> Boas:
>
> Leandro Regueiro escribiu:

> si e non.
> Se estamos ante un editor (modificador) wisiwig é porque o usuario non
> ten, nin quere, saber que é unha etiqueta blockquote polo que neste caso
> entendo que hai que dicirlle que é o que fan ou que son ditas etiquetas.
>
> exemplos:
> engadir parágrafo: engadiría as etiquetas <p></p>
> engadir grosa <strong></strong>
> engadir cita? <blockquote></blockquote>??
> tamén vin por aí cita longa ¿?

> [...]

http://gl.wikibooks.org/wiki/HTML/Formatar_texto#Citas

No wikilibro acerca de HTML usei cita longa por darlle un nome en galego (creo
que me inspirei no castelán), pero se no contexto non resulta evidente que
unha cita longa vai entre as etiquetas <blockquote> e </blockquote>, procura
que quede claro na propia cadea dentro do posible. En todo caso, se ven o
elemento en si pode chamarse sita longa (ao que está entre as etiquetas), as
etiquetas en si son etiquetas "blockquote".

Responderlle a