2008/7/29 mvillarino <mvillar...@gmail.com>:
> Eche o bon que ten ser un borde egocéntrico :-)

Xa, algo bo tiña que ter :)

> Non te me escapas aínda; Cousas pendentes (e non teño toda a vida para
> adicala a un programa):
>
> -- Estades a ter en conta o público ao que vai destinado o programa? O
> texto termo non só  ten que ser semanticamente correcto, senón que ten
> que ser fácil de aprender e escreber (de ahí o de suprimir as tildes)

Se o miras dese xeito... tamén os podes estar inducindo a non escribir
ben, mellor dito, nun futuro cando lles boten á cara a eses raparigos
que non saben escribir ben dirán: todo foi culpa dese borde
egocéntrico :)

> -- Quédame a dúbida de se é apropriado utilizar camelCase e a unión de
> palabras co _ .

Se queres estupidizar ós cativos simplifica todo ó máximo :)

> -- Learn: Pois a min resúltame máis natural dicir "aprender a facer
> algo" que "aprender facer algo", ou "aprende fai algo".

certo, estaba medio durmido :)

> -- else: deixei caso_contrario para evitar confusións entre " se non
> predicado? {bloque_certo} senon {bloque_falso}

o de caso_contrario fóra. Pero xa.

> --for: pois vale, neste caso si farei outro cambio e porei "para".

Eu é o que levo visto por aí dende hai uns anos.