El día 1 de abril de 2012 10:34, Adrián Chaves Fernández
<adriyeticha...@gmail.com> escribió:
> O Sábado, 31 de Marzo de 2012 23:59:10 mvillarino escribiu:

> Cando se decidiu o de «aplicativo» (estaba e sigo estando en contra, pero
> acato a decisión como cos -bel), xa se sabía que non era unha forma normativa.
> De feito, e ata onde eu sei, con ou sen novo dicionario a norma séguea ditando
> o VOLG, non o DRAG (corrixídeme neste punto, por favor, xa que isto é
> especialmente relevante para o Galicionario). que ten o mesmo rol que o do 97
> para nós, simplemente que actualizado.

@mvillarino, @adrián
Sobre acochar, aplicativo e arquivo, temos un procedemento. Se hai que
reconsiderar a decisión en vista da información do DRAG propoñédeo
para revisión na vindeira Trasnada.
En todo caso, opino que non é o mesmo ter un acordo sobre unha
preferencia que unha corrección por erro (respecto da normativa).
Deses casos, dous foron acordos de especializar formas e o outro unha
pura preferencia de variante. Nunca consideramos as demais como
lingüísticamente incorrectas.

Saúdos