Non teño eu claro que a diferencia entre <q> e <blockquote> sexa a *
extensión* do contido, senon máis ben o *tipo* de contido que encerran.

Se entendín ben, as etiquetas <blockquote> e </blockquote> poden conter
elementos de bloque e as etiquetas <q> e </q> non, independentemente da
extensión do mesmo.

Dito de outra forma. As etiquetas <q> e </q> poden encerrar un párrafo de
tantas palabras como sexa preciso, sempre e cando o texto de ese párrafo non
se agrupe en caixas <div>, listas ou calquer outro elemento de bloque.

Para podes usar ese tipo de etiquetas na estrutura html da cita, emprégase

Seguro que algún membro da lista ten mellores referencias ca min para
corroborar ou desmentir isto.