O Venres 17 Abril 2009 12:38:02 Leandro Regueiro escribiu:

> A min válenme "trebello" e "chintófano" para o ámbito das pequenas
> aplicacións do escritorio, pero prefiro "trebello".
Tamén por trebello, como xa dixen, para os elementos gráficos que pos no
escritorio e que teñen variada funcionalidade.
> Por outra parte todo iso que están discutindo ultimamente é máis ben
> polo outro contexto, o de "elemento da interface gráfica", e non sei
> eu se se estarán desviando un pouco do tema.
>
> Ata logo,
>                     Leandro Regueiro
Bueno, é referente a un glosario, ¿non? Widget significa distintas cousas en
distintos ámbitos.

Por exemplo, unha aplicación QT define unha aplicación, á cal se lle asigna
unha fiestra. Dentro desa aplicación, dispóñense os widgets precisos para que
a interface permita ser usada para o que esté programada. Pola contra, o
conxunto de widgets GTK funciona de maneira distinta: Anque nunha fiestra
poden agruparse, naturalmente, varios widgets, á aplicación base non se lle
asigna ningunha. Así, se inicias gimp ou aplicacións GNOME "tradicionais" (non
me refiro a otras aplicacións que utilicen gtk para a súa interface Linux,
como pode ser o Firefox) terás unha fiestra cuns cantos botonciños, e se abres
unha imaxe para retocar ou creas unha nova terala noutra fiestra. Cada grupo
de opcións que abras, á súa vez, estará noutra fiestra.

Algúns conxuntos de widgets, principalmente o de Windows, simulan este
comportamento para permitir despregar un grupo de widgets relacionados e así
dispolos noutra parte da fiestra do documento (algunhas simulacións incluso
permiten "sacar" ese grupo de widgets da fiestra principal), pero  a
diferencia conceptual é moita, pasando polo feito de que en GTK o feito de que
a cada widget se lle asigne unha fiestra é o normal namentres que nos outos
conxuntos sexa algo "forzado" ou "simulado".

IMHO Unha etiqueta para indicar a funcionalidade dun botón é un widget, pero
persoalmente atopo moi difícil considerala un "chintófano" ou un "trebello".
Pola contra, esta maneira de traballar dos widgets gtk (e agora usada tamén
por Plasma) é moi interesante para desenrolar "trebellos", pero un trebello
dado pode ser un widget ou varios widgets agrupados, namentres que un widget
non ten por que ser un trebello.

De feito, ata onde eu entendo, o propio nome orixinal é chintófano ou trebello
"de fiestra", ou "fiestra de trebello" ou "elemento de chintófano"...
significados correctos pero penso que alomenos un pouco "escuros" XD Nótese
que en inglés non os denominan "gadgets", senón "WIndows gaDGETS".

Saúde!!
--
O malo da relixión e a súa carenza de imaxinación
--

Responderlle a