Por curiosidade:
Cal e o sistema de traduci贸n do moodle? ficheiros po? ini? cadea no medio do c贸digo?

En 16/05/2012 18:17, Ramon Antonio Parada escribiu:

Por certo, perdoade o meu desco帽ecemento da vosa forma de traballar. Eu soamente co帽ezo a oficial de Moodle.

Por certo comentarvos que te帽o algunhas cadeas subidas (de momento unhas 600 intentando cubrilas partes m谩is visibles da interfaz) que est谩n 谩 espera de aprobaci贸n, para o cal puxenme en contacto co director de traducci贸ns de Moodle. Polo cal esos ficheiros est谩n desactualizados. O digo por se Miguel ou alguen quere porse a traducir a partir da versi贸n oficial descargable, para evitar traballo repetido.

Saudos,
Ram贸n