[Internauta] ipod clònic

2005-06-30 Conversa Gabriel Àngel Vich i Martorell
Bon dia,

Apa, aquí el teniu...  ja l'han clonat.


Biel
attachment: ipod2.jpg
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] moto

2005-06-30 Conversa Fusté Sánchez , Cesar
Aquí en teniu un altre, ...

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Francesc Garí
Lleixà
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 0:31
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] moto


Hola.
Jo no em considero motard, ara mateix.
Però em passo la meva vida professional rodejat de motos. Montant, 
desmuntant, possant  a punt, revisant, provant, etc.
Aquestes dates fins al gorro i tot.
Vaja, que soc mecànic. Qualsevol dubte o dada que us faci falta de qualsevol 
cosa amb 2 rodes, ja ho sabeu.
@veure
Kiqu Garí

- Original Message - 
From: Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED]
To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
Subject: [Internauta] moto


bon dia,

hi ha cap 'motero' a la llista??

gràcies!


Biel

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-30 Conversa Pere Castells
Holes Maki . ja diràs per on caus ... del Carlemany al Peninsular hi 
tens 5 minuts i després d'un sopar s'agraeix el passeig.


Pel que fa al dinar ... es difícil recomanar res  hi ha de tot i força. 
Pel meu gust es una de les zones on es menja molt be, tot i que en general 
son carets, però de qualitat alta, res a dir.


... al casc antic, a la plaça de la Independència, al carrer Santa Clara, 
al voltants de Correus ... hi ha força restaurants.


Un genèric que esta força be, relativament al costat del hotel i del nucli 
antic i que estaràs fresquet (a Girona fot calor i xafogor) es Casa Marieta 
http://www.casamarieta.com/


No se el que vols, si ens dones alguna pista potser . vols enlluernar a 
la parella? vols bocates? cuina tradicional? bon peix? fresquet? La zona on 
estaràs es turística, per tant compta amb les terrasses pels de fora.


Si per qualsevol d'aquelles coses et fa falta, d'anada o tornada, com que 
segurament vindràs pel Eix .. hi ha un restaurant a Rajadell ... un 10 kms 
abans de Manresa, venint de Lleida, es molt recomanable  tant en menú 
com en carta ... es diu Cal Miliu . no es a peu de carretera, has de 
sortir-ne i cap a l'estació de Rajadell, per tant no es d'aquell llocs que 
la gent conegui perque es veu conduint  et recomanaria els xipirons 
saltejats .. els fan de conya.


Que tinguis una bona estada i un bon viatge.

- Original Message - 
From: Lo Maki de Ponent [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 9:46 PM
Subject: Re: [Internauta] Hotel Girona




Holes Pere,



Apa, que tinguis una molt bon viatge i estada (insisteixo, si no hi has 
estat mai, i vas sense presa .. el casc antic es una delícia, no saben el 
que tenen  o si (si que ho saben, si) :-)))




Acabo d'arribar de Reus i vaig força cansat... he vsit el teu missatge i 
la veritat he flipat força. Per la feina només vaig poder visitar la 
pàgina de l'ajuntament.gi i fer un petit tomb. De veritat agraeixo el teu 
missatge, Deu! quina feinada.. o es que t'ho saps tot de memòria.


Mira el divendres a la nit tinc un sopar on vaig de convidat al CArlemany. 
Seria ideal quedar-se a dormir allí perquè després del sopar passo de 
tornar cap a Lleida! Però els preus al Carlemany són un pèl massa. Uns 120 
euros per nit.


per això buscava una habitació doble per mi i per la meva companya. una 
cosa que estigués bé i un xic més barata. Estarem tot el dissabte per 
Girona, on només he estat un cop i ja me van mostrar cosa interessants.


Bé, demà reservaré l'habitació. Intentaré al Peninsular a veure si hi ha 
sort.


i el dissabte un lloc per dinar, que sigui interessant? gràcies!!!




--

Lo Maki de Ponent

No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?

Narcís Comadira
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-30 Conversa Lluís
Pere,
Per motius que no venen al cas, conec molt bé Rajadell (demà hi vaig tres o
quatre dies)

No sé quan va ser l'última vegada que vas anar a Cal Miliu, però ara puc
afirmar que ni és bo ni barat (pel que donen)
Parlo de la part dreta (Carta)
No conec l'esquerra (Menú)

Varen començar força bé, però amb el temps i, sobretot, amb l'exit, les
coses s'espatllen.

Si tot i aixi, si insistiu a anar-hi recomano no caure en el parany de
demanar els entrants de la casa (una mena de pica pica infecte) a menys que
sigueu colla (15 o més)

Que consti que l'última vegada que hi vaig anar fa escasament un mes i mig
i, en l'últim any, he anat tres cops (soc un carallot reincident tot i que
convidat).

Es menja molt millor amb la relació preu/qualitat a Castellar (al peu del
castell), a pocs quilometres (sis?) abans de Rajadell en sentit Cervera -
Cassà, el lloc pot semblar un xic rònec però no tenen pretensions i això és
nota: cuina casolana a bon preu. Aquí no demaneu escaixada (també infecta)

Bon profit

Lluís



-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 10:12
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Hotel Girona


Holes Maki . ja diràs per on caus ... del Carlemany al Peninsular hi
tens 5 minuts i després d'un sopar s'agraeix el passeig.

Pel que fa al dinar ... es difícil recomanar res  hi ha de tot i força.
Pel meu gust es una de les zones on es menja molt be, tot i que en general
son carets, però de qualitat alta, res a dir.

... al casc antic, a la plaça de la Independència, al carrer Santa Clara,
al voltants de Correus ... hi ha força restaurants.

Un genèric que esta força be, relativament al costat del hotel i del nucli
antic i que estaràs fresquet (a Girona fot calor i xafogor) es Casa Marieta
http://www.casamarieta.com/

No se el que vols, si ens dones alguna pista potser . vols enlluernar a
la parella? vols bocates? cuina tradicional? bon peix? fresquet? La zona on
estaràs es turística, per tant compta amb les terrasses pels de fora.

Si per qualsevol d'aquelles coses et fa falta, d'anada o tornada, com que
segurament vindràs pel Eix .. hi ha un restaurant a Rajadell ... un 10 kms
abans de Manresa, venint de Lleida, es molt recomanable  tant en menú
com en carta ... es diu Cal Miliu . no es a peu de carretera, has de
sortir-ne i cap a l'estació de Rajadell, per tant no es d'aquell llocs que
la gent conegui perque es veu conduint  et recomanaria els xipirons
saltejats .. els fan de conya.

Que tinguis una bona estada i un bon viatge.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-30 Conversa Pere Castells

prenc nota Lluís  fas be en dir-ho.

De totes maneres per la meva feina a cada restaurant ja tinc el menú 
escollit (cada cop que he fet un invent he sortit escaldat). En aquest cas 
es Espardenya de anxoves amb escalivada i formatge i allioli gratinat i de 
segon els xipirons. Mai he canviat des de fa uns dos anys. En alguns llocs 
ja em coneixen i saben el que vull, es una forma de variar cada dia, tot i 
que per ells es sempre és el mateix.


No poso en dubte el que dius, al contrari, es molt provable. Això passa en 
molts llocs  per això sempre dic que la competència es bona. Compta, ja 
som dos carallots, en aquest cas sol, per tant no m'inviten ;-)


Saps el nom del restaurant de Castellar o no mes hi ha un? m'interessa el 
tema ... normalment quant faig ruta a Lleida, procuro fer la feina al mati 
(temperatures mes agradables) i dinar tard  per això Rajadell es un bon 
lloc (independentment que la tranquil·litat que se sent al parar el cotxe 
també te un preu).


Et fa res, fer cinc cèntims de com anar-hi? he vist el lletrero de Castellar 
però mai hi he parat ... (em va fer gràcia veure el nom, no mes coneixia 
Castellar del Vallés i per això ho recordo).


- Original Message - 
From: Lluís [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 10:31 AM
Subject: RE: [Internauta] Hotel Girona



Pere,
Per motius que no venen al cas, conec molt bé Rajadell (demà hi vaig tres 
o

quatre dies)

No sé quan va ser l'última vegada que vas anar a Cal Miliu, però ara puc
afirmar que ni és bo ni barat (pel que donen)
Parlo de la part dreta (Carta)
No conec l'esquerra (Menú)

Varen començar força bé, però amb el temps i, sobretot, amb l'exit, les
coses s'espatllen.

Si tot i aixi, si insistiu a anar-hi recomano no caure en el parany de
demanar els entrants de la casa (una mena de pica pica infecte) a menys 
que

sigueu colla (15 o més)

Que consti que l'última vegada que hi vaig anar fa escasament un mes i mig
i, en l'últim any, he anat tres cops (soc un carallot reincident tot i que
convidat).

Es menja molt millor amb la relació preu/qualitat a Castellar (al peu del
castell), a pocs quilometres (sis?) abans de Rajadell en sentit Cervera -
Cassà, el lloc pot semblar un xic rònec però no tenen pretensions i això 
és

nota: cuina casolana a bon preu. Aquí no demaneu escaixada (també infecta)

Bon profit

Lluís



-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 10:12
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Hotel Girona


Holes Maki . ja diràs per on caus ... del Carlemany al Peninsular hi
tens 5 minuts i després d'un sopar s'agraeix el passeig.

Pel que fa al dinar ... es difícil recomanar res  hi ha de tot i 
força.

Pel meu gust es una de les zones on es menja molt be, tot i que en general
son carets, però de qualitat alta, res a dir.

... al casc antic, a la plaça de la Independència, al carrer Santa Clara,
al voltants de Correus ... hi ha força restaurants.

Un genèric que esta força be, relativament al costat del hotel i del nucli
antic i que estaràs fresquet (a Girona fot calor i xafogor) es Casa 
Marieta

http://www.casamarieta.com/

No se el que vols, si ens dones alguna pista potser . vols enlluernar 
a
la parella? vols bocates? cuina tradicional? bon peix? fresquet? La zona 
on

estaràs es turística, per tant compta amb les terrasses pels de fora.

Si per qualsevol d'aquelles coses et fa falta, d'anada o tornada, com que
segurament vindràs pel Eix .. hi ha un restaurant a Rajadell ... un 10 kms
abans de Manresa, venint de Lleida, es molt recomanable  tant en menú
com en carta ... es diu Cal Miliu . no es a peu de carretera, has de
sortir-ne i cap a l'estació de Rajadell, per tant no es d'aquell llocs que
la gent conegui perque es veu conduint  et recomanaria els xipirons
saltejats .. els fan de conya.

Que tinguis una bona estada i un bon viatge.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-30 Conversa na mi
De Girona m'agrada molt el restaurant Can Xifra. També
es a les afores, crec que s'ha d'agafar la carretera
de Sant Gregori. Bàsicament fan carn a la brasa, jo
sempre que hi vaig és per menjar filet de vedella la
brasa que està boníssim i molt bé la relació
qualitat/preu. (Ni bon tros la clatellada que et
fotrien a Barcelona per un filet). 

En cap de setmana, si vols anar-hi, millor trucar:
CAN XIFRA. Mas Artigues, s/n - Tel. 972 428 546.
(Maki, no recordo si havies dit si hi anaves en cotxe
o no, ja he esborrat l'altre correu).

Ah! I si vols quedar molt i molt bé, sempre pots anar
al Celler de Can Roca. ;P

Sílvia





__ 
Discover Yahoo! 
Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out! 
http://discover.yahoo.com/weekend.html 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Miquel Puig Pey
On 30/06/05, Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED] wrote:
Hola'tenda' per referir-se a botiga és perfectament correcte.Biel
Segur???
No ho crec però si de veritat és correcte sona tan malament...
A més, no hi noteu una miiica d'influència del castellà.-- La web de Miquel Puig i Pey^http://www.leukim.tk^
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] pregunta de gestió de correu

2005-06-30 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimecres 29 Juny 2005 23:26, Pere va escriure:
 Per tant, si tinc el meu propi servidor de correu, si podria dir.li que
 només en baixes tal quantitat, no?

Entenc que @elteudomini.com

 En Postfix, es possible definir aquest paràmetre?

No ho faria el Postfix, sinó el POP3 i caldria mirar quin POP3 ho pot fer, 
suposo que sí --potser forma part de l'estàndard del protocol i tot.

Postfix no té POP3, un protocol que va arribar quan a Internet van sorgir les 
connexions per telefonada (les dial-up) des de PC no servidors.  Abans 
d'això, tots els ordinadors estaven sempre connectats i simplement rebien el 
correu.  Eren multiusuari (són en UNIX, GNU/Linux) cadascú tenia el seu 
usuari al seu host, es connectava i allà trobava el correu.

Això va canviar quan molta gent es connectava des dels seus ordinadors 
personals via mòdem.  Aleshores no tenien usuari al servidor, només compte de 
correu, i calia 'baixar' el correu.

En un GNU/Linux i amb les ADSL es pot recuperar aquest estat inicial, més 
còmode.  El correu va arribant a casa constantment i, simplement, entres al 
teu usuari, arranques el lector i el veu.  No cal descarregar res.  A més, 
pots arrancar un o un altre lector, tant fa quin programa, i tots el veuen. 

És una situació nova pels usuaris avesats a que cada programa el descarrega i 
el guarda als seus budells, incompatibles amb els dels altres programes.  
Però és el de sempre: els autors d'aquests programes volen crear dependència, 
usuaris no lliures :)

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Jordi
Jo diria que és correcte. A molts llocs de catalunya usen 'tenda' per
referir-se a botiga, i no pas castellanoparlants.

Això de la influència castellana és relativa. Les dues llengues venen
del llatí ... El verb oure (escoltar)també sembla castellà no?

Me oyes? m'ous?
tenemos oientes. Tenim oients.

On 6/30/05, Miquel Puig Pey [EMAIL PROTECTED] wrote:
 
 
 On 30/06/05, Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED] wrote:
  Hola
  
  'tenda' per referir-se a botiga és perfectament correcte.
  
  Biel
  
 Segur???
 No ho crec però si de veritat és correcte sona tan malament...
 A més, no hi noteu una miiica d'influència del castellà.
 
 -- 
 La web de Miquel Puig i Pey
 ^
 http://www.leukim.tk
 ^ 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 
 
 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re[2]: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Albert
El diccionari de l' IEC ho recull:

http://dcvb.iecat.net/

| 3. Establiment on es ven a la menuda; cast. tienda. La tintoreria obradors 
tendes trahuts de la pobla del senyor Rey, doc. a. 1315 (Col. Bof. xii, 329). 
Per lo mercat feya la volta... mirant les tendes, Spill 2623. Dins ses tendes 
ahont se venen robes o botons y altres bagatel·les, Ignor. 11. Tenda de 
llibres: Taberna libraria, Nebrija Dict. 

salutacions
Albert F.

***MISSATGE ORIGINAL  ***

El 30/06/2005 a les  12:05 Miquel Puig Pey ha escrit:

On 30/06/05, Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED] wrote:
 
 Hola
 
 'tenda' per referir-se a botiga és perfectament correcte.
 
 Biel
 
Segur???
No ho crec però si de veritat és correcte sona tan malament...
A més, no hi noteu una miiica d'influència del castellà.
-- 
La web de Miquel Puig i Pey
^
http://www.leukim.tk
^

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta




___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-30 Conversa Lluís
Pere,
No sé com es diu el restaurant de Castellar (he anat unes quantes vegades i
no recordo el nom).
En qualsevol cas està al peu del castell i de la carretera vella (Sortida
Castellar de la C-25)
Ep, no et facis  il·lusions si ets bon gurmet. Allà coses bàsiques: a la
brassa i coses així. La dona diu que els cargols son bons, jo discrepo
radicalment i tu, sent de terres lleidatanes, crec que estaries d'acord amb
mi.

Avui parlant de Rajadell amb el sogre, m'ha comentat que cal Closa (just
damunt de l'estació) està bé, però no és gaire de fiar (el meu sogre), ho
provaré i ja t'ho explicaré.

Per tranquil El Raguer (encara més amunt)

Prenc nota, si torno a anar a Cal Miliu, de l'Espardenya d'anxoves amb
escalivada i formatge i allioli gratinat. No recordo haver-ho  demanat mai.

Lluís


-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 10:54
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Hotel Girona


prenc nota Lluís  fas be en dir-ho.

De totes maneres per la meva feina a cada restaurant ja tinc el menú
escollit (cada cop que he fet un invent he sortit escaldat). En aquest cas
es Espardenya de anxoves amb escalivada i formatge i allioli gratinat i de
segon els xipirons. Mai he canviat des de fa uns dos anys. En alguns llocs
ja em coneixen i saben el que vull, es una forma de variar cada dia, tot i
que per ells es sempre és el mateix.

No poso en dubte el que dius, al contrari, es molt provable. Això passa en
molts llocs  per això sempre dic que la competència es bona. Compta, ja
som dos carallots, en aquest cas sol, per tant no m'inviten ;-)

Saps el nom del restaurant de Castellar o no mes hi ha un? m'interessa el
tema ... normalment quant faig ruta a Lleida, procuro fer la feina al mati
(temperatures mes agradables) i dinar tard  per això Rajadell es un bon
lloc (independentment que la tranquil·litat que se sent al parar el cotxe
també te un preu).

Et fa res, fer cinc cèntims de com anar-hi? he vist el lletrero de Castellar
però mai hi he parat ... (em va fer gràcia veure el nom, no mes coneixia
Castellar del Vallés i per això ho recordo).


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] doctor no sé que em passa!!!!!!!!

2005-06-30 Conversa Ermengol Bota
Mira el tema de memòria defectuosa. 

La majoria de LiveCD tenen una opcio per testejar la memòria (o la
pròpia mandrake en deu dur un)

Potser és això

-- 
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Benjamí Villoslada
El Dijous 30 Juny 2005 12:05, Miquel Puig Pey va escriure:
 Segur???
 No ho crec però si de veritat és correcte sona tan malament...
 A més, no hi noteu una miiica d'influència del castellà.

És natural que hi hagi coincidències i manlleus, entre llengües veïnes.

Et sona malament caldo, tant usat al Principat?  A Mallorca se sol dir 
brou i aquí diuen que caldo no necessàriament ve del castellà 
http://www.grec.net/cgibin/lexicx.pgm?GECART=caldo

I si tenda ve del tendal dels establiments?  Aleshores sí perquè ells diuen 
toldo?  No és una fixació un poc perillosa en una cosa, la llengua, que no 
té culpa dels disbarats dels polítics que la parlen?

Em sona fatal ampolla i a Mallorca es diu molt botella cosa pel que m'han 
dit coses similars al que expliques dalt: castellanisme.  Idò no, passa per 
la paraula bot o bota, però petita.  Bota és idèntic en castellà i cosí germà 
del bottle anglès.

O rompre en comptes de trencar, que ve del llatí rumpere com el romper 
castellà.

Etc.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Fotos satèl·lit

2005-06-30 Conversa Fusté Sánchez , Cesar
M'han passat un email amb un programa anumenat googlearh (o googleearth) 
bastant interessant, vistes aèrees de tot el mon amb molta resolució. 

Son 10 Mb no el puc enviar a la llista suposo que es pot descarregar, o l'envio 
per privat a qui el vulgui.

Salutacions

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Benjamí
Villoslada
Enviado el: miércoles, 22 de junio de 2005 20:15
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Fotos satèl·lit


El Dimecres 22 Juny 2005 17:23, Miquel Puig Pey va escriure:
 Vull dir, que on has de posar les dades per cercar el lloc.

«editar a mà la ubicació de la plana. La tirallonga «ll=39.6434,3.011» 
significa «latitud 39,6434, longitud 3,011» i cal que la modifiqueu per 
posar-hi la latitud i longitud del lloc que vulgueu veure.»

http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/22/195/


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Lluís



Deixeu-me ficar cullerada.

Tenda 
és correcte com a sinònim de botiga. Vindria a ser per 
extensió.

Les 
tendes eren i són als mercats,generalment a l'aire lliure (sota tendals). 
Lacivilització ha fet que els mercats perdin importància però atàvicament 
seguim comprant a tendes quan en realitat eren botigues.

El que si éscada cop méspreocupant és que, si en català 
hi ha sinònims, preval el més similar al castellà si més no, a Barcelona i 
zona d'influència (la meitat de la població de Catalunya).

I 
sino, observeu que ja no s'enraona, es parla, no es diu a 
reveureansesdiu adeu (que no té el mateix 
significat).

Fins i 
tot han desaparegut els vaixells i els escamots, reciclats a barcos i 
comandos.

Val 
més no seguir que em puja l'adrenalina i ja tinc prouamb els cinc minuts 
de COPE diaris.

Lluís

  -Mensaje original-De: 
  [EMAIL PROTECTED] 
  [mailto:[EMAIL PROTECTED]En nombre de Miquel Puig 
  PeyEnviado el: jueves, 30 de junio de 2005 12:05Para: 
  llista@internauta.netAsunto: Re: [Internauta] Correcció 
  lingüística
  On 30/06/05, Gabriel 
  Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED] wrote:
  Hola'tenda' 
per referir-se a botiga és perfectament 
  correcte.BielSegur???No ho crec 
  però si de veritat és correcte sona tan malament...A més, no hi noteu una 
  miiica d'influència del castellà.-- La web de Miquel Puig i 
  Pey^http://www.leukim.tk^ 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-30 Conversa Pere Castells
agraït Lluís .. molt provablement la setmana entrant hi aniré . faré tot 
el possible per coincidir a l'hora de dinar no, no soc un gurmet .. mes 
aviat un llepafils ;-) com em diu la dona ... de totes maneres m'ho menjo 
tot (o casi)  la carn a la brasa .. de conya


... saps que passa? que quant et fots gran t'adones de les coses que has 
deixat de fer ... molt cops pel que diran, uns altres perque no es pot i 
d'altres per ruc ... un dia em vaig dir  que coi, si no em premio jo qui 
ho farà? ... i a fer punyetes.


Pel que fa als cargols  un tema apassionant  fins hi tot al 
comprar-los  hi ha que els venen per peces, altres per kilos i altres a 
litres (jo els havia comprat així) ... també depèn del tamany, de la classe, 
de la procedència. Si parlem de cuinar-los dons . cada casa es un mon 
 com cada vinagreta i allioli. Un bon lloc per comprar es Mollerussa 
els dimecres al mercat obert.


i pensar que era menjar de pobres !!!

- Original Message - 
From: Lluís [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 12:17 PM
Subject: RE: [Internauta] Hotel Girona



Pere,
No sé com es diu el restaurant de Castellar (he anat unes quantes vegades 
i

no recordo el nom).
En qualsevol cas està al peu del castell i de la carretera vella (Sortida
Castellar de la C-25)
Ep, no et facis  il·lusions si ets bon gurmet. Allà coses bàsiques: a la
brassa i coses així. La dona diu que els cargols son bons, jo discrepo
radicalment i tu, sent de terres lleidatanes, crec que estaries d'acord 
amb

mi.

Avui parlant de Rajadell amb el sogre, m'ha comentat que cal Closa (just
damunt de l'estació) està bé, però no és gaire de fiar (el meu sogre), ho
provaré i ja t'ho explicaré.

Per tranquil El Raguer (encara més amunt)

Prenc nota, si torno a anar a Cal Miliu, de l'Espardenya d'anxoves amb
escalivada i formatge i allioli gratinat. No recordo haver-ho  demanat 
mai.


Lluís


-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 10:54
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Hotel Girona


prenc nota Lluís  fas be en dir-ho.

De totes maneres per la meva feina a cada restaurant ja tinc el menú
escollit (cada cop que he fet un invent he sortit escaldat). En aquest 
cas

es Espardenya de anxoves amb escalivada i formatge i allioli gratinat i de
segon els xipirons. Mai he canviat des de fa uns dos anys. En alguns llocs
ja em coneixen i saben el que vull, es una forma de variar cada dia, tot i
que per ells es sempre és el mateix.

No poso en dubte el que dius, al contrari, es molt provable. Això passa en
molts llocs  per això sempre dic que la competència es bona. Compta, 
ja

som dos carallots, en aquest cas sol, per tant no m'inviten ;-)

Saps el nom del restaurant de Castellar o no mes hi ha un? m'interessa el
tema ... normalment quant faig ruta a Lleida, procuro fer la feina al mati
(temperatures mes agradables) i dinar tard  per això Rajadell es un 
bon

lloc (independentment que la tranquil·litat que se sent al parar el cotxe
també te un preu).

Et fa res, fer cinc cèntims de com anar-hi? he vist el lletrero de 
Castellar

però mai hi he parat ... (em va fer gràcia veure el nom, no mes coneixia
Castellar del Vallés i per això ho recordo).


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Fotos satèl·lit

2005-06-30 Conversa Erinska
2005/6/30, Fusté Sánchez, Cesar ha escrit:

 M'han passat un email amb un programa anumenat googlearh (o googleearth) 
 bastant interessant, vistes aèrees de tot el mon amb molta resolució.
 Son 10 Mb no el puc enviar a la llista suposo que es pot descarregar, o 
 l'envio per privat a qui el vulgui.

Suposo que et refereixes a això:
http://desktop.google.com/download/earth/  Des d'aquí es pot
descarregar.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Jordi
Jo sóc d'Arenys de Munt i faig servir les paraules que has dit. No
sempre, però formen part del meu vocabulari habitual.
Ara, també et diré que avui, una persona m'ha dit.

M'estic asant de calor, vaig a refrescar-me una mica al grifu.

Això ja seria un estat terminal avançat no? ;)


On 6/30/05, Lluís [EMAIL PROTECTED] wrote:
 Deixeu-me ficar cullerada.
  
 Tenda és correcte com a sinònim de botiga. Vindria a ser per extensió.
  
 Les tendes eren i són als mercats, generalment a l'aire lliure (sota
 tendals). La civilització ha fet que els mercats perdin importància però
 atàvicament seguim comprant a tendes quan en realitat eren botigues.
  
 El  que si és cada cop més preocupant és que, si en català hi ha sinònims,
 preval  el més similar al castellà si més no, a Barcelona i zona
 d'influència (la meitat de la població de Catalunya).
  
 I sino, observeu que ja no s'enraona, es parla, no es diu a reveure ans es
 diu adeu (que no té el mateix significat).
  
 Fins i tot han desaparegut els vaixells i els escamots, reciclats a barcos i
 comandos.
  
 Val més no seguir que em puja l'adrenalina i ja tinc prou amb els cinc
 minuts de COPE diaris.
  
 Lluís
 -Mensaje original-
 De: [EMAIL PROTECTED]
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de
 Miquel Puig Pey
 Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 12:05
 Para: llista@internauta.net
 Asunto: Re: [Internauta] Correcció lingüística
 
 
 
 On 30/06/05, Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED] wrote: 
  Hola
  
  'tenda' per referir-se a botiga és perfectament correcte.
  
  Biel
  
 Segur???
 No ho crec però si de veritat és correcte sona tan malament...
 A més, no hi noteu una miiica d'influència del castellà.
 -- 
 La web de Miquel Puig i Pey
 ^
 http://www.leukim.tk
 ^ 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 
 
 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Lluís
Ep! que les paraules que esmento són correctes (si consultem el diccionari).

Simplement és qüestió de sinònims, els lingüistes dirien probresa de
llenguatge, jo dic massa televisió (TV3)

Això que dius que t'han dit no crec que pogués suportar-ho molt sovint. I
mira que estic avesat!!!

Lluís

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Jordi
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 12:54
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Correcció lingüística


Jo sóc d'Arenys de Munt i faig servir les paraules que has dit. No
sempre, però formen part del meu vocabulari habitual.
Ara, també et diré que avui, una persona m'ha dit.

M'estic asant de calor, vaig a refrescar-me una mica al grifu.

Això ja seria un estat terminal avançat no? ;)



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa na mi
A mi el que em fa especialment mal és l'ara vaig i
el aquí n'hi ha aigua. 

Suposo que no són correctes enlloc, oi?  

  
Sílvia




 
Yahoo! Sports 
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football 
http://football.fantasysports.yahoo.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona - gràcies

2005-06-30 Conversa Lo Maki de Ponent
Bé, després de trobar-me un munt d'hotels i hostals plens o amb preus 
elevats, ens hem ubicat al Sol Melià!


Gràcies a tots! seguirem els vostres consells !!




En/na Pere Castells ha escrit:

Holes Maki ...

A veure si et puc fer un cop de ma, tot i que no soc gironí  mes 
aviat de lleidatà amb un regust cassanenc (diguéssim empeltat).




--

Lo Maki de Ponent

No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?

Narcís Comadira
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Benjamí Villoslada
El Dijous 30 Juny 2005 13:06, Lluís va escriure:
  jo dic massa televisió (TV3)

El català transversal tevetresenc :)


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Pere Castells
coi, pos els lleidatans som especialistes en usar paraules que s'assemblen 
al castellà . be, nosaltres diem que els castellans fan servir paraules 
lleidatanes .. tot depèn des de on es miri.


Una de les guerres (ho poso entre cometes) que vaig tenir quan vaig 
aterrar a Terrassa va ser el canvi d'idioma (crec que ja ho he explicat un 
cop). Vas, llanterna, tomates, mansanes, cerilles, caldo (veig que igual que 
a les illes, algú s'ha inventat lo de brou i darrerament la 
mariconada -disculpeu- del fumet, collonera que es caldo, perquè ho 
fotem complicat i fem veure que està mal dit?), caragols, etc. es el que 
normalment feia servir (juntament amb l'article lo a dojo) ...  ni idea 
que era una poma i tomàquet? sentir-ho era ... una collonada .. però si 
alguns no havien vist mai una poma en un arbre, a mi m'ho tenien que dir? 
.. :-))


Llavors no hi havia els mitjans de comunicació d'ara, per tant poca 
influencia tenia del castellà, be, la normal en una dictadura, però a casa 
no mes es parlava lleidatà. S'ho juro (expressió que es feia servir, que ara 
faig servir en conya, com el pos  però que es autentica del meu àmbit 
i època).


No se perque, si una paraula s'assembla al castellà, ja diem que es 
d'influència ... algú ja ha dit que totes tenen una rel comuna  no 
podria ser a l'inversa? es com aquell que diuen no pa pebrots   o no 
hi ha pas aigua (no se si està ben escrit) .. influença del francès? ... 
res d'estrany, som veïns .. o potser van ser ells qui ho van adoptar? .. ves 
a saber.


Tanta normalització porta a perdre alguns mots molt característics de zones 
i estan comdemnades ha desaparèixer perquè un il·luminat diu que son no 
mes que sinònims (no ho dic per ningú de la llista) ho dic per un tal Pompeu 
que no devia sortir de casa seva (li tinc un carinyo especial, sobre tot per 
no parlar amb la gent del carrer, la pobra, nosaltres)  no mes perquè 
una minoria ho diu? ... llavors ens queixem front a d'altres idiomes  en 
fi, que ens estem empobrint i reduït el lèxic que feia que poguéssim saber 
d'on era una persona per la forma de parlar.


Un altre mot  sutge  quant a Lleida hi diem estaltzí  clar, 
com que ja no hi han estufes de carbó i la majoria de la població no el fa 
servir, dons es perd  una llàstima.


Per cert, totxo ... no es un element de construcció ... es un pal de fusta, 
un tronquet,  a la zona de Montagut (entre Alcarràs i Raimat). I un toll 
d'aigua es un bassal.


En fi, com sempre dic en castellà per embolicar la troca ... - tranquilo, 
esto rai  si en lloc de dir correu electrònic (o si no vols escriure 
molt, correu-e) en diem e-mail, de que ens queixem? d'aquí 100 anys ja en 
parlarem ... be, en parlaran, suposo.


totxo o tronc nº 1000 :-))

- Original Message - 
From: na mi [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 1:44 PM
Subject: RE: [Internauta] Correcció lingüística



A mi el que em fa especialment mal és l'ara vaig i
el aquí n'hi ha aigua.

Suposo que no són correctes enlloc, oi?


Sílvia





Yahoo! Sports
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
http://football.fantasysports.yahoo.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Josep Sort
El Dijous 30 Juny 2005 16:21, Gabriel Àngel Vich i Martorell va escriure:
 Així, per a aquells que sou del principat, si veniu a Mallorca i entrau en
 una tenda i demanau unes calces  veureu que vos donaran una cosa
 mooolt diferent a la que estau imaginant...

Però si les pots baixar sense que protestin, el resultat acostuma a ser el 
mateix :D
-- 
Salut!
Josep Sort

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Pere Castells

XD

ara comencem ha comunicar-nos !!!. Tocat i enfonsat (el de 4). O mes modern 
. han cantat linea, continuem per , el que era i es el quinto, la 
quina, etc


calçotets be de calçar els tets, no? (suposo)  .. i slip, tanga, 
boxer, etc? que se n'ha fet de la faixa?  quin embolic m'estic foten :-)


I azafata, be de safata (persona que la porta)? ... coi, i ara en diuen 
hostessa? . on m'he perdut?


;-) O infermera (que deu voler dir algo així com: qui tanca la porta per 
dins) ah no, que ara es diu Ajudant Tècnic Sanitari ... en que estaria 
pensat (ara que ningú s'enfadi, que se que algú a la llista es del gremi). I 
que me'n dieu del wàter? ... es quee, quant tothom sap que es diu 
toilette.


No, si ja fa temps ho vaig dir ... fregoneta o gonovolumen?  en que 
quedem?


- Original Message - 
From: Josep Sort 

To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 4:19 PM
Subject: Re: [Internauta] Correcció lingüística



El Dijous 30 Juny 2005 16:21, Gabriel Àngel Vich i Martorell va escriure:
Així, per a aquells que sou del principat, si veniu a Mallorca i entrau 
en

una tenda i demanau unes calces veureu que vos donaran una cosa
mooolt diferent a la que estau imaginant...


Però si les pots baixar sense que protestin, el resultat acostuma a ser el
mateix :D
--
Salut!
Josep Sort

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Josep Payo

En/na Josep Sort ha escrit:

Però si les pots baixar sense que protestin, el resultat acostuma a ser el 
mateix :D


hahahahahahahahahahahahaha

I el que mola quan en entrar al cinema van al servei, i tornen dient-te 
a cau d'orella:


'les calces ja no són sota la faldilla, sinó dins la bossa'

o:-D


--
Josep Payo
http://blog.solucio.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Fusté Sánchez , Cesar
A mi sempre m'ha fet gràcia chupa que ve d'una paraula en desús catalana jupa 
i la fan servir els castellans. Segur que d'aquí a uns anys es considerarà 
barbarisme

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 15:51
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Correcció lingüística


coi, pos els lleidatans som especialistes en usar paraules que s'assemblen 
al castellà . be, nosaltres diem que els castellans fan servir paraules 
lleidatanes .. tot depèn des de on es miri.

Una de les guerres (ho poso entre cometes) que vaig tenir quan vaig 
aterrar a Terrassa va ser el canvi d'idioma (crec que ja ho he explicat un 
cop). Vas, llanterna, tomates, mansanes, cerilles, caldo (veig que igual que 
a les illes, algú s'ha inventat lo de brou i darrerament la 
mariconada -disculpeu- del fumet, collonera que es caldo, perquè ho 
fotem complicat i fem veure que està mal dit?), caragols, etc. es el que 
normalment feia servir (juntament amb l'article lo a dojo) ...  ni idea 
que era una poma i tomàquet? sentir-ho era ... una collonada .. però si 
alguns no havien vist mai una poma en un arbre, a mi m'ho tenien que dir? 
.. :-))

Llavors no hi havia els mitjans de comunicació d'ara, per tant poca 
influencia tenia del castellà, be, la normal en una dictadura, però a casa 
no mes es parlava lleidatà. S'ho juro (expressió que es feia servir, que ara 
faig servir en conya, com el pos  però que es autentica del meu àmbit 
i època).

No se perque, si una paraula s'assembla al castellà, ja diem que es 
d'influència ... algú ja ha dit que totes tenen una rel comuna  no 
podria ser a l'inversa? es com aquell que diuen no pa pebrots   o no 
hi ha pas aigua (no se si està ben escrit) .. influença del francès? ... 
res d'estrany, som veïns .. o potser van ser ells qui ho van adoptar? .. ves 
a saber.

Tanta normalització porta a perdre alguns mots molt característics de zones 
i estan comdemnades ha desaparèixer perquè un il·luminat diu que son no 
mes que sinònims (no ho dic per ningú de la llista) ho dic per un tal Pompeu 
que no devia sortir de casa seva (li tinc un carinyo especial, sobre tot per 
no parlar amb la gent del carrer, la pobra, nosaltres)  no mes perquè 
una minoria ho diu? ... llavors ens queixem front a d'altres idiomes  en 
fi, que ens estem empobrint i reduït el lèxic que feia que poguéssim saber 
d'on era una persona per la forma de parlar.

Un altre mot  sutge  quant a Lleida hi diem estaltzí  clar, 
com que ja no hi han estufes de carbó i la majoria de la població no el fa 
servir, dons es perd  una llàstima.

Per cert, totxo ... no es un element de construcció ... es un pal de fusta, 
un tronquet,  a la zona de Montagut (entre Alcarràs i Raimat). I un toll 
d'aigua es un bassal.

En fi, com sempre dic en castellà per embolicar la troca ... - tranquilo, 
esto rai  si en lloc de dir correu electrònic (o si no vols escriure 
molt, correu-e) en diem e-mail, de que ens queixem? d'aquí 100 anys ja en 
parlarem ... be, en parlaran, suposo.

totxo o tronc nº 1000 :-))

- Original Message - 
From: na mi [EMAIL PROTECTED]
To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 1:44 PM
Subject: RE: [Internauta] Correcció lingüística


A mi el que em fa especialment mal és l'ara vaig i
 el aquí n'hi ha aigua.

 Suposo que no són correctes enlloc, oi?


 Sílvia




 
 Yahoo! Sports
 Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
 http://football.fantasysports.yahoo.com
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Pere Castells

:-))

Josep, bona traducció, si senyor.

... al final, li va fotre o no un mastegot a la meuca de la Sue Ellen?. 
Ara, ni de broma ...


Ara que parleu de català transversal (m'agrada el mot)  de TV3 .. No se 
si teniu present el moment que es comença a veure doblatges de pel·lícules 
en català a la tele ... sobre tot aquelles que aquí en diríem de ponent (o 
llunyà oest) quant deien allò de: - Que vols foraster?. si, d'aquelles de 
d'indis que no eren de l'Índia i nois conductors de vaques que eren 
d'Almeria ...  no podia evitar fotre'm un fart de riure.


Ara, afortunadament, ja ni ens hi fixem, però el primer dia  uff, va ser 
fort. Tot s'ha de dir, gràcies a aquella feina avui dia ens adonem quant fan 
un anunci en castellà . fa de mal sentir (a TV3 vull dir). Penso que la 
normalització va venir en el sentit de fer normal que es parli ... ara de 
com?, es un altre cantar.


Be, i quant van dir lo de la mesa electoral ... osti, tota la vida li dic 
taula i ara m'ho canvien. No entenia res. Tan difícil es dir taula 
electoral? o es que ho tenim que fer complicat? :-)) ... els components de 
la mesa  encara ara em sona fatal.


I la pífia de doblar al Cantinflas?. Casi em trenquen un mite !!!. Va ser 
tot un xoc, tota una època que alguns vàrem poder viure i podem explicar.


Ja m'estic posant tonto, tou   :-(

- Original Message - 
From: 

To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 5:05 PM
Subject: Re: [Internauta] Correcció lingüística






No, si ja fa temps ho vaig dir ... fregoneta o gonovolumen?  en que 
quedem?



Hola!

No..si em fas pensar en un amic que quan hi ha visita d'algun estranger, 
els hi

diu:

let's fuck the field

que en castellà vol dir jodamos el campo

I arriba l'hora de marxar i fotre el camp.

I ja que surt el tema del català transversal de TV3, sovint quan parlen de 
la

normalització del català, posen l'exemple de Dallas, i la frase de Sue
Ellen, ets un pendó!... no era que el JR li deia Sue Ellen, ets una 
meuca!

o això són coses meves?

Hehe...

Josep

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] ipod clònic

2005-06-30 Conversa Pau Casellas Castells
 Apa, aquí el teniu...  ja l'han clonat.

qui ha estat

--
PauCas

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Lluís
no m'hi volia ficar, però està entrant en un terreny interessant.

Parles de mesa quan tota la vida s'ha dit taula.

Es un cas concret de paraules que existeixen però que tenen diferent
significat segon l'idioma

Un exemple de Francés/Castellà (per no citar sempre el català): el mot
'salir' és perfectament correcte a ambdues llengües però el significat no té
absolutament res a veure.

Així doncs, mesa existeix en català preo té el mateix significat que una de
les accepcions que té en castellà on mesa també pot tenir l'accepció de
taula en català.

Un altre exemple seria destí i destinació. En castellà només tenen destino.
La traducció al català pot ser destí o destinació segons l'accepció.

Encara un exemple més entenedor Castellà: vela. Català vela o espelma. (qui
deia, en català, que cada pal aguanti la seva espelma?, aa)

Una altra cosa, en la que no entraré, son les subtileses lingüístiques de
cada zona. Ara be, no ens equivoquem, l'ús corrent d'un mot en una zona no
vol dir que sigui correcte, pot voler dir, subratllo pot, contaminació.

Lluís


-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves, 30 de junio de 2005 17:50
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Correcció lingüística


:-))

Josep, bona traducció, si senyor.

 ... al final, li va fotre o no un mastegot a la meuca de la Sue Ellen?.
Ara, ni de broma ...

Ara que parleu de català transversal (m'agrada el mot)  de TV3 .. No se
si teniu present el moment que es comença a veure doblatges de pel·lícules
en català a la tele ... sobre tot aquelles que aquí en diríem de ponent (o
llunyà oest) quant deien allò de: - Que vols foraster?. si, d'aquelles de
d'indis que no eren de l'Índia i nois conductors de vaques que eren
d'Almeria ...  no podia evitar fotre'm un fart de riure.

Ara, afortunadament, ja ni ens hi fixem, però el primer dia  uff, va ser
fort. Tot s'ha de dir, gràcies a aquella feina avui dia ens adonem quant fan
un anunci en castellà . fa de mal sentir (a TV3 vull dir). Penso que la
normalització va venir en el sentit de fer normal que es parli ... ara de
com?, es un altre cantar.

Be, i quant van dir lo de la mesa electoral ... osti, tota la vida li dic
taula i ara m'ho canvien. No entenia res. Tan difícil es dir taula
electoral? o es que ho tenim que fer complicat? :-)) ... els components de
la mesa  encara ara em sona fatal.

I la pífia de doblar al Cantinflas?. Casi em trenquen un mite !!!. Va ser
tot un xoc, tota una època que alguns vàrem poder viure i podem explicar.

Ja m'estic posant tonto, tou   :-(


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa na mi
No, Pere, ja no es diu ATS, ara es diu DUE.

Sílvia

 ;-) O infermera (que deu voler dir algo així com:
 qui tanca la porta per 
 dins) ah no, que ara es diu Ajudant Tècnic Sanitari




__ 
Do you Yahoo!? 
Read only the mail you want - Yahoo! Mail SpamGuard. 
http://promotions.yahoo.com/new_mail 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Miquel Puig Pey
On 30/06/05, Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED] wrote:
El més divertit de tot és quan hi ha paraules iguals però que signifiquencoses diferents segons el lloc...Així, per a aquells que sou del principat, si veniu a Mallorca i entrau enuna tenda i demanau unes calcesveureu que vos donaran una cosa
mooolt diferent a la que estau imaginant...
I què ens donaran?-- La web de Miquel Puig i Pey^http://www.leukim.tk^
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-30 Conversa Xicoteta
Ja som 4 moteros!! :-))
(Una Honda CBR600 d'aquest any i una Honda Dominator 650)

Vs

-Xicoteta-

No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?
Narcís Comadira


- Original Message -
From: Jordi [EMAIL PROTECTED]
To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 8:34 PM
Subject: Re: [Internauta] moto


En/na Jordi Soler ha escrit:


 - Original Message - From: Gabriel Àngel Vich i Martorell
 [EMAIL PROTECTED]
 To: llista@internauta.net
 Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
 Subject: [Internauta] moto


 bon dia,

 hi ha cap 'motero' a la llista??

 gràcies!




  Em sembla que som bastants

 V'

 Jordi Soler
 Santpedor
 ___

Pos si...
de moment ja som 3, no?

--
Saludos
Jordi Royo

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Pere Castells

M'has mort ... ho dius seriosament? Que vol dir DUE?

Sílvia, a veure si fotre la pota ... que un ja comença a fer servir els 
ambulatoris ;-)

P.D.: Està que tanta tecnologia no pot pas ser bo 

- Original Message - 
From: na mi [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 7:58 PM
Subject: Re: [Internauta] Correcció lingüística



No, Pere, ja no es diu ATS, ara es diu DUE.

Sílvia


;-) O infermera (que deu voler dir algo així com:
qui tanca la porta per
dins) ah no, que ara es diu Ajudant Tècnic Sanitari



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Anuncis amb missatge

2005-06-30 Conversa Josep M Puig
Hola,

De totes maneres, crec que a una xarxa p2p baixes a la mateixa velocitat amb 4 mb de connexió que amb 512 kb, ja que la velocitat de descàrrega depen de factors aliens al nostre servidor de xarxa.

Per a mi aquesta publicitatés totalment enganyosa. Suposo que volen enganxar gent nova en aquest món amb l'atractiu de les descàrregues gratuïtes de música i demés.Una empresa seriosa no hauria d'intentar captar nous clients basant-se en aquest argument.


De totes maneres, estic convençut quesi s'acusésl'anunci de foment de la pirateria (com podria fer la SGAE) els de Jazztel podrien contestar que ells estaven parlant d'un grup que ven el seu producte per internet, i no pas de xarxes p2p. A casa nostra, en Lluís Llach ho fa, per exemple.


Mentrestant, el missatge ja ha arribat a xxx persones, i aquestspoden haver entés una altra cosa. El resultat final de l'anunci no el sabrem mai.

Salutacions
2005/6/29, Pere Castells [EMAIL PROTECTED]:
Aprofitant el comentari de l'Alfons sobre l'anunci de Grupasa (hi estic d'acord).Dons avui al mati, mentre conduïa, escolto un anunci de Jazztel que deia mes o menys que
amb 4 Mg de velocitat podies baixar el que volguessis. Com exemple una conversa entre dos.Un li diu al altre: tal grup a tret un disc  -contesta- ... ah, si?  veus, elbusco i ja el tinc .. que ràpid !! .. que et sembla?
Pos no quedem que no es pot fer? Perque no fan l'anunci per poder llegir un diari digital...no, això no ven, esta molt clar perque es vol la velocitat ...Si tanquen aquelles enllaços que tots coneixem les vendes d'ADSL baixen en picat. Ara, un
cop feta la venda ja en parlarem.___llista de correu de l'InternautaInternauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Homosexualitat

2005-06-30 Conversa Pere Castells

Bona tarda-nit:

Avui, amb la conya de la llengua, m'he descuidat de dir algo.

Felicitats a tots pels guanys socials que avui han estat aprovats per llei. Tots hem 
guanyat i tots som una mica mes lliures ... ja falta menys.


Qui no ho vegi igual, ho sento per ell, també es mes lliure tot i que no ho 
entengui així.

P.D.: Aquests, els que no hi estan d'acord, els hi demano el mateix respecte que jo els hi 
tinc. I si tot i així no correspon els hi dic .. sempre queden mes països. 
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-30 Conversa Jordi

En/na Francesc Garí Lleixà ha escrit:


Hola.
Jo no em considero motard, ara mateix.
Però em passo la meva vida professional rodejat de motos. Montant, 
desmuntant, possant  a punt, revisant, provant, etc.

Aquestes dates fins al gorro i tot.
Vaja, que soc mecànic. Qualsevol dubte o dada que us faci falta de 
qualsevol cosa amb 2 rodes, ja ho sabeu.

@veure
Kiqu Garí



Home, ja que has ofert el teu ajud vaig a aprofitarme una mica de tu ;) 
a veure si mai has vist algun cas semblant


Tinc una virago 535 de segona ma, al cap de poc temps de comprar-la vaig 
intentar quedarme sense gasolina, per saber quina autonomia tenia. El 
cas es que al cap de 185 km, el motor comença a sonar raro (cof cof cof) 
i li dono al interruptor aquell que porta al manillar per fer entrar la 
reserva, la moto continua fent cof cof, i es para.


Be, mala senyal, tot aixo a 5 km de la benzinera. A la que li dono al 
contacte sento un clec clec clec clec ... durant 5 o 6 segons, penso q 
aixo deu ser la bomba de gasolina que esta enviant-li suc al deposit, 
pero lo mes que aconsegueixo es ficar-la al ralenti i que es pari tan 
aviat com li dono gas. Al cap de una estona m'en adono que si li dono al 
contacte 7 o 8 vegades, engego, fico l'estarter, el motor es revoluciona 
prou com per a avançar, entre falses explosions un parell de kilometres 
fins que em diu prou i tinc que arribar a peu a la gasolinera.


Despres de explicar-li al mecanic que me la va vendre i sentirme idiota 
mentre em diu que no vaig ficar be la reserva (potser no vaig premer be 
el botonet, no?), em torna a pasar el mateix un parell mes de vegades, 
fins que li porto un dia al taller mentre fallava i li demano que 
m'ensenyi com punyetes s'ha de fer.


Se la mira, i al cap de 5 minuts em diu que falla una electrovalvula que 
es la que envia gasolina del diposit auxiliar al principal bla bla bla 
...i que val 3 peles, instalacio apart, i que es fotut de canviar-la 
perque cal desmontar mitja moto


Feia un mes que li havia comprat la virago, tot i aixi li dic que 
asumeixo el cost de la peça, pero la ma d'obra no es problema meu, que 
ho arregle aviat


Aixo va ser al gener, la peça encara no ha arrivat (una mica raro, no?) 
i ja m'en he cansat de llargues.


La pregunta es:

Triguen sempre tant els de yamaha a servir un recambi?
Pot ser realment l'electrovalvula famosa? o el problema pot venir d'un 
altre lloc, mes car?


Com ho veus?

--
Saludos
Jordi Royo

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Constel·lacions

2005-06-30 Conversa Emili Capella

Hola,

   Només algunes constel·lacions recorden la figura que representen, 
però la majoria no.


   En general, les imatges que els antics hi volien veure, estan 
basades en les estrelles més brillants. Sovint, si el cel és molt fosc i 
es veuen molts estels; aleshores el que menys crida l'atenció són els 
estels brillants i, per tant, no es millora la imatge mítica que haurien 
de representar.


   Les taques o concentracions d'estrelles estan situades principalment 
a les zones per on passa la Via Làctia. Aquesta només és una franja no 
massa ampla que travessa el cel, però no ajuden a construir la imatge de 
les constel·lacions.


   A banda de les cartes de constel·lacions facilitades pel Pere 
Castells, podeu trobar una carta en Java a


http://skyandtelescope.com/observing/skychart/article_1220_1.asp#

per a qualsevol dia i hora  i lloc de la Terra. A la xarxa n'hi ha d'altres.
També podeu aconseguir un planisferi per identificar les constel·lacions 
al cel. Al Cosmocaixa i a l'A.Astronòmica de Sabadell en podeu adquirir.


Salut,

Emili


En/na Pere Castells ha escrit:


potser es això?

http://www.xtec.es/recursos/astronom/covers/constelaciones.htm

- Original Message - From: Eduard Pertíñez 
To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 4:03 AM
Subject: [Internauta] Constel·lacions



Hola,

Tinc una pregunta.

Les diferents civilitzacions de la història sempre han trobat que 
determinats

conjunts d'estrelles anàven juntes i s'assemblaven a coses, i, en
conseqüència, van inventar les constel·lacions.

El que no he entés mai és que en veritat, les quatre o cinc estrelles 
que

formen una constel·lació no s'assemblen al que diuen representar.

La pregunta és:

És possible que, en foscor absoluta, a part de la via lactea, també 
existeixin
d'altres taques al cel que facin poder interpretar les 
constel·lacions com

imatges de coses?

Si això és cert, algú sap algun mapa del cel on es puguin observar 
aquestes

taques?

Gràcies,

Edu

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta





___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa na mi
I tant que ho dic seriosament. 
Em sembla que vol dir alguna cosa del tipus Diplomado
Universitario en Enfermeria. 

Si no t'ho creus, mira que acabo de trobar al Google:

http://www.formacionysanidad.com/foros/index.php?bn=formacionysanidad_enfermeria


Au, ja estàs al dia.

Sílvia


--- Pere Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:

 M'has mort ... ho dius seriosament? Que vol dir DUE?
 
 Sílvia, a veure si fotre la pota ... que un ja
 comença a fer servir els ambulatoris ;-)
 
 P.D.: Està que tanta tecnologia no pot pas ser bo
 




 
Yahoo! Sports 
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football 
http://football.fantasysports.yahoo.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Joan T
A mi em fa més mal sentir això que dius tu (n'hi ha aigua, ara vaig,
no he estat, no veig, s'ha sortit de la carretera, s'ha caigut,
m'he rigut molt, ...) que la famosa frase ah, vale, pues buenu.

La segona sabem perfectament que és un pecat lingüístic, i la utilitzem
sabent-ho. En canvi, els primers exemples són contaminacions més o menys
sutils que penetren fins a desvirtuar de veritat la nostra llengua ...
tal com està passant amb el yeisme, que cada vegada hi ha més catalans
que no saben dir la ll.

Salut.

Joan T.


 A mi el que em fa especialment mal és l'ara vaig i
 el aquí n'hi ha aigua. 
 
 Suposo que no són correctes enlloc, oi?  
 
   
 Sílvia
 
 
 
   
  
 Yahoo! Sports 
 Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football 
 http://football.fantasysports.yahoo.com
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Josep M Puig
Hola,

En Pere Castells ha escrit:

coi, pos els lleidatans som especialistes en usar paraules que s'assemblenal castellà . be, nosaltres diem que els castellans fan servir parauleslleidatanes .. tot depèn des de on es miri.
Una de les guerres (ho poso entre cometes) que vaig tenir quan vaigaterrar a Terrassa va ser el canvi d'idioma (crec que ja ho he explicat uncop). Vas, llanterna, tomates, mansanes, cerilles, caldo


Vas, llanterna, tomata, mançana, cerilla i caldo, són paraules 100% catalanes, i algunes més del que pensem. Cerilla o misto? Segons el grec, la paraula cerilla data del 1640, i el misto és del segle XX.


Suposo quela presència (i influència) de la inmigració en l'època de la dictadura ens pot fer pensar que aquestes paraules són castellanismes,i que got, lot, tomàquet, poma, llumí i brou són les nostres de debó. En aquest cas no és cert, com succeix amb moltes altres paraules.


I pel que fa als sinònims, una paraula ho és d'un altra i viceversa, no hi ha una paraula principal. Les llengües són vives, i la nostra ho demostra amb la seva granvarietat dialectal. 

En Lluís diu:

Una altra cosa, en la que no entraré, son les subtileses lingüístiques decada zona. Ara be, no ens equivoquem, l'ús corrent d'un mot en una zona novol dir que sigui correcte, pot voler dir, subratllo pot, contaminació.
Estic segur que quan dius contaminació estas pensant en alguna cosa concreta, que et convido a dir-la per evitar confusions. Algú podria dir que el català de les Homilíes d'Organya ha patit una greu contaminació que ha donat com a resultat el que nosaltres parlem, mentre que nosaltres parlarem d'evolució. 


Actualment crec que la contaminació prové de paraules com rafting,e-mail, software, hardware i moltes més que utilitzem de manera quotidana i que no hi ha manera de fer-les evoluciona en la nostra llengua pel fet de provenir d'arrels diferents.


Català i castellà són llengües molt properes, i molt riques llingüísticament parlant. El català, per la seva història, conté més barbarismes i castellanismes, però cal consultar un bon diccionari abans detancar el pasa allò queal final resulta que és més nostre.


Salutacions
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] manifest anti Jimenez Losantos

2005-06-30 Conversa Ramon
http://www.royo-villanova.net/firmas/listado.php
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-30 Conversa Francesc Garí Lleixà
Ok. L'avaria no deix lloc al dubte. Aquesta electrovalvula activa la 
reserva. Amb l'oïda ben afinada es pots sentir el clec al donar 
l'interruptor (si és que funciona). Inicialment, el mecànic pot pensar que 
et vares deixar l'interruptor obert i, en conseqüència es va buidar el 
dipòsit. Però no. La situació delicada d'aquesta peça (crec recordar que 
sobre l'escapament i sota el dipòsit inferior) fa que pateixi la calor. 
Semblant sort pot córrer el regulador de tensió, també exposat a la calda 
de l'escapament.
Pots observar que el canvi en el soroll del clac-clac de la bomba  és el que 
t'indica que aquesta treballa en sec i ja no puja el suc. Si poses starter, 
acabes d'esgotar tot el contingut de les cuves.
Bona moto, la Virago 535. Típica Custom japonesa molt ben equilibrada. A mi, 
personalment m'agraden amb manillar recte, que queda comodíssim.
Apart dels problemes de calor, algunes unitats tenien dificultats amb el 
sistema de posta en marxa. S'afluixen els cargols de l'antiretorn i s'acaba 
cascant. Si veus que la posta en marxa patina, ja ho saps.
Demà ja t'informaré sobre la peça i la seva disponibilitat. De vegades passa 
el que t'han dit en determinades peces a Yamaha, cosa que no treu que siguin 
bastant seriosos en general.

@veure
Kiqu Garí


- Original Message - 
From: Jordi [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, June 30, 2005 9:22 PM
Subject: Re: [Internauta] moto


En/na Francesc Garí Lleixà ha escrit:


Hola.
Jo no em considero motard, ara mateix.
Però em passo la meva vida professional rodejat de motos. Montant, 
desmuntant, possant  a punt, revisant, provant, etc.

Aquestes dates fins al gorro i tot.
Vaja, que soc mecànic. Qualsevol dubte o dada que us faci falta de 
qualsevol cosa amb 2 rodes, ja ho sabeu.

@veure
Kiqu Garí



Home, ja que has ofert el teu ajud vaig a aprofitarme una mica de tu ;)
a veure si mai has vist algun cas semblant

Tinc una virago 535 de segona ma, al cap de poc temps de comprar-la vaig
intentar quedarme sense gasolina, per saber quina autonomia tenia. El
cas es que al cap de 185 km, el motor comença a sonar raro (cof cof cof)
i li dono al interruptor aquell que porta al manillar per fer entrar la
reserva, la moto continua fent cof cof, i es para.

Be, mala senyal, tot aixo a 5 km de la benzinera. A la que li dono al
contacte sento un clec clec clec clec ... durant 5 o 6 segons, penso q
aixo deu ser la bomba de gasolina que esta enviant-li suc al deposit,
pero lo mes que aconsegueixo es ficar-la al ralenti i que es pari tan
aviat com li dono gas. Al cap de una estona m'en adono que si li dono al
contacte 7 o 8 vegades, engego, fico l'estarter, el motor es revoluciona
prou com per a avançar, entre falses explosions un parell de kilometres
fins que em diu prou i tinc que arribar a peu a la gasolinera.

Despres de explicar-li al mecanic que me la va vendre i sentirme idiota
mentre em diu que no vaig ficar be la reserva (potser no vaig premer be
el botonet, no?), em torna a pasar el mateix un parell mes de vegades,
fins que li porto un dia al taller mentre fallava i li demano que
m'ensenyi com punyetes s'ha de fer.

Se la mira, i al cap de 5 minuts em diu que falla una electrovalvula que
es la que envia gasolina del diposit auxiliar al principal bla bla bla
...i que val 3 peles, instalacio apart, i que es fotut de canviar-la
perque cal desmontar mitja moto

Feia un mes que li havia comprat la virago, tot i aixi li dic que
asumeixo el cost de la peça, pero la ma d'obra no es problema meu, que
ho arregle aviat

Aixo va ser al gener, la peça encara no ha arrivat (una mica raro, no?)
i ja m'en he cansat de llargues.

La pregunta es:

Triguen sempre tant els de yamaha a servir un recambi?
Pot ser realment l'electrovalvula famosa? o el problema pot venir d'un
altre lloc, mes car?

Com ho veus?

--
Saludos
Jordi Royo

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-30 Conversa Xavi Batalla




5, jo tinc una ZXR 750 del 91



En/na Xicoteta ha escrit:

  Ja som 4 moteros!! :-))
(Una Honda CBR600 d'aquest any i una Honda Dominator 650)

Vs

-Xicoteta-

"No veig per quina ra un pas ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntriament el trien per viure.
Perqu no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el pas que els acull?"
Narcs Comadira


- Original Message -
From: "Jordi" [EMAIL PROTECTED]
To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 8:34 PM
Subject: Re: [Internauta] moto


En/na Jordi Soler ha escrit:

  
  
- Original Message - From: "Gabriel ngel Vich i Martorell"
[EMAIL PROTECTED]
To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
Subject: [Internauta] moto




  bon dia,

hi ha cap 'motero' a la llista??

grcies!


  


 Em sembla que som bastants

V'

Jordi Soler
Santpedor
___

  
  
Pos si...
de moment ja som 3, no?

--
Saludos
Jordi Royo

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


  




___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] motos i as segurançes ?

2005-06-30 Conversa hrnzt
El divendres  1/07/05, a les 00:38 (+0200), Ramon va escriure:
 PARLANT DE MOTOS
 
 ON PODEN FER-SE LES ASSEGURANÇES A UN BON PREU ???
 (EL MILLOR PREU QUE SAPIGUEU ???)

No se si es el mes barato, pero jo la tinc al
Consorcio de compensacion de seguros que es un
organisme de l'Estat (no hi ha afany de lucre, en
teoria). Em costa 340€ per un vespino i crec
que reuneixo totes les caracteristiques del
conductor de risc. Per cert, aquest seguro
nomes cobreix lo minim (obligatori), que
exactament no se que significa. Si ho vols mirar
la pagina es aquesta: www.consorseguros.es

-- 
hrnzt

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Gabriel Àngel Vich i Martorell


et donaran unes mitges


Miquel Puig Pey wrote:

On 30/06/05, Gabriel ngel
Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED]>
wrote:
El
ms divertit de tot s quan hi ha paraules iguals per
que signifiquen
coses diferents segons el lloc...
Aix, per a aquells que sou del principat, si veniu a Mallorca
i entrau en
una tenda i demanau "unes calces" veureu que vos donaran una
cosa
mooolt diferent a la que estau imaginant...
I qu ens donaran?
--
La web de Miquel Puig i Pey
^
http://www.leukim.tk
^

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] ipod clònic

2005-06-30 Conversa Gabriel Àngel Vich i Martorell
a veure si va l'enllaç i el pots veure aquí...

http://www.elpais.es/articulo.html?d_date=20050629xref=20050629elpepunet_8type=Tesanchor=elpportec




Pau Casellas Castells wrote:

  Apa, aquí el teniu...  ja l'han clonat.

 qui ha estat

 --
 PauCas

 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta