> Non entendo moi ben por qué dis que a escolla terminolóxica non hai que
> demorala.
[...]
> Xa lle vale ao siloxismo colega. Pero vaia qué novidade niste país estar
> baixo sospeita non?

Pois non hai que demorala porque á medida que se utilice unha escolla,
esta toma dereitos (*). Isto é, que se dentro de outros dous anos
resulta que se acordase que o vocábulo "separador" é apto, pero non
recomendábel, para referirse a cada membro dun "tabwidget", e que en
xeral a forma padrón fose "esa_cousa_que sobresai", pois habería que
voltar cara trás a revisar, e iso precisa de tempo e cartos.

Adicionalmente, miguel xustamente ven de expor outros motivos menos
pecuniarios para non adiar estas cousas.

Xa vamos moi fondos neste fío, caseque mellor prantexa de novo isto
dos atallos nun fío novo.
Os común que eu veño usando están recompilados nun documento que está
por ahí (non se se o liguei desde a guía de estilo de Trasno.

Responderlle a