Tue, Feb 01, 2000 at 11:48:27AM +0100, Francisco X. Vázquez escribiu:

>    Ou moito me engano ou a normativa de mínimos é unha especie de subconxunto
>da reintegracionista (lusista) que foi aceptada na normativa oficial
>(rexeneracionista, illacionista...). Alguns exemplos que se me ocorren:
>
>    -ao  = ó                   \_ ambolos dous termos son oficiais
>    -Galiza = Galicia      /
>    (se atopo onde lin esto poreivos máis exemplos)

        O de "ao" penso eu que xa é de sempre. :-?  Non, a normativa de
mínimos non está aceptada oficialmente.  Podes mirar as mensaxes de Ramón
Flores (creo que é a normativa de mínimos, iso no que escribe), para
comproba-las diferencias...

>    Nos libros de texto, eu non coñezo outro caso.

        Nos libros de texto e nas obras literarias eu mirei "fiestra" e
"ventá", pero nunca xanela.

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97