> Ola, igual non é boa opción xa que comentaches que deberían estar no
> Launchpad, pero en http://trasno.net/outros:inicio hai unha boa lista
> de programas, algúns dos cales aínda están sen comezar e outros que
> están incompletos. Xa de entrada eu cedería o Tuxpaint.
>
> Hai outros como o Pgadmin3 que levan tempo sen actualizar. No caso do
> Pgadmin3 quedan mais de 300 cadeas, pero o ficheiro ten mais de 1000,
> así que quizais non sexa boa idea.

Tamén se me ocorre que se poderían repartir anacos de Fedora:
https://translate.fedoraproject.org/languages/gl/collection/fedora/fedora-13/
aínda que para envialos de volta alguén se tería que dar de alta e
conseguir permisos, e polo que vin o proceso da unha dor de cabeza
incrible.

Liferea xa son 500 cadeas:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/liferea/+pots/liferea/gl/+translate

Ou Skencil que serían mais de 400 cadeas (non atopei sección de tradución).

Responderlle a