Completadas.

As  novas  e retocada son:
PT-2012-gl_listaxe
PT-2012-gl_computadora
PT-2012-expression_failed to
PT-2012-expression_failed.
noPT-2012-expression_error-doing
PT-2012-expression_an-error-occurred-doing
PT-2012-expression_there-was-an-error-doing
PT-2012-expression_cannot-infinitivo
PT-2012-expression_could-not
PT-2012-expression_unable-to
PT-2012-expression_non se puido
PT-2012-expression_fallo ao
PT-2012-expression_houbo un erro ao
PT-2012_boot start
PT-2012-dual_boot start
PT-2012_border
PT-2012-dual_border
PT-2012-dual_border(2)
PT-2012_colour
PT-2012-dual_colour
PT-2012_computer
PT-2012-dual_computador
PT-2012_computer(2)
PT-2012_computer(3)
PT-2012_data
PT-2012-dual_data
PT-2012_database
PT-2012-dual_database
PT-2012_date
PT-2012-dual_date
PT-2012_description
PT-2012-dual_description
PT-2012_diskette
PT-2012-dual_diskette
PT-2012_floppy disk drive
PT-2012-dual_floppy disk drive
PT-2012_hard disk
PT-2012-dual_hark disk
PT-2012_keyboard
PT-2011-dual_keyboard
PT-2012_list
PT-2012-dual_list
PT-2012-dual_list2
PT-2012_menu
PT-2012-dual_menu
PT-2012_mouse
PT-2012-dual_mouse
PT-2012_outline
PT-2012-dual_outline
PT-2012_printer
PT-2012-dual_printer
PT-2012_programming language
PT-2012-dual_programming language
PT-2012_restart reboot
PT-2012-dual_restart reboot
PT-2012_scan
PT-2012-dual_scan
PT-2012_scanner
PT-2012-dual_scanner
PT-2012_speaker
PT-2012-dual_speaker
noPT-2011/2012_support

Como vedes, hai fallos mesmo nos nomes das regras.

Como está de probas a cousa, recoméndase ir aplicándose as regras unha
por unha, para o cal está a opción -s rule:"PT-2012_oquesexa" ou a -s
rulerx:"expresionregular"
Exemplo:
lokalize &
#agarga un pouco
posieve.py -b check-rules gl/messages/kdelibs/
-srule:"PT-2012-dual_restart reboot" -slokalize