2009/10/18 marce <mvillar...@gmail.com>

> O Domingo, 18 de Outubro de 2009 15:32:22 Miguel Bouzada escribiu:

> moi
>
> Descoñezo o dialog/xdialog/zdialog, só coñezo algo o kdialog; neste os
> distintos tipos de fiestra que mostra (dialog box, info box ...) son todas
> mesmo (do tipo diálogo), pero muda a cantidade e tipo de botóns que ten e o
> icone auxiliar que leva.

o kdialog ven sendo o mesmo que eses outros, a maioría pode entenderse como
dialog, ainda que un info ou un message non son dialogos, no agarda
resposta, so reproducen a mensaxe que corresponda, o mesmo pasa coas tail
que só reproducen un tipo de lectura, non establecen dialogo

pero tampouco é ese o matiz máis importante, para min é máis importante non
cinguir o termo "transient" a dialogo