Envíame os ficheiros por correo privado (nota: é dicir, un paquete que
inclúa o ficheiro ts e as fontes, así como os outros ficheiros que
queiras empregar), a ver se dou feito algo, e despois se o logo
dígoche como o fixem.

Nota: mira a directiva 'Plural-Forms' do kpx-gl.po, puideras tela mal.
Outra cousa que teño que mirar é o da duplicación de mensaxes: en ts
non son compactadas (varias veces &File non aparecen como unha única
&File, cada contexto terá a súa propria mensaxe), isto pode ser a
orixe da mensaxe esa de "duplicadas".

Responderlle a