O Mércores 25 Xuño 2008 19:16, damufo escribiu:
> Teño feita a tradución do keepassx (versión gnu/linux do keepass) ao
> galego na versión 0.2, de feito está na forxa. a cuestión é que quería
> anovar a tradución coa versión 0.3. Resulta que no seu día envieille a
> tradución ao desenvolvedor quen non fixo nada. Tomei o novo ficheiro, a
> traducir con 0% traducido, o caso é que teño instalado o qt linguist e
> non sei como aproveitar a tradución previa.
Tes dúas maneiras: ou o fas mediante as ferramentas do translate-toolkit, ou
coas ferramentas de qt.
Para isto precisas as fontes do programa, na versión 0.3, o ficheiro .ts da
0.2 e algún paquete máis instalado (depente da distro), a ferramenta a
empregar é "lupdate", na páxina man está hai máis información.
--
Best regards,
MV

Responderlle a