El Dimecres 07 Març 2007 10:47, Pol Maresma - Marolijo va escriure:
http://www.catradio.cat/pilotcatradio/
Aquí hi ha la opció d'escoltar en directe amb Ogg i Mp3...
I amb més 'streams' que els anunciats:
http://blog.bitassa.cat/arxiu/2007/01/15/666/ (als comentaris)
--
Benjamí
El Diumenge 04 Febrer 2007 12:39, Javier Cuchí Burgos va escriure:
Mentrestant no aconseguim que neixi una voluntat política FERMA, CLARA I
INEQUÍVOCA d'implantació del PL a les administracions públiques, debatre
sobre el contingut d'una distro o sobre quina és millor, és -i perdoneu-
una
El Dimecres 17 Gener 2007 12:19, Marcelo D'Elia Branco va escriure:
Queriendo dictar lo que el gobierno de la GenCat debe hacer...es
decir, abandonar la política de estímulo al software libre y caminar
en dirección la neutralidad tecnológica... en el sentido neoliberal
del término: de
Per fi!
http://blog.bitassa.cat/arxiu/2007/01/08/655/
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
--
Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/
El Dimarts 05 Desembre 2006 14:01, Benjamí Villoslada va escriure:
Hi ha algú a la sala ben relacionat amb els mitjans de comunicació? Que
tengui una bona llista de contactes a qui enviar una nota de premsa.
Afegeixo: de moment ho he pengat al blog, almanco si no en surt NdP algú ho
llegirà i
El Dimecres 22 Novembre 2006 09:56, Marc Antoni Malagarriga i Picas va
escriure:
Efectivament com a autors tenim tota la llibertat del món per fer el que
vulguem amb el codi d'aquesta part del signador.
I els usuaris no tenir cap restricció :)
Almanco en signar a mà no violàven cap cosa si
El Divendres 03 Novembre 2006 10:07, Jordi Mas va escriure:
Molt de l'èmfasi de
l'anunci està posat en interoperabilitat i protecció legal.
Suposo que a can Samba poden alenar un poc, coses d'aquest estil totalment
prescindibles quan no hi ha Windows.
Que no obligant a ruptures aturen un poc
El Dimecres 04 Octubre 2006 21:15, Marolijo va escriure:
No em cuadra massa, quina despesa en instalacions/maquinari/programari han
de fer gastar-se tot això?
I en llicències! :D
Perquè mira que si algun dels 5 empleats s'enfada i avisa la BSA... ;))
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
El Dilluns 02 Octubre 2006 10:48, Jordi Mas va escriure:
Entrevista al País d'avui.
Buf!
http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/10/02/585/
Algú sap on / amb què treballava la Lourdes Muñoz? No se que em diu que és
Microsoft Certified elquesigui.
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
El Dimarts 26 Setembre 2006 11:38, Oriol Ferran va escriure:
potser arriba a oxímoron? (com li agrada trobar-los a un de Mallorca)
No al de Logic Control encara ;)))
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
Podeu consultar els
El Dijous 21 Setembre 2006 09:47, Pere Quintana Seguí va escriure:
Pel que fa a Open Source / Free Software. Sé que les posicions sobre
aquest tema solen ser molt fortes. Ara bé, els dos móns comparteixen
molt més del que els separa i, per exemple, a nivell de llicències,
són quasi idèntics.
El Dijous 21 Setembre 2006 11:08, Pere Quintana Seguí va escriure:
Cert. Quines empreses relativament grans es dediquen al programari
lliue a Catalunya?
La mida importa? Hi ha moltes petites empreses que poden treballar amb
qualsevol part del programari, perquè tot és obert. Possiblement és
El Dijous 21 Setembre 2006 14:24, Quim Gil va escriure:
Jo no vaig venir aquí per a veure codi, jo vaig venir per la llibertat.
Això no treu que els qui es concentren en veure codi siguin bons
companys de viatge.
No m'he referit al codi i dir GNU/Linux tampoc ho implica, sinó passa que els
9
El Dijous 21 Setembre 2006 15:23, Pere Quintana Seguí va escriure:
Jo ja ho sé tot això No m'has de convèncer a mi, fa molts anys que
n'estic de convençut. El tema és fer pressió i convèncer als altres. I
l'exemple sol ser un bon camí. Molta gent si no té uns quants exemples
convincents
El Dimecres 20 Setembre 2006 23:42, Quim Gil va escriure:
Completament d'acord. Proposo que acordem que l'ou neix de la gallina
per així poder començar a concretar sense mossegar-nos la cua.
Però a la gallina l'observam, no és del grup, no? Sinó, a veure si ens
coneixeran pel grup de la
A Dilluns 19 Juny 2006 08:21, Jordi Perales va escriure:
Algú té alguna idea?
http://www.dotproject.net
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a
A Dilluns 19 Juny 2006 16:02, Ricard de la Vega - CESCA va escriure:
Hola, jo estic usant actualment el dotproject i el trobo molt feixuc, és
molt lent per moltes coses i m'agradaria canviar a una altra cosa. A
veure que més surt en aquest fil
Potser el TUTOS és més lleuger.
A Diumenge 18 Juny 2006 22:12, joan codina va escriure:
A Mataró 3/4 del mateix...
Analfabetisme weberil. No passarien d'un 2 si fos un treball d'escola a
presentar amb forats i anelles ---bé, si fer els forats a mossegades admet un
2, clar.
http://validator.w3c.org ni s'ho vol mirar. Passa,
A Diumenge 11 Juny 2006 18:01, Quim Gil va escriure:
Noi, quin missatge més interessant i agradable de llegir. Moltes
gràcies!
Sí, gracies per tots aquests detalls tècnics, Oscar :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
Podeu
A Divendres 09 Juny 2006 23:29, joan codina va escriure:
Un moment, la nota de privacitat de google el que diu, es que les teves
dades poden ser usades per millorar el servei que t'ofereixen, per estudis
interns i per fer estudis estadístics, i que només seran donades a tercer
en cas de
A Divendres 09 Juny 2006 18:06, Oscar Castell i Marcos va escriure:
no cal buscar molt lluny per fer això que voleu, amb linux es fa. De
fet amb SSH i tunneling s'aconsegueix treure una finestra del KDM (no
ho he provat amb GDM) d'un servidor Linux que estigui, per exemple,
darrere un
A Dissabte 10 Juny 2006 16:41, Dr. Joan de Gracia va escriure:
Per poder obrir sessions gràfiques remotes a través d'ADSL es pot utilitzar
el servei NX.
http://developer.berlios.de/projects/freenx/
Sí, el vaig suggerir ahir aquí mateix. Té bona compressió.
Per cert, en dir-ho ahir no el
A Diumenge 11 Juny 2006 00:35, Oscar Castell i Marcos va escriure:
De totes formes hi ha motls altres recursos gratuïts, de programari
lliure i de pagament que fan el que s'ha comentat: algú a comentat
l'NX però també hi ha l'inquiero que és del gust de molts informàtics
de consells
A Dijous 08 Juny 2006 23:28, joan codina va escriure:
Esta bé això del Google Browser sync... Ara, google no només té el
nostre correu (g-mail, sap el que busquem, sinó que a més vol saber
quins bookmarks tenim, les galetes en altres cercadors i sites (amb
possible informació confidencial), on
Per aquí es comentà un curs de l'OOo 2.0 a l'Xtec. En recordau l'adreça? Al
web de l'Xtec només puc trobar-hi el curs de l'OOo 1.1 (el que s'anomena
D120).
Gràcies :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
Podeu consultar els
A Dimarts 06 Juny 2006 13:55, Benjamí Villoslada va escriure:
Per aquí es comentà un curs de l'OOo 2.0 a l'Xtec. En recordau l'adreça?
Al web de l'Xtec només puc trobar-hi el curs de l'OOo 1.1 (el que s'anomena
D120).
He canviat les paraules de cerca i ha sortit això %-)
http
A Dimarts 09 Maig 2006 10:22, Pere Quintana Seguí va escriure:
- La BSA i l'Agència Tributària col·laboraran contra la pirateria de
programari:
http://manelzaera.blogspot.com/2006/05/la-bsa-i-lagncia-tributria.html
Sincerament, em sembla collonut. La llei s'ha de complir. Quan
comencin a
A Dimarts 09 Maig 2006 11:20, Benjamí Villoslada va escriure:
Obligar a usar un producte des de l'administració i al mateix temps prendre
mesures per assegurar-se que es passa per caixa, no és un delicte? Qualque
advocat a la llista?
Extorsió, potser:
http://ec.grec.net/lexicx.jsp?GECART
El Dimarts, 21 de Març de 2006 10:56, Javier Cuchí Burgos va escriure:
Si, contràriament, creiem que el PL i només el PL és la Única Veritat, el
Progrés i la Justícia i fora del PL només hi ha gangsterisme, màfia i 666
sense cap d'altra possibilitat intermitja o tercera, i tot això sense tenir
El Dimarts, 21 de Març de 2006 12:13, David Barroso va escriure:
A mi em preocupa més un paràgraf de la notícia que apareix a El Periódico:
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=5idioma=CATidnotic
ia_PK=289594idseccio_PK=13h=060321
L'Ajuntament de Lleida, que aporta les
El Dimarts, 21 de Març de 2006 12:48, Benjamí Villoslada va escriure:
que després serviran per a codificar bits de tots, de l'administració, de
tal manera, amb aquests secrets, que per a sempre més els necessitem a ells
a l'hora de descodificar-los.
Rectificació: pel que diu El Periódico, jo
El Dimarts, 21 de Març de 2006 12:54, Javier Cuchí Burgos va escriure:
Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED] escribió:
No és una qüestió de qualitat tècnica. És una qüestió social. No poder
estudiar, modificar ni copiar els programes no és cap qüestió tècnica. És
un dret bàsic de tots els
El Dimarts, 21 de Març de 2006 14:09, Javier Cuchí Burgos va escriure:
Si ens adaptem a aquests paràmetres,
podem guanyar o no, hi ha més factors que hi intervenen. Però si no ens
adaptem als paràmetres en qüestió, segur que la caguem.
Cal no oblidar la possibilitat de canviar els paràmetres,
El Dimarts, 21 de Març de 2006 21:50, Quim Gil va escriure:
Si se'm permet la cullerada, cal no confondre fe i religió.
La fe és creença subjectiva i inqüestionable per definició - em penso
que és a la fe al que es referia en Cuchi.
Jo també em referia a aquesta fe, i per això he copiaferrat
El Dimarts, 21 de Març de 2006 18:54, Benjamí Villoslada va escriure:
Per altre banda, posats a parlar de religió, crec que cal certa dosi
religiosa
Després del darrer missatge veig que caldria que hagués dit, després de dosi,
«de fe religiosa en tant que creença subjectiva inqüestionable
El Dilluns, 20 de Març de 2006 14:29, joan codina va escriure:
més informació
http://www.elmundo.es/navegante/2006/03/16/esociedad/1142501060.html
http://www.map.es/prensa/notas_de_prensa/notas/2006/03/2006_03_15_03.html
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
Deia: «no he mirat res, disculpa :)» Pensava en mirar-ho a un Windows, i no
en tenc cap a mà. Però just enviat el missatge he tirat de cercador i tot
d'una ha sortit això:
http://www.lostpassword.com/ie.htm
No he dit res :D
Si usessin un hash, no podrien mostrar les contrasenyes.
--
El Dimarts, 14 de Març de 2006 21:36, Manel Zaera Idiarte va escriure:
- Lamentable Ubuntu: http://www.kriptopolis.org/node/1977
El de Kriptópolis (perquè la història està signada per admin) és un joc del
que cal distanciar-se: parlar de qüestions tècniques i res més. És una
discussió
El Dimecres, 15 de Març de 2006 09:59, Benjamí Villoslada va escriure:
Que usuaris d'informàtica tinguin prohibit mirar el codi d'allò que
gestiona la seva feina o vida a la Xarxa. Que ningú no pugui saber què fa
exactament, ni quins errors té. Que quan es saben ningú ho pugui reparar
tret
El Dimarts, 7 de Març de 2006 09:53, Xavier Amatriain va escriure:
el distanciamiento del
currÃculum de la enseñanza oficial de los alumnos de la realidad
tecnológica(...)
De la *seva* realitat:
$ wget -S pue.es
--10:14:08-- http://pue.es/
Amb el nou web de catradio, algú ha aconseguit escoltar ràdio en directe amb
GNU/Linux?
A les FAQ diuen que es pot, però canviant associacions al FF:
http://www.catradio.com/comescoltarnos/faq.htm
Però com la majoria fa, he provat què passa sense tocar res. Seguint la caixa
de diàleg del
El Diumenge, 5 de Febrer de 2006 23:34, Biel Frontera va escriure:
A les FAQ diuen que es pot, però canviant associacions al FF:
http://www.catradio.com/comescoltarnos/faq.htm
Quina gran resposta!! :S
Canviant associacions?? Amb quin programa?? amb quines llibreries? Ja
estic cansat de
El Dijous, 2 de Febrer de 2006 23:32, Quim Gil va escriure:
I dit això, la veritable llàstima és que el curs no sigui d'aprenentage
d'ús de CMS, que és el que en realitat cal que aprenguin juntament amb
la noció dinpamica i col·laborativa de la informació. Això de mutar webs
estàtiques plana
El Divendres, 3 de Febrer de 2006 02:41, Benjamí Villoslada va escriure:
Quan un dw-depenent obre una plana del
WP amb el DW per pesonalitzat-la, què deu sentir? Que li falten wizards?
Pensant-ho millor, deu pensar que el programari lliure --el WordPress-- no
està madur.
M'havia deixat
El Dimecres, 1 de Febrer de 2006 11:15, Quim Gil va escriure:
I pel que fa a traduir al català eines propietàries (ara sembla que en
diuen privatives)
Propietari és una traducció del proprietary anglès. Sembla que no tenen cap
paraula millor per expressar-ho [1].
Fet i fet, en cercar el seu
El Dimarts, 31 de Gener de 2006 09:13, Oriol Carcellé Bayona va escriure:
Mentrestant el nombre d'usuaris d'Skype, fa que sigui
una bona opció.
Perillosa, més que bona :) La quantitat d'usuaris és el que pretenen per a
fer-se indispensables i que tothom accepti les condicions de les seves
El Dimarts, 31 de Gener de 2006 09:45, joan codina va escriure:
Per tant des de l'skype puc tenir problemes per conectar a usuaris de
OpenWengo o viceversa.
Això no és un problema dels programes lliures. És un problema del Skype:
només permet treballar amb el seu format, exclusiu per a ells.
El Dimarts, 31 de Gener de 2006 02:08, Xavier Amatriain va escriure:
Ara que la gent comenca a animar-se amb el Skype, val la pena saber que
hi ha alternatives GPL (i fins i tot tecnicament mes avancades). Es
curios que a la universitat on estic han prohibit el Skype per raons
tecniques pero
El Dimecres, 18 de Gener de 2006 13:32, Octavi Fornés va escriure:
I els de Intel dient que la nova generació portarà de sèrie el DRM.
Haurem de fer aprovisionament de plaques mare i CPU sense DRM, no fos
cas que després no es trobin!
Els dual core?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimecres, 14 de Desembre de 2005 15:00, Benjamí Villoslada va escriure ...
Llàstima que no hi hagi lleis
físiques pel pensament, unes que obliguin als desordenats seguir un ordre
lògic.
... i ara hi afegeix:
O que la LOE no obligui a llegir clàssics com «La servitud voluntària» de
El Dimecres, 14 de Desembre de 2005 15:32, Manel Zaera Idiarte va escriure:
Segons la persona que han entrevistat -ho
sento, ho he vist de passada-, els guanys en diners i en llocs de
treball a Espanya serien considerables si es lluités contra la pirateria.
La BSA representen una part molt
El Dijous, 27 de Octubre de 2005 16:01, Manel Zaera Idiarte va escriure:
- Voteu en contra de les patents de programari:
http://www.nosoftwarepatents.com/ca/m/ev50/index.html
http://mnm.uib.es/gallir/posts/2005/09/30/447/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Divendres, 21 de Octubre de 2005 15:45, juli-quiron va escriure:
Sobre l'ho de vim i emacs, algu em pot explicar bé les diferències? és que
em sap molt de greu no acabar-ho d'antendre (a part de que emacs és de GNU
i vim ve del vi de UNIX)
VI VI VI (666) és el nombre de la bèstia! ;))
El Divendres, 21 de Octubre de 2005 09:24, Carles Mateu va escriure:
1. Debian és mes lliure. No entenc com hom pot mesurar el grau de
llibertat d'una distro o comparar-lo a altres. Fins on jo bonament sé,
OpenSUSE és igual de lliure que Debian, o estic equivocat? Aquest
argument del grau de
El Divendres, 21 de Octubre de 2005 18:29, Alfons Nonell i Canals va escriure:
Ara, si des de Linux vols gaudir del 3 a la carta cal obrir la finestreta
del video, mirar el codi font de la pàgina per buscar la url del vieo en si
i després obrir la url amb el Xine (per exemple).
Si és que s'ha
El Dissabte, 22 de Octubre de 2005 04:24, Alfons Nonell i Canals va escriure:
No obstant, aquestes dll és l'únic ilegal que té el meu ordinador.
No importa que et justifiquis, no anava per aquí :)
Tenc aquestes DLL pagades per triplicat i obligat, van arribar amb ordinadors
nous. A mi em van
El Dissabte, 22 de Octubre de 2005 04:47, Benjamí Villoslada va escriure:
Fet i fet, també delinqueixo jo, que les he pagat, si les poso a la
partició del GNU/Linux.
D'això no n'estic segur. Algú ho sap?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
El Divendres, 7 de Octubre de 2005 17:31, Manel Zaera Idiarte va escriure:
- A la atención de Telecinco:
http://www.filmica.com/david_bravo/archivos/002201.html
S'han deixat una cosa: la fam al món. Qualsevol demagogicòleg es fregaria les
mans.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Divendres, 23 de Setembre de 2005 15:31, Jordi Mas va escriure:
A Catalunya, Microsoft
treballa amb unes 4.000 empreses, de les quals unes 3.600 ofereixen
productes i serveis diversos i unes 400 fan programari.
I així és com fins ara han tractat a una empresa que té 7 programadors i està
El Dimarts, 20 de Setembre de 2005 14:06, Josep Payo va escriure:
...Els ordinadors donats per la Caixa procedeixen de la seva àmplia
xarxa d'oficines; l'entitat s'ha encarregat de fer-ne la revisió i de
tornar-los a configurar. Els ordinadors tindran el sistema operatiu
Windows 2000 Pro i un
El Dimarts, 20 de Setembre de 2005 16:30, manel va escriure:
2 ordinadors amb 2 llicències de Windows, suposadament OEM.
Caldria mirar-ho: podria ser que fos il·legal transferir-les?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dilluns, 19 de Setembre de 2005 16:55, Carles Mateu va escriure:
Algú sap amb quin tipus de llicència estan aquests materials? Fan prou
bona pinta, però no diu res de la llicència :-(
No fa gaire vaig explicar-lis que els havia usat a cursos, com ampliació,
altres formes d'explicar-ho, però
El Divendres, 9 de Setembre de 2005 17:41, Quim Gil va escriure:
Nom i projecte, sisplau. :)
Interactors fa coses interessants per l'Ubuntu ;)
N'Adeodato Simó fa una feinada tant a KDE com a Debian. D'un temps ençà KDE
va mes fi a Debian; és ell :)
N'Albert Astals treballa molt bé amb el
El Dijous 04 Agost 2005 16:08, xavier caballe va escriure:
From:[EMAIL PROTECTED]
Estic de vacances fins el 29 d'agost. Fins aviat!!!
Esborro aquest usuari de la llista...
Per no deixar-lo sense, també es pot configurar la llista perquè les
autorespostes vagin a qui envia el
El Dilluns 25 Juliol 2005 07:12, Jordi March va escriure:
Dies enrera ja vaig fer notar que alguna característica molt important
del Power-Point no hi és a la versió actual de la Presentació de l'Open
Office.
N'hi ha una importantíssima que hi és a l'OOo però no al Power Point:
El Dijous 14 Juliol 2005 09:49, Jordi Mas va escriure:
Espero que aquest article aporti noves visions
No són noves, però potser serveix per a refrescar-les :)
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1846nIdPage=3
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dijous 14 Juliol 2005 13:22, Angel Cortes va escriure:
A veure, el programari lliure es gratis, pero quin será el cost del TCO.
Encara esteu amb aquesta història? Això sí que és fidelitat religiosa a unes
consignes! :
Quin és el TCO d'això?: «El 55,5% de las empresas han sido
El Dijous 14 Juliol 2005 15:13, Javier Cuchí Burgos va escriure:
I d'altra banda, les aplicacions verticals en les quals el TCO ja es pot
veure més compromès. Amb tot, si tenim en compte que moltes d'aquestes
aplicacions gestionen bases de dades amb informació sensible del ciutadà,
penso que
El Dimecres 29 Juny 2005 10:27, manel va escriure:
Malgrat que els mitjans no en
parlen, segurament per desconeixement, i malgrat la força que tenen les
empreses favorables a les patents, cal que els nostres representants
siguin conscients de què hi ha darrera de les patents de programari.
I
El Dimarts 21 Juny 2005 14:04, Josep Monés i Teixidor va escriure:
La putada és que no es pot argumentar que les empreses han d'assumir
riscos sense possibilitats de contrapartides.
La llibertat és una gran contrapartida.
Es pot parlar d'aventatges tècniques del codi obert, però les solucions
El Dimecres 22 Juny 2005 11:15, Josep Monés i Teixidor va escriure:
Els arguments des de punt de vista del consumidor també valen en certa
manera pels productors per poder adaptar-se millor a la demanda i
competir millor.
La persona és el més important. Quan es perd de vista i l'empresa es
El Dissabte 21 Maig 2005 16:11, Javier Cuchí va escriure:
En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
En aquest cas, ells es carreguen el MS-DOS, amb milions d'aplicacions en
marxa, cal llançar-les a la paperera, refer-les, i a callar.
Ah! Heus aquí un bon problema... del desenvolupador, que no de
El Divendres 20 Maig 2005 12:11, Javier Cuchí Burgos va escriure:
Un dels problemes de la comunitat del programari lliure és que trametem
malament perquè tenim aquests petits vicis de vendre una cosa com a fàcil,
assequible o evident tan sols perquè a nosaltres ens sembla fàcil,
assequible o
El Dijous 05 Maig 2005 13:09, Maarten de Boer va escriure:
Un efagit: mientrestant he vist que si que tenen una alternativa sense
flash implementada (pero la deteccio no-flash va fallar en el meu cas,
per tenir restos d'una instal.lacio anterior el la meva carpeta de
plugins). igualment, no te
El Divendres 29 Abril 2005 14:28, Lluis Anaya va escriure:
En dret hi ha una cosa que es diu lucro cesante que
significa el que es deixa de guanyar per una accio, i es quantificable i
punible.
Be no patiu que per aixo esta el dret i la seva interpretacions, per aixo
esta la jurisprudencia,
El Dimarts 26 Abril 2005 15:01, manel va escriure:
- Windows cumple 20 años:
http://www.cadenaser.com/articulo.html?xref=20050425csrcsrtec_2type=Tes
Amb el jovenet que és, sembla mentida que hagi pogut donar tant pel cul :)))
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimecres 23 Març 2005 18:37, Jordi Mas va escriure:
Només una puntualització. Rosseta avui en dia no és lliure i el seu codi
font no es troba disponible. Només deixen usar-la gratuïtament.
I és força dolenta, no té ni un cercador. Quan te n'adones de que un altre
tradueix millor una
El Diumenge 20 Març 2005 15:41, Manel Zaera Idiarte va escriure:
Crec que posar
aquests requeriments potser és per posar-los.
O no... si ho fes algú amb Linux, seria un fanàtic radical :)))
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimecres 16 Març 2005 17:41, Benjamí Villoslada va escriure:
(des del nucli fins a l'Amarok passant pels multimèdies)
En comptes de multimèdies, vola dir offices :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
Podeu consultar els
El Dimarts 08 Març 2005 11:47, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Pel que fa a la darrera taula dels Ajuntaments, es van comentar molt per
sobre les poques iniciatives que hi han en marxa, especialment a Lleida i
Manresa, però em va semblar que el to general anava més en el sentit de
tirar aigua
El Dimarts 08 Març 2005 11:47, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Estic d'acord amb el que diu Xavier de la intervenció d'IBM, jo també vaig
demanar a Jaume Sans que fes algun comentari sobre experiències d'IBM en la
migració a programari lliure en algunes empreses o organitzacions i
senzillament
El Dimarts 08 Març 2005 13:45, Oriol Morell va escriure:
et recomano: http://gnuwin.epfl.ch/ (Open Your Windows), un
recopilatori de programari lliure sobre windows.
Més: http://alts.homelinux.net/
(cal llegir sustitutos on diu alternativas :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimarts 08 Març 2005 13:35, Javier Cuchí Burgos va escriure:
· És molt difícil explicar a la gent què es una patent de programari,
perquè la gent té una idea molt vaga de què és un programari; tampoc la
gent sap diferenciar entre el concepte global de programa i el concret
de codi.
Perquè
El Dilluns 07 Febrer 2005 14:00, Carles Mateu va escriure:
1. Ens agrada la masturbació.
2. Ens agradem nosaltres mateixos.
3. Tenim recursos humans i materials limitats.
4. No volem precipitar-nos, posant Linux o OpenOffice a la gent sense
que la formació (p.e.) estigui programada.
5. El
El Dimecres 12 Gener 2005 16:38, Dr. Joan de Gracia va escriure:
I l'empresa contractada per la generalitat no sap fer
un miserable ghost?
I que s'usi Ghost, quan hi ha solucions lliures de qualitat com partimage,
mondo, g4u...
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
85 matches
Mail list logo