A verdade é que escollín "tícket" un pouco por costume. Durante o tempo que
usei trac, o termo "ticket" era empregado continuamente. "abre aí un
ticket", "revisa os tickets". Imaxino que isto lle pasaría a calquera
usuario de trac... Por iso, sendo "tícket" válido, preferín non cambiar unha
parte tan "central" do trac. Tamén considerei "boleto", "billete" e
"recibo", que como tradución están ben, pero para un usuario de trac ao
mellor non lle din nada... non sei...

Si que sería interesante contar coa opinión de algún usuario de trac

En fin, vou ver de empezar coas probas, revisións e tal.

Saúde!

Responderlle a