>  Reunión:
>  a) Data: Fin de semana. Vale, tentarei facer por ir.
>  b) Comunicación: Semella que vai actuar como anfitrión baleato (non si?), de
>  comunicalo a outros grupo debería encargarse el.

Ha ser mellor.

>  c) Asistencia: Nin tolos vai xuntarse máis dunha ducia: dous de mancomún,
>  outros dous das cif, outros dous do launchpad e con sorte catro de trasno.
>  Aínda vou dous por baixo.

Podemos contar en principio con Fran Diéguez do GLUG.

>  d) Temática: Ponto único, até onde está disposto a ceder cada un para poder
>  xuntar a trasno + traduCIF + mancomún + o que sexa, nun só grupo.
>  Organización dese grupo, e en concreto:
>     - pertenza/independencia de outros grupos, chámese cif/mancomun.
>     - definición de procedimentos, e documentación destes: proc. de admisión
>  de voluntarios,  proc. para engadir un programa/ proxecto, para egresalo,
>  etc.
>    - definición de guía de estilo, opción normativas, glosario e opcións de
>  glosario.

Isto había que unificalo un pouquiño, se se pode. Ademais tamén sería
interesante cousas coma unha lista de traducións para nomes de
paises/moedas/linguas etc

>    - sancionabilidade (o de visar as traducións).

Tamén se podía falar do corpus/memoria de tradución (tumatxa), do
termigal (colaboración) e outras cousas que non lembro agora...

>  De mancomún deberían ir baleato e nacho, das CIF pois como mínimo minhoca, de
>  launchpad este.... como se chama ho!..... Felipe Gil Castiñeira, e de trasno
>  pois o seu sería que fose tarrío, pero non sei se seguirá por irlanda......
>  con moita sorte seis: xgf, daniel, leandro, miguel. manuel e máis eu, co que
>  sumaríamos a prática totalidade da mao de obra. Vaia, aínda non chego á
>  ducia.

Nacho é do Trasno!!! Que te penduramos dalgo :) Podemos contar en
principio con Fran Diéguez do GLUG. Poderiase falar con xente de
Galego21 e outra xente que quede espallada por aí, a ver se lles
interesa (lembro que antes de atopar Trasno coñecera a varias persoas,
maiormente traducían soft para windows, pero se poden axudar...)