Ola,
respecto ó de susana, se te puxeras endiante xunta nós como che
dixemos terias escoitado que nomearon a susana.

2008/6/16 mvillarino <mvillar...@gmail.com>:
> O Luns 16 Xuño 2008 20:32, Leandro Regueiro escribiu:
> Que terás que facer unha división segundo o marcador de atallo de teclado que
> se empregue.

Ou sexa, un atallo para consultar nunha ou noutra TM?

> Ejem

Eu non teño unha mente tan suxa coma outros.

> pois penso que o lokalize e os pootl* teñen soporte ± limitado para os t*x.
> Kbabel emprega unha bbdd berkeley db4, iirc, e considerar a opción de montar
> un servidor que execute o código do open-tran (e compartir copias de
> seguridade da base de datos)

Pootle tamén usaba berkeley db se non lembro mal. Algún tipo de
servidor hai que montar, contra o que poidamos consultar. Se o facemos
ben poderiamos pasar do open-tran. Se finalmente se fai supoño que
tamén se integraría nese servidor o corpus de Mancomún.

Respecto ó de ter varias TM para separar cadeas que non serían moi
útil usar nalgúns contextos, por exemplo usar cadeas do Battle for
Wesnoth (un xogo) para traducir programas dun escritorio, por exemplo
kde ou gnome, ou programas coma inkscape, ou por outra parte usar
cadeas de documentación para traducir algunha interface dalgún
programa, xa que as cadeas da documentación son moi longas e igual non
son moi útiles.

Por outra parte como comentara Marce, a documentación é unha boa fonte
de terminoloxía, así que se poderían pasar a formato .po as poucas
traducións que hai, e a partir de hai sacariase terminoloxía. Falando
da terminoloxía, se non lembro mal no g11n falouse tamén de montar un
servidor de terminoloxía, pero non sei se hai por hai algún código
rulando que valla para montalo, coma o tumatxa para TM... Ademais se
finalmente se monta todo este tinglado habería que ver se hai algún
programa fácil para xestionar TMs e Terminoloxía...

Despois de montar todo isto tamén habería que ver se os programas que
utilizamos normalmente terían o soporte axeitado para toda a
infrastructura que se pensa montar. Penso que se se monta algo tamén
debería dar a opción de gardar copias locais das TM para consultalas,
por se hai xente que traduce sen conexión permanente, coma min.