Antón:

à parte deste, temos outro debate sobre delete, erase, remove  ... moi
interesante tamén pendente.

Eu tamén incluiría a debate:
password: clave? contrasinal?

clave
http://www.digalego.com/diccionario/html/index.php?op=ver&id=15459&opcion=entrada

contrasinal
http://www.digalego.com/diccionario/html/index.php?op=ver&id=17588&opcion=entrada

E outra máis, referida a fonte (tipo de letra):
bold: Negra??? ou grosa. O de negra non o teño nada claro, é penso que é algo que ven de cando os terminais eran en branco e negro. É dicir, eu penso que hai que pensar en que fai dita acción, por en negro? ou por a legra máis grosa?

Finalmente:
Edit: Modificar, editar (ollo! neste caso, sería un novo uso xa que editar tradicionalmente, non significa modificar senón publicar). Para min é un caso de falso amigo.

Responderlle a