> unha

> todas o

> como

> non
>
> Polo que entendín as "transient window" son estas ventás que aparecen
> por riba das outras e nas que hai que facer algo (como pechar a ventá
> ou darlle a un botón) para que desapareza

isto non se entende como un dialogo co aplicativo :-), iso o unico quie
implica e facer que siga o run... dialogo co aplicativo é cando a resposta
condiciona o run... e iso é alleo a característica da xanela de dialogo,
pode ser do tipo "transient" ou inserida na xanela "pai" o de "transient"
(IMHO) está máis vencellado a súa crácteristica de
"transitoria/ocasional/secundaria" que a característica de "dialogo" ou o
que sexa.