> Logo simplemente é facer un pouco de navegación polo DOM mediante xPath
> e xa podedes facer o voso propio servizo web.

Podes pór un exemplo?
É que non é que teña feito a proba con xquery, nin é que se as fixese
posibelmente a ferramenta coa que a puidese facer me dixese que o
ficheiro que lle pasar como entrada fose xml mal formado, con duas
etiquetas incorrectamente pechadas (que tal vez esteñan no
curiosamente xustiño onde, quen sabe, empecen as definicións en si).
(Apreciacións as dúas ás que se pode chegar á conclusión coa lectura do texto)

Nota: a pregunta inicial non é retórica. Pero tal vez probando con tidy ....