Totalmente dacordo. Abrín isto, para ir apuntando o que vaia xurdindo
e por se axuda no proceso de toma de decisións.

http://wiki.mancomun.org/index.php/G11n

Sentídevos libres de editalo á vosa bola.

Saúdos,

Leandro Regueiro escrebeu:

--
Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia

Responderlle a