Pensando un pouco mais, o tema tamén é como chamarlle ao grupo de diferentes posibilidades, Fontes? para min queda moi ambiguo, no caso de usar sementes, que da moito máis claro do que estou a falar. Fonte/s sempre vai precisar un acompañante mentres que sementes non. tamén teño usado subscricións pero penso que é mais correcto semente porque semente some máis a que o que a ten dáa mentres que subscrición é mais coma pedir (a información/código que se facilita).

Amador Loureiro Blanco escribiu: