O Xoves 27 Novembro 2008 18:58, Leandro Regueiro escribiu:

> Gustariame saber por que en KDE hai unha chea de cadeas parecidas para
> "upgrade" que se poderian ter resumido nunha soa.

Pois porque é como viña o ficheiro: unha morea de "xMB Upgrade", non me
preguntes o motivo, algún haberá para non ter empregado "%1MB Upgrade"

> A ver se me fan caso da queixa e quitan o de devolver resultados de
> traducións dubidosas que nos están emporcando os resultados.
Iso de "fan" está mal expresado: é "fai", só hai un desenvolvente, Jacek
Sliwerski.
--
Best regards,
MV