Miguel Branco escribiu:
Non nos esquezamos que o presidente non se elixe a si mesmo, quen elixe
o presidente? pois se non me erro a asemblea.

si

Eu entendo que a asemblea deposita a confianza no presidente e se este
non cumpre é a asemblea quen decide, como sempre, se segue ou non.

efectivamente, por iso sería bo discutir os tempos de mandato e as porcentaxes necesarias para convocar unha asamblea extraordinaria

Simplemente se trata de deixar facer a esa persoa que todos elixiron.
Se se quere que a asemblea aprobe o equipo directivo unha vez elixido
polo presidente pois vale. Isto non deixa de ser unha moción de censura
a cal se debería poder facer en calquera momento.

nos estatutos está que a asamblea extraordinaria, que manda sobre do presidente por voto en maioria ou en 2/3 dependendo de qué, pode ser convocada cando o soliciten o 20%. Alguén baixaría ou subiría a porcentaxe?

Por min o 20% é suficiente, eu non baixaría en todo caso subiría a porcentaxe aínda que penso que o 20% está ben.

Responderlle a