José Manuel Castroagudín Silva escribiu:
Adxudicado o de "cronoloxía".

A alguén lle parecen excesivamente malas as opcións que escollín? Se non hai moitas opinións en contra, quedará así.

Por certo, para "ticket", escollín "tícket" ...
eu prefiro: recibo ou resgardo, incluso diría que os significados se axustan máis.
ai! tícket dáa por mala o corrector.