Boas,

en canto ó da reunión: contade comigo.

Aparte diso; se unha quedada na Coruña é o que se baralla (a min viriame ben,
inda que non teño inconvinte ningún por moverme a onde sea) podería pedir que
a Universidade nos prestara un lugar. O problema sería que nos abriran un
finde, que é o ideal. Inda que como dixo mvillarino, cos que imos ser
collemos en calquera lado (biblioteca etc).

En canto ás datas, o 10 de maio por min está ben.

> Supoño que xa tocará ir falando de datas e lugares, se é que a xente
> se apunta. Contade comigo a non ser por exames ou traballos.

Responderlle a