2012/8/1 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:
> Acabo de publicar os ficheiros TBX actualizados cos cambios da última
> Trasnada. Podedes descargalos desde
> http://www.trasno.net/content/resultados-das-trasnadas
>
> A páxina de consulta dinámica aínda non está actualizada. Agardo tela
> actualizada en pouco tempo, quizais mañá. En canto estea feito
> publicaremos a nova pertinente no sitio web do Proxecto Trasno.

A páxina de consulta dinámica dos acordos xa está actualizada,
validada, enviada ao FTP e publicada en
http://www.trasno.net/content/resultados-das-trasnadas

Dado que Marce está traballando nas regras case prefiro agardar uns
días para publicar a nova e así incluír uns agradecementos nela para o
traballo que está facendo.

@Marce: vou ir probando as regras a ver que tal van. Ademais onte
estiven mirando os ficheiros de todas as regras para buscar frases
arquetipo e atopei algunhas regras que me chamaron a atención e que
che comentarei noutra mensaxe.

Deica