Jesus Bravo Alvarez escribió:

>         ¿Estás seguro de que xanela ten o mesmo significado que fiestra?
> Dígoo porque eu escoitei pouquísimas veces esa palabra, nin sequera no sul,
> que está máis preto de Portugal....

    Xanela é unha fiestra pequena, pero creo que non é unha palabra de moito
uso xa
que eu tampouco a oin moitas veces. Nembargantes é unha palabra que se usa
bastante
no literatura digamos "clasica" galega, sobre todo describindo ambientes rurais.
    Eu simplemente a propoñia polo feito de que comeza en 'X' e asi xa seria
como
unha alusion ás "X windows" (Xanelas X). De calquera xeito pareceme ben que haxa
distintas opinions, o importante é que se usen palabras autoctonas, non
precisamos
importalas.