2008/4/5  <suso.bale...@xunta.es>:
> Por min pradiante, claro. Por ir facendo propostas xa:
>
>  Cómo veríades o seguinte: unha xornada, na que houbera unha mesa redonda
>  onde se amosen distintas experiéncias de localización e pola tarde unha
>  sesión de traballo intensiva onde nos vexamos as caras todos/as e
>  poidamos facer posta en común, identificar obstáculos e atopar solucións
>  ou polo menos pergeñar algunha estratexia para ilas atopando entre
>  todos?

O de vernos as caras igual axuda algo á moral: o de ver que non estás
só e todo iso...

>  Penso nunha idea en plan que a primeira parte sexa máis institucional
>  (se cadra invitando a xente doutras CCAA onde haxa experiéncias de
>  localización, tipo euskadi, valéncia, cataluña e tal, se cadra
>  portugal/brasil...) e pola tarde movida máis 'interna' tipo o do xgn
>  pero con máis tempo e algo de medios.
>
>  Pero vaia, que é só unha proposta, vós diredes.

Habería que ver como se fai noutros sitios e ver que é o que falla ou
é mellorable, e tamén que é o que funciona. O da XGN ía ser unha
charla/presentación e ó final acabou como acabou. Iso pasa porque se
apuntou pouca xente. Pero a idea disto é intentar repetir iso, non a
presentación senón máis ben a charla, para discutir as cousas. Ou así
entendo eu como debería ser, ainda que sempre son benvidas as opinións
dos demais.