El Dilluns 15 Agost 2005 21:12, Joan T va escriure:
> Perquè ells fugen del patiment, i per no patir han de menjar ... però
> criar? ... no ho decideixen ells, no.
Interessant! Hi ha per aquests internets documentació d'estudis sobre això?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
El Dilluns 15 Agost 2005 20:53, Joan T va escriure:
> > Això ja em sona més: miren el panorama i si és abundant, crien. No és
> > que pel
> > fet d'estar ells allà sorgeixin els insectes per alimentar-los, perquè
> > com bé
> > dius, si no n'hi ha, no crien.
>
> No, no .. ja estem altra vegada an
El Dilluns 15 Agost 2005 20:02, bado va escriure:
> Hola llistaires :-)
>
> Jo crio ocells exòtics i estic envoltat de silvestres, s´hi hi ha menjar
> crien, sinó no.
Això ja em sona més: miren el panorama i si és abundant, crien. No és que pel
fet d'estar ells allà sorgeixin els insectes per al
El Dilluns 15 Agost 2005 19:35, Benjamí Villoslada va escriure:
> «fills meus, creixeu, creixeu, que
> aquests pobres ocellets estan passant fam»
DISCLAIMER: És una escenficació basada en comportament humà per fer-ho més
entenedor a humans: possiblement cap insecte ha dit mai això al
El Dilluns 15 Agost 2005 17:47, Dolsa va escriure:
> Creus que els processos naturals es cosa de dos o tres organismes ?
No he dit això, i no entenc a que et refereixes amb "dos o tres organismes".
> El clima tambe és un proces natural.
No ho dubto pas, coses d'eixos, bé, d'eix --que té el pern
On 8/15/05, laura wrote:
> i si es ubuntu amb gnome, tambe hi ha prou gent q te pot
> ajudar(realment no crec q hi haja tanta diferencia entre una i
> altra... :PP )
Amb programes de fons són idèntiques. Amb la cosa gràfica, el que
usarà en Joan Lluís, no tant. Per exemple, si es vol treballar a
El Dilluns 15 Agost 2005 12:52, Joan Lluís va escriure:
> Parlant de l'Ubuntu ja el tinc instal·lat però fora del openoffice no se
> fer res mes.
Tot és una abstracció gràfica on fer clics, s'en sap una i es saben totes :)
Més que voler fer coses, el més pràctic és traslladar allò que fas. Per
El Dilluns 15 Agost 2005 08:56, Dolsa- va escriure:
> I els insectes tambe son per menjar. I tambe altres animals.
> SObre els insectes. Habeu pensat per que hi han mes a la primavera i a
> l'estiu ?
> Sencillament es per que en aquest moment hi ha una necessitat mes alta
> de proteïna animal donat
El Diumenge 14 Agost 2005 21:08, Josep M Puig va escriure:
> Òstia excubitOr, tenin-te com a lector cal escriure els missatges amb peus
> de plom:-)
[...]
> Si d'aquest missatge ets capaç d'extreure ramificacions, el proper li
> encarrego a un lingüista/filòleg :-))
No m'agrada ficar-me
El Divendres 12 Agost 2005 20:12, Albert Torrents va escriure:
> Podria ser que la versió gratuita del audacity només funcioni en mono?
Audacity és lliure, no té versions, sempre és complet. Si és de franc és
perquè els programes lliures s'han de poder copiar. Hom en pot demanar Eur
si troba q
El Divendres 12 Agost 2005 14:39, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> Aixi d'entrada em sembla una mica "sensacionalista". Que
> Colom, Columbus, o com es digui, podia ser catala, em
> sembla que ja fa anys que es diu, igual que la dubtosa
> legalitat de l'annexio del "Nou Mon" per part de Castella.
El Dimecres 10 Agost 2005 08:33, Pere Castells va escriure:
> .. malament? . cobrant 800 milions de peles l'any ho passa malament?
Els diners no ho són tot!
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta
El Dimarts 09 Agost 2005 09:23, Pere Castells va escriure:
> no mes els hi falta que s'els hi
> pengi el ordenador
Amb això no passaria res: el 90% pensa que és normal :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Intern
El Dilluns 08 Agost 2005 14:33, Pau Casellas Castells va escriure:
> moltes gràcies, el provaré! de tota manera, pel cas que m'ocupava ara
> no sé si servirà, pq no es tracta de música sinó d'uns mp3 d'acudits
> de l'Eugenio on sovint els punts de tall no sçon trivials.
Es pot fer a mà entrant els
El Dissabte 06 Agost 2005 13:30, Pau Casellas Castells va escriure:
> algú em pot recomanar algun programa per dividir pistes d'mp3?
> preferiblement per windows i gratuït.
Faig servir mp3splt i basta amb un
mp3splt nom-arxiu-gran.mp3
d'un mp3 d'un disc sencer, i en fa un de petit per cançó. Ce
El Divendres 05 Agost 2005 18:37, Esteve Valentí va escriure:
> Com puc fer que aquesta partició en xarxa es munti a l'inici ?
Les unitats que es munten sempre a l'arranc estan a /etc/fstab/
Aquí en parlen:
http://www.ubuntu-es.org/node/695
(canvia els noms pels teus) Tots els detalls tècnics a:
El Dijous 04 Agost 2005 20:05, Toni Dalmau va escriure:
> És el "Bon dia, mandra" de la Corinne Maier.
Un poc pal. Tot d'una es veu la idea i la resta són circumloquis sobre el
mateix, d'aquests que demanen les editorials per poder fer gruix de paper i
justificar els 15 Eur que solen demanar per
El Dimecres 03 Agost 2005 00:31, Pere Pie va escriure:
> Tal i com ho enfoques, sembla com si la tendència fos a un KDE més
> lliure que no pas GNOME, prestacions a part.
No, GNOME no pot canviar. El van fer GPL :)
> Desconeixia aquest canvi de plantejament de l'Icaza. Tenint en compte
> això, c
El Dimecres 03 Agost 2005 00:01, hrnztaaltern.org va escriure:
> Also sprach JOANRIUDAVETS at infonegocio.com:
> > Pots dir com es poden configurer les dixoses carpetes?
>
> En el fitxer downloads.ini es pot canviar.
>
> El que em posa negre d'aquest programa es que busca els
> fitxers de configura
El Dimarts 02 Agost 2005 22:02, Benjamí Villoslada va escriure:
> Amb els links simbòlics (symlinks) pots simular el que vulguis allà on
> vulguis, entre particions també, perquè només són noms de directoris (aka
^
El Dimarts 02 Agost 2005 22:00, Miquel Puig Pey va escriure:
> Tambe te el ed2k?
Sí, és per defecte i la resta propina:
http://mldonkey.berlios.de/modules.php?name=Wiki&pagename=OtherNetworksSupported
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
lli
El Dimarts 02 Agost 2005 21:32, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> Pots dir com es poden configurer les dixoses carpetes?
Amb els links simbòlics (symlinks) pots simular el que vulguis allà on
vulguis, entre particions també, perquè només són noms de directoris (aka
carpetes since w95 generation :
El Dimarts 02 Agost 2005 19:13, Esteve Valentí va escriure:
> http://www.vilaweb.com/www/elpunt/noticia?p_idcmp=1465638
Sense veue-la és mala d'imaginar, però qualque vehicle de la NASA portava
rodes amb suspensions. Sí, ha estat bo de trobar:
http://mars.jpl.nasa.gov/mer/spotlight/wheels-image
El Dimarts 02 Agost 2005 15:23, Joan Riudavets va escriure:
> He provat el debian sarge 3.1 i l'ubuntu però quan fa un parell
> d'hores que tira l'overnet i faig servir altres programes, openoffice,
> k3b, etc se'm colap-se, comença a anar lent l'entorn gràfic i se'm
> penja.
Si vas a una consola
El Dimarts 02 Agost 2005 15:03, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> KDE-Gnome? jo em quedo amb Gnome. Si bé és cert que KDE fou el primer
> entorn gràfic (corregiu.me si m'equivoco) gnome és més ràpid i àgil.
Van començar amb no gaire diferència de temps, cap al 1998. Molta gent va
quedar-se amb GN
El Dimarts 02 Agost 2005 14:15, Pere Pie va escriure:
> Tot i no trobar a faltar alguna cosa del KDE, cada cop m'agrada més GNOME.
Per exemple, els dcop del KDE --que no se com ho fan a Gnome, potser existeix
una altre forma.
Qualsevol programa KDE pot enviar i rebre missatges a través d'un serv
El Dimarts 02 Agost 2005 08:42, Josep Payo va escriure:
> En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> > distribucions. Per això té molt mèrit que s'en surtin a llocs com
> > Debian, que compilen els programes no només amb 32 i 64 bits, sinó per un
> > caramull d
El Dimarts 02 Agost 2005 00:07, Francesc Garí Lleixà va escriure:
> Suposo que es farà amb els menors traumes possibles.
En el cas del programari lliure, aquí està un dels papers de les
distribucions. Per això té molt mèrit que s'en surtin a llocs com Debian,
que compilen els programes no només
El Dilluns 01 Agost 2005 22:51, Toni Dalmau va escriure:
> Perquè si pràcticament són el mateix no val la pena que em baixi la
> KUbuntu...
És complicat. Intentaré donar un poc de criteri davant tanta diversitat de
qualitat, no és curt :)
El paper de les distros és:
1. Escollir paquets
2. Empa
El Diumenge 31 Juliol 2005 17:20, Pere Pie va escriure:
> Una de les petites avantatges de KUbuntu sobre Ubuntu normal es que es
> més dinàmica, ara mateix ja es pot baixar una nova LiveCd de KUbuntu, la
> 5.04.5 i aquesta ja porta el KDE 3.4.2.
Per cert, i de tornada de vacances...
KDE 3.5!
htt
El Diumenge 31 Juliol 2005 17:20, Pere Pie va escriure:
> Una de les petites avantatges de KUbuntu sobre Ubuntu normal es que es
> més dinàmica, ara mateix ja es pot baixar una nova LiveCd de KUbuntu, la
> 5.04.5 i aquesta ja porta el KDE 3.4.2.
Sí veig que només hi han afegit el KDE. Tenint en
El Dilluns 01 Agost 2005 11:44, na mi va escriure:
> El que sí sabía es que a Alemanya no hi ha abelles,
Així té molt mèrit que estiguin entre els principals productors mundials de
mel ;)
No fa gaire hi havia amoinamenta perquè diuen que ha / havia baixat massa la
població d'abelles. Hom recor
El Diumenge 31 Juliol 2005 14:05, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> dpkg --install nom_del_fitxer.deb
>
> L'apt-get l'unic que fa es baixar el paquet que li diguis
> d'un servidor d'internet i dir-li al dpkg que l'instal.li.
Exacte, en realitat apt-get o aptitude és la part prèvia a l'instal·lacio:
El Diumenge 31 Juliol 2005 11:04, Miquel Puig Pey va escriure:
> De fet (segons la meva experiencia amb la catix i amb ubuntu) la principal
> diferencia l'he notada al canviar d'escriptori. Com que la catix porta el
> KDE (la 1.1 els porta els dos de fet) i la Ubuntu el GNOME al principi
> sembla q
El Dijous 28 Juliol 2005 14:32, Jordi Durban va escriure:
> Em recomaneu més de 512?
Basta però 1 GB és ideal :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailm
El Dijous 28 Juliol 2005 10:41, Ramon Fabregat va escriure:
> Ara han posat el l'Oleguer Sarsenedes. Veure, si es nota el canvi.
L'Oleguer Sarsanedas sempre va fer costat en Jordi Vendrell després d'haver-lo
acomiadat, a catradio, de la tertúlia dels migdies l'estiu del 92. Sovint el
va ajudar
El Dimarts 26 Juliol 2005 23:42, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> > Aquí hi són tots http://xwinman.org/
>
> Tots no... veig que no surt GNUstep.
Tens raó, hi ha qui es queixa: http://xwinman.org/discuss.cgi
No crec que sigui cap maledicció, però ara no se perquè gairebé no s'en parla
mai :)
El Dimarts 26 Juliol 2005 20:29, Pere Pie va escriure:
> Sembla força interessant, mes lleuger que Gnome i KDE, tot i que poder
> encara tingui algunes mancances.
No creguis, és prou bo. Els nins s'hi fan ràpid.
És pels amants del minimalisme, com GNOME, només que XFCE sí que va ràpid --i
els g
El Dimarts 26 Juliol 2005 09:13, Pere Pie va escriure:
> Sabeu si aquest article en format PDF es redistribuible? Sota quina
> llicència esta publicat?
No ho diu, així que per llei cal assumir "tots els drets reservats".
De totes formes, si l'han posat a Internet sent un retall de la publicació
El Dilluns 25 Juliol 2005 21:01, Esteve Valentí va escriure:
> Al suplement Presència del diumenge del diari el Punt
> dediquen 6 planes a parlar del Software Lluire.
Aquest cop la publiquen en PDF al web, la d'en Llorenç de la setmana passada
no :)
Aquí el trobareu junt al comentari d'un dels e
El Dilluns 25 Juliol 2005 10:10, Albert Que va escriure:
> En/na Joan Vilarnau ha escrit:
> >>un parell de consultes de linux (debian):
> >
> > Has començat per Debian??? I això?
>
> Hi ha una xarxa amb tres màquines: dues tenen SUSE i XP i l'altra, que
> fa de servidor, té debian. Es veu que la de
El Dilluns 25 Juliol 2005 11:46, Joan Vilarnau va escriure:
> Per veure una pàgina penjada a Internet des de la mateixa màquina, jo
> faig servir el trucu de l'Almendrucu. Me'n vaig a www.anonymizer.com i
> hi poso l'adreça pública de la meva màquina. Oli en un llum, ja ho
> veureu!
També, és un p
El Dilluns 25 Juliol 2005 11:38, Albert Que va escriure:
> És a dir, que per veure si la cosa funciona i consultar les webs que
> tinc allotjades al servidor he d'anar a un ordinador "de fora"? Com a
> fora conta un altre ordinador de la intranet que no sigui el que allotja
> les webs?
> (no tinc
El Dissabte 23 Juliol 2005 14:54, Miquel Puig Pey va escriure:
> Hi ha algun problema amb la disto amb que comencis?
Si s'adapta al que trobes còmode fer, cap ni un.
> Jo estava pensant de començar amb Ubuntu
Pot servir-te.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
El Divendres 22 Juliol 2005 18:59, Excubitor va escriure:
> Ja sóc tornat.
Gràcies per la crònica, prenc nota del canal :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.
El Divendres 22 Juliol 2005 17:13, Albert Que va escriure:
> 1. tinc instal·lat el servidor apatxe, però no sé mirar si "es veu" des
> de fora.
Només ho veuras si tens proxy. Farà de mirall: recollirà la teva plana i la
podras visitar en realitat del proxy.
Per explicar-ho curt: No et pots veu
El Dimecres 20 Juliol 2005 19:34, Joan Cristià va escriure:
> El problema està en una Tarja de TV (Pínchale Studio PCTV)
Pínchale :D
Val, entenc Pinnacle. Tenc la mateixa. Això diu el /var/log/messages en
arrancar, quan la detecta. Compara a veure si qualque cosa no és igual.
---
El Dimecres 20 Juliol 2005 19:56, Albert Que va escriure:
> Com puc escoltar els arxius *.ra que pengen a catalunya ràdio sense
> haver d'instal·lar el real audio?
mplayer, el reproductor que tracta més codecs:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mplayer
> Hi ha algun plug-in pel winamp o alguna manera
El Dimecres 20 Juliol 2005 19:45, Joan Olivé M. va escriure:
> Ara que ho recordo, a sou del "putero" hi havia un "pàjaru" que havia
> col·laborat amb Hitler.
Que té el mateix llinatge que la minipimer?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
l
El Dimecres 20 Juliol 2005 19:43, Joan Olivé M. va escriure:
> Sabeu a què hem refereixo?
Sí, no teníem TV i m'acabaven de deportar a Reus :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http
El Dimecres 20 Juliol 2005 02:43, Ermengol Bota va escriure:
> Has vist això?
> http://www.derecho-internet.org/node/328
>
> Abans si desmontaves un "aparatu" físic et quedaves sense garanties,
> ara si el desmontes et voldran enviar a la garjola. :(
Sí, els DVD van sorgir en una època d'abús
El Dimarts 19 Juliol 2005 23:46, Joan Vilarnau va escriure:
> Això sí: li hauràs de dir que utilitzi el català tu, no ve per defecte...
> :/
És el motiu pel que no se l'ha escollit com a distro recomanada:
http://www10.gencat.net/dursi/ca/si/sc_programari_lliure.htm
--
Benjamí
http://weblog.bit
El Dimecres 20 Juliol 2005 00:46, Jordi Querol i Rielo va escriure:
> pero clar, penses.. "i aquesta gent m'esta vigilant el
> quenavego???" quina por!!!), pero ja dic que es pot deshabilitar i de fet
> t'ho pregunta.
I quines garanties hi ha que quan ho deshabilites deixa de vigilar-ho?
No e
El Dimarts 19 Juliol 2005 15:09, Àlex Grau va escriure:
> I la solució jo de tu provaria amb l'Opera. Funciona tant o millor
> que aquests 2 que dius (dona una mica més de feina al principi, perquè
> has d'instal.lar-lo i buscar el crack, però es troba facilment en webs
> del grèmi) i igual ten
El Dimarts 19 Juliol 2005 08:49, Pere Castells va escriure:
> Mai he parlat malament de la competència, mai ho faré, no tinc motius, son
> bons i ja està, han fet la seva feina i ara em tocava fer-la a mi .
> tinc que fer la meva i acostumar-los, fer-los canviar d'hàbits.
Si no és per patent
El Dimarts 19 Juliol 2005 08:26, Joan Vilarnau va escriure:
> Crec que hi ha hagut experiències
> d'aplicació d'aquests conceptes en el món de l'empresa.
I en vista de la quadriculamenta de molta empresa, va fracassar, no? :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
__
El Dimarts 19 Juliol 2005 08:59, Josep Payo va escriure:
> He provat
>
> http://bitassa.com/stuff/elspunts02.png
:DDD
Aquests jeikers... ;))
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.ne
El Dilluns 18 Juliol 2005 16:06, Pere Castells va escriure:
> No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de
> fabricar un producte que representava el 30% de la facturació
Quin pal! Molts d'ànims, encara que soni a formalitat.
No dius per quins motius el proveïdor deixa d
El Dilluns 18 Juliol 2005 20:18, Esteve Valentí va escriure:
> Mica en mica. :-)
> Per ara em cal saber com en dieu... hasefroch.
Va sorgir a la llista bulmailing, jugant:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1613
> I tot i que us entec em preocupa molt més l'esclavitud que
> tinc amb el t
El Diumenge 17 Juliol 2005 23:20, Esteve Valentí va escriure:
> Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que nos plantean
> los problemas, y aprender a pensar creativamente
M'ha recordat una prova al llibre "Per què filosofia" d'en Xavier Rubert de
Ventós.
He escannejat la plana, la
El Dijous 14 Juliol 2005 22:12, Excubitor va escriure:
> Pel que m'han informat, de mosquits n'hi ha als canals de la
> Camargue, i a la resta n'hi pot haver algun.
Tot quadra: qui m'ho va dir va estar a Prada per l'Universitat d'estiu i va
aprofitar el viatge per trobar-se amb uns amics que fei
El Dijous 14 Juliol 2005 11:30, Pere va escriure:
> Be, en resum, jo ho recomanaria, segur.
Gràcies :)
Les barques més barates no corrien, dius. Però estaven en condicions? A les
fotos per Internet no es veu gaire cosa.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
Algú ha fet turisme pels canals francesos? En aquelles barques que es
lloguen, vull dir.
Molta pudor i mosquits o què? :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta
El Dimecres 13 Juliol 2005 16:50, Albert Que va escriure:
> Gràcies. Això també és pesadet però no és el problema que fa el cas.
> El que em passa ara és que el "mil coma dos" l'escriu 1,000.2 enlloc de
> 1.000,2 i no ho sé canviar.
Disculpa, t'havia llegit en massa diagonal :)
Si el número està
El Dimecres 13 Juliol 2005 13:42, Albert Torrents va escriure:
> Pretenien cobrar-me unes 5000 pel
> comandament...
Idò ells mateixos el venen per 12 Eur :?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@int
El Dimecres 13 Juliol 2005 12:39, Albert Que va escriure:
> Algú sap com punyeta ho puc canviar???
Fins a la 2 no estarà arreglat. Al final a OOo van acceptar el canvi, però va
costar. Des de l'extranger deien que el programa ha de pintar el que diu la
tecla, i a la tecla hi ha un punt i no un
El Dimarts 12 Juliol 2005 21:27, Jordi Manchon va escriure:
> Si portes un maletí amb el portàtil, la bossa amb la roba i et fan treure
> el cinturó, el més fàcil es que acabis amb calçotets, si no pots
> aguantar-te els pantalons, donat que tens les mans ocupades a més a més amb
> la safata on hi
El Dimarts 12 Juliol 2005 19:17, janton va escriure:
> L'any passat vaig estiuejar a Deià una preciositat, tranquil a un hotel
> Villa Verde senzill però guardava encanteri dels anys passat
Vas escollir bé :)
> i vaig estar
> dinant un dia al restaurant de la carretera a Manacor que es diu "Sa
>
El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
> La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:
Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.
Perquè el passen per l'escanner?
Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?
Que el tornen a fer pas
El Dilluns 11 Juliol 2005 18:25, Lluís va escriure:
> El mètode més còmode i barat és l'ordenata.
>
> Quan s'omple la tarja de la camera: al disc.
>
> Quan has de parlar amb els nanos: cable RJ, chat (o e-mail) et voilà.
Exacte, són màquines multipropòsit, transversals.
No vaig a un bon restaura
El Dilluns 11 Juliol 2005 20:30, Josep M. va escriure:
> Quan vosaltres dieu: "me'n vaig al nord", jo hi trobo a faltar quelcom.
Ah mira, encara no havia llegit això en escriure "Nord peninsular" a
l'anterior missatge :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
__
El Dilluns 11 Juliol 2005 19:44, Josep M Puig va escriure:
> Com nosaltres anirem entre finals de setembre i principis d'octubre, us
> demanaria que passessiu informació d'aquells bars o restaurants d'on heu
> sortit satisfets i contents, així com d'aquells racons que siguin dignes de
> visitar i
El Dimarts 12 Juliol 2005 08:33, Pere Castells va escriure:
> .. al teu blog que vas enviar
> http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/22/195/ hi tens aquest enllaç
> http://perljam.net/google-satellite-maps/ et dona l'opció de buscar llocs,
> un cop seleccionat, automàticament (si vols) s'obre el E
El Dimarts 12 Juliol 2005 10:32, Pau Casellas Castells va escriure:
> "Started filter /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip (PID 29618) for job 1."
>
> definitivament, el que falla és el foomatic-rip aquest... que per
> cert, no tinc ni idea de que és, si de passada algú ho pot explicar
> així 'intuïti
El Dimarts 12 Juliol 2005 09:57, Pau Casellas Castells va escriure:
> el que segueix extranyant-me més és que abans d'ahir vaig imprimir, i
> de cop, sense tocar res (ho prometo!) no va...
Tot té alguna explicació i està a qualque log ;)
Per exemple, instal·lar un paquet que per dependències modi
El Dilluns 11 Juliol 2005 17:54, Pere Castells va escriure:
> Agraït als que van enviar la novetat .. si no recordo malament, en Cèsar,
> l'Erinska, l'enllaç del Benjamí es molt útil, des de Google busques la
> ciutat i t'enllaça amb el programa ... si em deixo algú no es mala
> intenció.
Jo vaig
El Dilluns 11 Juliol 2005 17:38, Pau Casellas Castells va escriure:
> en el meu linux mandriva le2005, qui sigui que ho fa, m'avorta tots
> els treballs d'impressió. i ahir vaig poguer imprimir sense fer res
> esecial... alguna suggerència?
És molt mal de fer amb tan poca informació.
És com a
En DHTML: http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/07/10/223/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Divendres 08 Juliol 2005 16:36, Albert Que va escriure:
> >>2. ho poso tot (copy+past) en un arxiu que es digui reanomena.no-sé-què
> >>(aquí ja comença a fallar la cosa, bé, el que falla no és la cosa, sinó
> >>jo).
> >
> > Quin error dones? :D
>
> "unknown command"
> no se puede ejecutar la or
El Divendres 08 Juliol 2005 15:46, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> No... si vol ennumerar els fitxers _per ordre cronològic_
> (ordenant a partir de les dates de les capçaleres EXIF) és
> una mica més complicat. Aquí he fet un script que ho fa:
Tens raó, no m'havia fixat en el cronològic. Gràcie
El Dijous 07 Juliol 2005 20:29, Esteve Valentí va escriure:
> Sabeu d'alguna pàgina on hi hagi jocs per a nens?
> Sopes de lletres... mots encreuats... trobar dibuixos
> iguals... etc...
No és una plana, sinó una distro :)
http://memnon.ii.uam.es/~educanix/index.html
Porta el Gcompris, bo per ni
El Dimecres 06 Juliol 2005 16:07, Lluís va escriure:
> Diferència bàsica, per a mi, són les aromes, si el vi es refreda molt
> ràpidament no és perceben tant
Ok, apuntat :)
> Es bo estar preparat per a qualsevol eventualitat, per inesperada que
> sigui, i tenir cava en fresc, però atenció no us p
El Dijous 07 Juliol 2005 18:18, Guadiana Jones va escriure:
> On 7/7/05, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> > El Dimecres 06 Juliol 2005 23:29, Guadiana Jones va escriure:
> > > Sí, però jo amb Totem no aconsegueixo fer anar els streammers de les
> > >
El Divendres 08 Juliol 2005 10:58, Albert Que va escriure:
> 1. entenc què fa cada línia de l'escript
:)
> 2. ho poso tot (copy+past) en un arxiu que es digui reanomena.no-sé-què
> (aquí ja comença a fallar la cosa, bé, el que falla no és la cosa, sinó
> jo).
Quin error dones? :D
> 3. l'arxiu a
El Dimecres 06 Juliol 2005 23:29, Guadiana Jones va escriure:
> Sí, però jo amb Totem no aconsegueixo fer anar els streammers de les
> ràdos. (Extensió .php que van a cercar .m3u
Then XMMS is your friend :)
(I'm sorry en english s'expressa beníssim, mem si incorporem aquestes coses en
our langua
El Dimecres 06 Juliol 2005 21:59, Pau Casellas Castells va escriure:
> quin reproductor d'mp3 em recomaneu per un sistema linux (mandriva
> nosequé... bastant nou). m'agradaria que tinguésalgo semblant al
> 'media library' del winamp...
XMMS s'assembla molt a Winamp.
amaroK (si tens KDE) és molt
Ja l'he pogut penjar:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/07/06/217/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dimecres 06 Juliol 2005 14:20, Lluís va escriure:
> Tot i que algún personatje de novel·la negra diu que el vi blanc (i el cava
> per extensió) al congelador, discrepo.
>
> El millor al gel: galleda, gel picat i si es vol sal (no és
> imprescindble). Al cap d'una hora un cava a temperatura idea
Ja he posat el cava al congelador:
http://www.elpais.es/articulo.html?xref=20050706elpepunet_6&type=Tes&anchor=elpportec
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net
Està bé, London :)
Passa que el menjar és fatal. A Paris no gasten oli d'oliva, tampoc.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dimecres 06 Juliol 2005 12:52, Joan Olivé M. va escriure:
> Suposo que m'enteneu, estic absolutament emocionat, es que ara mateix tinc
> posada la ràdio amb els meus amics de l'ànima de la COPE i m'estan saltant
> les llàgrimes...
Només enganxo Cope Manacor, suposo que arreu és el mateix. Esta
El Diumenge 03 Juliol 2005 18:59, Josep M Puig va escriure:
> QUINS PEBROTS!!! Raons tècniques diu? No és prou raó tècnica el fet
> d'intentar que la seva balança comercial deixi de decantar-se cap a fora, i
> què aquest estalvi es pugui dedicar a paliar la pobresa de la seva gent?
Exacte, i ment
El Dimarts 05 Juliol 2005 20:55, Pere Castells va escriure:
> Bones
>
> Suposo que heu sentit el "foc d'encenalls" de les declaracions d'en Piqué
http://lafragua.blogspot.com/2005/07/encuentros-en-la-tercera-nueva-fase.html
:))
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimarts 05 Juliol 2005 19:03, Pere Castells va escriure:
> . avui he estat per les terres de ponent. Tal com havia dit aniria al
> restaurant recomanat ... amb la mala sort que estava tancat (suposo que per
> descans del personal).
Algun que facin bé els caragols a la llauna? No a Lleida, però
El Dimarts 05 Juliol 2005 08:39, laura va escriure:
> Podrieu enviar un correu per al mati de catalunya radio :
> [EMAIL PROTECTED] , no?
Ho vaig fer, fa cosa d'una setmana, junt a més programes i emissores. Ni cas.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
El Diumenge 03 Juliol 2005 13:38, Esteve Valentí va escriure:
> Més pel ex pink Roger Waters que pel David Gilmour i companyia
> ja que amb els darrers discs i gires en devien fer un munt d'eurons.
Cal reconèixer que al "doble CD del led estan" prou bé, però ja té 10 anys
--com passa el temps, er
El Diumenge 03 Juliol 2005 00:50, Esteve Valentí va escriure:
> Els Pink Floyd s'han tornat a arrejuntar !!!
Falta d'eurons, gairebé segur.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http:/
El Dissabte 02 Juliol 2005 17:09, Pau Casellas Castells va escriure:
> 1) arrencar amb la catix 1.1, llavors em munta altres discs durs del
> pc, però es deixa el que a mi més m'interessaria que muntés...
Quin error dóna?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
__
«Imagínense lo que habrían dicho algunos si en vez de Pujol, hubiese sido
alguien de ERC o del PSOE:»
http://www.escolar.net/MT/archives/2005/07/pujol_y_el_11m.html
Doncs sí.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Intern
Enter VISA:
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/stupid_users/sct024.html
A la resta de fotos n'hi ha per tots els gustos.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internaut
1 - 100 dels 805 matches
Mail list logo