Ola a tod@s e en especial a Susana Sotelo,

Por recomendacións de JMCS (socio de Trasno) acabo de compilar a nova
versión do LanguageTool dende un checkout do cvs.

Logo de compilalo en Ubuntu Karmic con unha serie de erros de sinxela
solución (unhas bibliotecas java que se instalan co paquete ure e que
hai que situar en libs/ooo) obtiven o LanguageTool.jar e o
languagetool.oxt novos.

Xa o día 10 de outubro fixen unha versión empaquetada do mesmo sen moita
dificultade e comprobei que funcionaba perfectamente en oOo e co idioma
en galego.

Teño accesíbel o paquete para openoffice no meu ppa en launchpad:

https://edge.launchpad.net/~frandieguez/+archive/mabishu

está comprobado que funciona con Ubuntu Jaunty, Karmic (a nova release)
e máis en Debian Sid. Mais a miña intención é que funcione sempre na
última versión estábel dos sistemas operantes baseados en Debian.

Agora mesmo estou mirando a creación de paquetes para a versión
standalone para a liña de ordes, que tamén estará no meu repositorio.
Isto o que facilitará é a creación de scripts que empreguen as
funcionalidades de este aplicativo.

Sei que Susana Sotelo, que tiven o pracer de coñecer nas xornadas da
USC, está na rolda de g11n.net e é a autora da parte de galego e español
do mesmo. Pregaríache, Susana, que se pode ser cando haxa un cambio
significativo me avisaras neste mesmo enderezo para así xerar un novo
paquete actualizado. Realmente lévame máis tempo andar a mirar o
repositorio todos os días que xerar o paquete e subilo ao repositorio.

Aproveito para explicar tamén que neste mesmo repositorio está o
corrector ortográfico hunspell-gl-es feito por Miguel Solla (que vai
realmente ben), o paquete de openoffice Exeria (mellorado por min para
que se instale automaticamente no ooo sen necesitar intervención) e
tamén a extensión hyphenation-gl-es que empaquetei eu tamén.
O principal propósito deste repositorio é a inserción de ferramentas
lingüísticas que poidan ser de axuda tanto a usuarios sen coñecementos
informáticos como a usuarios avanzados. Sempre claro coa premisa que
teña unha licenza aceptada pola Open Source Iniciative.
Por suposto calquera achega/suxestión/queixa será ben recibida. Ben esta
última non tanto :P

Saúdos.

- --
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     lis...@mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8