Boas:

Adrián Chaves Fernández escribiu:
Se un documento html o abrimos cun editor (visor) de texto simple, as
marcas/etiquetas son de texto simple, non hay marcas nin etiquetas, so
 texto sen formato, o que fai que o texto teña formato é cando o abrimos
 cun editor visor de html, no que non veremos o texto puro, senón o texto
 formatado por mor desas etiquetas/marcas que non veremos

Esa é que eu creo que é a diferencia, que interprete ou non as marcas de
formato, por iso propoño "texto simple".
http://en.pt.open-tran.eu/suggest/plain text
http://en.pt_br.open-tran.eu/suggest/plain text
http://en.fr.open-tran.eu/suggest/plain text
http://en.ca.open-tran.eu/suggest/plain text
Os franceses engaden "texto en bruto" e os cataláns "texto limpo"

Eu tamén optaría por «texto simple» nese sentido preferentemente. Diferenciándoo do texto con compoñentes binarios (ODT, etc.).

Eu tamén penso que texto simple é o que mellor acae.

Responderlle a