[protest-ro] ce pericol pt democratie!?

2011-01-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Pai Dan Diaconescu Direct risca sa ia 30% din sufragii pentru ca spune oamenilor EXACT ceea ei doresc sa auda! acelasi factor explica si succesul si audienta OTV, care a pornit literarmente de la zero! daca lumea asta vrea sa vada la TV, senzational manele si Elodia si Zavoranca si

[protest-ro] greu

2011-06-12 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
este foarte greu, daca nu principial imposibil! da, asa ar fi LOGIC, si la judecatori, si la parlamentari, numarul de dosare, respectiv norma de reprezentare, sa fie mai MICI, ca sa de o sansa reala de rezolvare! ce ne facem insa cu “materialul uman” disponibil? judecatorii au dovedit ca, si

[protest-ro] soferul de taxi

2011-06-12 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
apopo de “membrii cepex si familiile lor”! era in 2006, in taxi spre gara, soferul se dovedeste un vajnic adorator al tovarasului dar macar UNUL din lucrurile pe care le-a spus are sens: Carmaciul a fost acuzat de genocid, ca ne-a tinut in frig si foame. dar UNDE sunt toti cei care ii dadeau

[protest-ro] adaptarea la mediu

2011-06-13 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
asta se ceham adaptare perfecta la mediu! poti sa ii blamezi pe constructorii francezi sau americani ca in Romania lucreaza asa cum se obisnuieste aici? in Dubai sau arabia saudita poti sa ceri o gramada de bani pt autostrada, cladirea inalta de 1,5 Km sau metrou cu suspensie magentica, dar

[protest-ro] apropo de comemorari

2011-06-13 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
felicitari tovului ilcii si discipolilor /votantilor sai, care sunt pe lista! http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8798568-video-fotogalerie-21-ani-mineriada-din-13-15-iunie-din-capitala.htm?cfnl=

[protest-ro] pai evident!

2011-06-13 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
intrebare era retorica, ei erau OBLIGATI sa il execute, inca foarte repede, pt ca altfel putea sa VORBEASCA, ceea ce ar fi fost un dezastru pt “emanati” From: Arhitectura Sent: Monday, June 13, 2011 10:28 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] soferul de taxi  UNDE

[protest-ro] unul dintre mizerabili mia este aici

2011-06-13 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Ilici al Dvs. nu a fost prea eficient in cazul meu, pe 14 iunie am pierdut doar doua masele, si nci convingerile nu a reusit sa mi le schimbe! oricum, cei de la Straulesti II probabil ca va multumesc pentru “curetenia” pe care ati facut-o in Piata! From: dan-calin Sent: Monday, June 13,

[protest-ro] corect!

2011-06-13 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
a si spus-o, cu “vidul de putere” da, un asemnea gol ar fi putut fi umplut de ALTCINEVA decat “pentru cine s-a pregatit”, asa ca din punctul de vedere al lui Ilici a meritat farsa cu teroristii imaginari si cele peste 1100 de victime foarte reale... From: dan G Sent: Monday, June 13, 2011

[protest-ro] ca la noi?

2011-06-13 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu cunosc detaliile, poate dl Ghiocel sa ne spuna, dar parca vad aplicarea celebrului prinicpiu de la noi “de vina este dezastruoasa mostenire de la regimul precedent!” From: Uplink Sent: Tuesday, June 14, 2011 12:13 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce

[protest-ro] buna dimineata!

2011-06-14 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
asa spun eu cand cineva se trezeste tare greu si ia act de fapte ce erau de mult evidente acum imi urez MIE buna-dimineata: da, acum stiu ca a fost lovitura de stat,, dar intr-adevar din Istorie sunt o gramada de exemple de momnte de haos, de lupta pt putere, dupa o revolutie, momente ce NU au

[protest-ro] asa o fi in State

2011-06-14 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
la noi este, vorba lui Ilici, democratie originala! From: dan G Sent: Tuesday, June 14, 2011 8:02 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] exact! Ce s-a intamplat cu votul uninominal (Parca asa i se spune, nu?)? Era vorba sa aduca o schimbare nemaipomenita in bine!

[protest-ro] sa nu vorbim de State acum!

2011-06-14 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
la cauzele datoriilor externe masive in America. Spune-mi ce detalii te intereseaza. Dan G On 6/13/2011 9:30 PM, M Cristian Ioan wrote:

[protest-ro] v-as ruga sa precizati

2011-06-14 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Va rog sa precizati la ce va referiti! daca eu sunt pramatie minicnoasa, este firesc sa promovez MINCIUNILE, nu, ar fi un paradox sa spun adevarul! deci Dvs. faceti un pleonasm – apartenenta la pedesere va da dreptul sa maltratati limba romana?! Care ar fi minicunile acelea ordinare? de ce

[protest-ro] multumesc de compliment!

2011-06-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
“Istoria “ este ceva imens, extrem de amplu, nici Iorga nu ar putea s o scrie de unul singur! daca eu ma ocup sa o masluiesc, insemna ca sunt un super-titan, mai ceva ca 10 de Iorga! multuesc, cristian From: dan-calin Sent: Thursday, June 16, 2011 3:45 AM To: protest-ro@yahoogroups.com

[protest-ro] cam 6700 de persoana

2011-06-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
este datoria publica! nu m-am gandit la solutia cu videochatul mda, multi roamani sunt indatorati pe 25 de ani , daca toate lucrurile merg bine, insa mcar aia a fost optiunea LOR pe mine insa nu m-a intrebat guvernul pedesere daca vreau sau nu sa ne imprumutam de la FMI si mai ales – asa

[protest-ro] ei, asa mia merge!

2011-06-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
ati oferit, in fine, date mai concrete, asa cum v-am solicitat: CE ASPECTE AM MASLUIT? cu care din date nu sunteti de acord? Da, imi amintesc foarte bine de reclama la Titan ice! nu pricep ce insemna am masluit subiectul cu fostul golan ce insemna afirmatia asta? pentru mine, a MASLUI se

[protest-ro] iarasi va rog sa precizati

2011-06-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
cogito, cogito ergo sum! Cînd se suie scroafa în pom Cine tace nu e om. --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote: daca stiam asta acusi 21 de ani, nu ieseam ca boul in strada stingand “Jos cu dictatoru!” si “libertate!” l-am dat jos pe Cizmar, care

[protest-ro] va rog sa fiti politicos

2011-06-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu apreciez apelativul “tu, semidoctul” v-as ruga sa pastram discutia la un nivel civilizat! multumesc, Cristian. From: dan G Sent: Friday, June 17, 2011 5:49 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] Re: un pic cam tarziu Ia spune tu, semidoctu' , atunci, cum de l-ati

[protest-ro] este o abordare gresita

2011-06-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Mi se pare o abordare gresita “nu pune la inima postiile lui!” eu consider ca pe lista sunt oameni ce se exprima civilizat, si care nu dau drumul la “prostii”, nu emit opinii neverificate sau neconforme cu realitatea. si am solicitat necesare precizari la afirmatia dumnealui. referitor la

[protest-ro] insemna ca au invins!

2011-06-17 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
daca pedesereii reusesc sa ne faca sa vorbim urat, insemna ca au invins! ca au reusit sa ne coboare la nivelul lor! era vorba de datoria nationala, nu este important daca DCT este semidoct sau nu, important este ce ne facem cu datoria asta, cum o platim! From: dan G Sent: Friday, June 17,

[protest-ro] va rog frumos!

2011-06-17 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote: ati oferit, in fine, date mai concrete, asa cum v-am solicitat: CE ASPECTE AM MASLUIT? cu care din date nu sunteti de acord? Da, imi amintesc foarte bine de reclama la Titan ice! nu pricep ce insemna am masluit subiectul cu fostul golan

[protest-ro] nu este vorba de jignit

2011-06-17 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
daca imimplacea sa maninc kkt, ma inscriam si eu in pedesere! ceea ce nu este cazul! From: dan G Sent: Friday, June 17, 2011 8:50 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] este o abordare gresita Am avut impresia ca te-ai simtit jignit de comentariile lui ca inventezi ,

[protest-ro] si asta este tot masluire?!

2011-06-17 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8935837-cum-scapam-licenta-fura.htm stirea este fierbinte, daca referitor la ce s-a intamplat acusi 21 de ani pedesereul poate sa ma acuze de “masluirea Istoriei”, ai imi e mai greusa deminstrez Adevarul, asta se petrece acum, la momntul de fata, sub ochii

[protest-ro] incepe bine

2011-06-18 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
incepe ca o explicatie logica, dar pe urma se rupe firul “colegii mei” sunt victimele, colegii Dvs. sunt cei care au ucis asat se poate vedea usor, faceti o plimbare pina la Straulesti II, sa numarati “neidentificatii” din iunie 1990 si oricum ,i-ar fi rusine cu niste “colegi asasini” asa de

[protest-ro] sa ma inscriu si eu in pedesere?!

2011-06-18 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
pai cu TOATE, dar absolut toate afirmatiile astea, sunt de acord! ce insemna asta, ca ar tebui sa ma lepad de Credinta si sa ma inscriu si ue in pedesere?! Cris. From: dan-calin Sent: Saturday, June 18, 2011 3:08 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: [protest-ro] Re: nu este vorba de

[protest-ro] doua jumate, patru sticle / nu stiu exact

2011-06-18 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Am facut si eu ce am putut! la prima parte a intrebarii este usor de raspuns: am tras doua sectoare si mai putin de jumate din al treilea, apoi a trebuit sa ma retrag sticle incendiare am aruncat patru, insa numai doua s-au aprins la partea a doua raspunsul este nedefinit: pe atunci nu era

Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

2011-06-18 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a platit impozit, dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul LICIT al averii”. in America cum este? From: dan G Sent: Sunday, June 19, 2011 5:00 AM To: protest-ro@yahoogroups.com

[protest-ro] nu am inteles nimic!

2011-06-18 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
aveti deja! DC? T Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! Cînd se suie scroafa în pom Cine tace nu e om. --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote: pai cu TOATE, dar absolut toate afirmatiile astea, sunt de acord! ce insemna asta, ca ar tebui sa ma lepad de

[protest-ro] multumesc!

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
. Da' eu nu cunosc America. Poate spune Dan G de la fata locului cum e. :) 2011/6/19 M Cristian Ioan cristio...@gmail.com era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a platit impozit, dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul

[protest-ro] EXACT LA ASTA MA REFEREAM

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
da, asa stiam DE MULT, ca nu a putut fi condamnat pentru crime, nici pentru activitati ilicite, ci a ajuns la inchisoare pentru ca s-a dovedit ca NU SI-A PLATIT IMPOZITELE! From: dan G Sent: Sunday, June 19, 2011 10:21 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] deci nu e

[protest-ro] era vorba de Mineriada din iunie 1990

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
From: dan G Sent: Sunday, June 19, 2011 10:41 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] Da, i-am vazut mesajul, dar nu am inteles exact la ce se referea, pentru ca nu stiu cine cu cine se lupta. Dan G

[protest-ro] reconstructie, cu cine?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Sigur ca a existat chiar mai mult decat “oarecare traditie de munca si tehnologie “ insa asta era in 1990, acum nu mia exista industria strian tocmai ca a fost ALUNGATA sistematic si definitiv prin mineriada din 1990: asta a fost scopul lui Ilici, pe care si l-a atins in proportie de 100%, nu

[protest-ro] Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai produce?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
iata ca nu numai eu “masluiesc”problema datoriei externe! http://www.lutyk.ro/2011/03/muntii-nostri-aur-poarta-noi-cersim-din-poarta-n-poarta/ Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai produce? Cititi si articolul: Datoria REALA a Romaniei: 170 miliarde

[protest-ro] cand, se poate afla

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
dar cum se numesc, este mai greu, din moment ce pe cruce scrie “NEIDENTIFICAT”! ideea este buna, nu am decit foto alb-negru, vechi de 20 de ani, dar vine un pic cam tarziu: maine este LUNI! From: dan-calin Sent: Sunday, June 19, 2011 6:37 PM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject:

[protest-ro] unii mai si muncesc!

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu toata lumea primeste stipendii de la KGB, unii mai trebuie si sa se duca la servici sa lucreze From: dan-calin Sent: Monday, June 20, 2011 12:04 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: [protest-ro] Re: cand, se poate afla Atunci dati-mi nume de persoane disparute in acea perioada.

[protest-ro] da, a inceput in 2001

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
dar va rog frumos sa nu fiti si Dvs. pedeserist! daca este vroba depsre pasaj, puneti in subiect pasajul, nu lasati titlul anterior, ca nu se mai inteleg nimic! From: dan G Sent: Monday, June 20, 2011 3:19 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] de unde si pina unde

[protest-ro] inteleg ca nu mai re sens sa discutam?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Cine tace nu e om. --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote: dar cum se numesc, este mai greu, din moment ce pe cruce scrie “NEIDENTIFICAT”! ideea este buna, nu am decit foto alb-negru, vechi de 20 de ani, dar vine un pic cam tarziu: maine este LUNI

[protest-ro] whom are we kidding?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote: iata ca nu numai eu “masluiesc”problema datoriei externe! http://www.lutyk.ro/2011/03/muntii-nostri-aur-poarta-noi-cersim-din-poarta-n-poarta/ Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai

[protest-ro] am revenit!

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
azi au plecat trei prototipuri in Islanda, si nu ere gata documentatia pe de o parte, este greu cu productia de sistem la comanda, aproape unicate pe de alta parte, daca ar fi ceva de serie mare, evident ca le-ar face chinezii mai ieftin, asa ca nu am avea nicio sansa! 1. desigur ca nu am

[protest-ro] industria auto si portestele

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
sunt cam pornit si partinitor, dat fiind ca am fost martor si participant la constructia si reconstructia tarii in anii 50- 80 si acum vad distrugerea si bataia de joc totala. Dar, deh, asta este istoria! Dan G On 6/19/2011 5:55 AM, M Cristian Ioan wrote: Sigur ca a existat chiar mai mult

Re: [protest-ro] da si da!

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
fata de bulibaseala asta politica care nu prea aduce nimic bun si /sau util, Nu-l insulta pe bietul dcct cu titlul de inginer, habar nu are ce este aia si cu ce se mananca! Esti bucurestean, sau mi se pare mie? Dan G On 6/19/2011 5:35 AM, M Cristian Ioan wrote:

[protest-ro] progres

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
a se continua usor firul discutiei. Auzisem ca Pasajul Basarab este in lucru, si am incercat sa ghicesc ca despre el este vorba. Presupun ca este mai mare si mai lat decat Podul Grand? Dan G On 6/19/2011 10:21 PM, M Cristian Ioan wrote: dar va rog frumos sa nu fiti si Dvs. pedeserist

[protest-ro] cine schimba subiectul?

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
OK am intels, mai discutam incepusem cu datoria publica, ati sarit la altceva, acum cu KGB-ul? despre ce vrobim aici? v-as ruga sa ma lamuriti! propuneyi UN subiect pe care sa discuta, sau nu? ce sa inteleg din mesajul asta? OK sunt latrau, sunt pupincurist, sunt lingau de cacadele dar de

[protest-ro] da, m-am lamurit si eu intre timp!

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
From: dan G Sent: Monday, June 20, 2011 8:38 AM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: Re: [protest-ro] inteleg ca nu mai re sens sa discutam? Hahaha! Coerent? Cine? Dcct? Probabil ca glumesti! Dan G On 6/19/2011 10:23 PM, M Cristian Ioan wrote:

[protest-ro] corect!

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
). 2011/6/19 M Cristian Ioan cristio...@gmail.com

[protest-ro] infarctul ca infarctul, dar unde este STRUCTURA?

2011-06-22 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
infarctul, apoplexia, dar eu nu mai pricep la ce ar trebhui sa raspuns OK, sunt jeg pedelist, dar dumnealui chiar nu putea sa itemizeze, sa structureze mesajul, puna niste puncte clare: 1. doevzi mineriada, ma duc in weekend si fac poze la straulesti si Domensti 2. cifre BNR (9sta e mai greu,

[protest-ro] cam tarziu acum!

2011-06-25 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Multumesc pentu o cerere clar formulata si pe deplin fezabila! doar ca nu acum desigur, raman in plan excursia la Straulesti si Domnesti daca mai astept putin, o sa fie metrou pina acolo ... abia acum revin pe Net, a fost treaba la servici nu ca s-a terminat acum, unii colegi sunt si acum la

Re: [protest-ro] Re: cam tarziu acum!

2011-06-25 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
azi ar fi fost optim, a plouat tare, dar mai bine decat sa crap de cald, ieri au fost 36oC! nu am dorit acest Cod al sclaviei! cu RMGC, o sa dau linkuri acum Cristian, latrau si pupincurist From: dan-calin Sent: Saturday, June 25, 2011 9:15 PM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject:

[protest-ro] stiri despre societatea civila ce sprijina cianurile!

2011-06-25 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
se pare ca este ACELASI comunicat de presa. ce a fost preluat de toti: http://www.monitorulcj.ro/actualitate/4890-s-a-lansat-grupul-de-sustinere-a-proiectului-rosia-montana În premieră în România, societatea civilă se mobilizează pentru susţinerea unui proiect industrial de anvergură. 48 de

[protest-ro] foarte noul Cod al Muncii

2011-06-26 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
este bine ca tie iti convine! Noul cod inlocuieste contractele de muca pe perioada nedeterminta, cum erau si inainte de 1989, cu contracte pe perioada strict determinata. anterior, starea DFAULT era de angajat, si ca aceasta stare sa se schimbe, sa te dea afara, trebuiau sa existe motive

[protest-ro] exact!

2011-06-26 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
mai putin ultimul rand, desigur in rest, este bine pus in evidenta: 1. nu il dai afara, ca pt ai trebuie totusi justificari 2. nici nu intra in evidentele Statului ca someri 3. il tii in sah, ceea ce nu se putea cu contractul normal 4.fomal, apare ca este angajat OFICIAL, chiar daca se face

[protest-ro] hamsteri

2011-06-27 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
ai dreptate din experienta personala cu “hamsterii”, dar prea vezi numai hamsteri peste tot! vechilul Cod avea unel prevederi depasite, dar asta nu insemna ca noul Cod este mai bun! ce, ti se pare asa de bine daca excesele sunt in cealata directie? e bine ca ai sesizat cazul foarte real cand

[protest-ro] in Chile, cianuristii au fost opriti - deocamdata!

2011-06-27 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
http://totb.ro/?p=15789 Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups Links * To visit your group on the web, go to: http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/ * Your email settings: Individual Email | Traditional *

[protest-ro] noi suntem si mai avansati

2011-06-30 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
ce secret? care privat? la noi, examenul de conducere se da de la distanta pltesti shpagutza la Pitesti, si nu trebuie sa te prezinti! nu trebuie sa stii sa scrii si sa citesti, sau alte fleacuri si poti sa primesti in aceeasi zi permise pentru toate categoriile de autovehicule: A, B, C, D

[protest-ro] multumim SUA!

2011-06-30 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
raspunsul din America este corect, dar se poate completa: ba da, ceva aur o sa scoata, ceva profit o sa faca. Dar asta TOCMAI pt ca nu le pasa de loc de poluarea si devastarea pe care le vor crea, ca nu sunt acasa la ei! Sunt convins ca si in minele alea din COlorado se mia pot gasi urme de

[protest-ro] EXACT!

2011-07-01 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
foarte bine punctat! - da, asta spuneam, si in COlorado si aci mia sunt destule stanci cu rume de aur, in mod normal nu renteza sa fie exploatate, dar daca se schimba ceva din CONDITII, atunci devine posibil de exploatate - marja de profit este foarte redusa. De aia NU se mai exploateaza aur

[protest-ro] verdelenu este chiar asa de verde

2011-07-01 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Da, se constata ca la aplicarea pe scara mare, energiile “verzi”nu sunt chiar asa de verzi, adica nu sunt nici gratuite, nici lipsite de impact asupra mediului! au insa imensul avantaj de a fi REGENERABILE! despre hidoricentrale se stie in principiu, dar oare se constientizeaza, se aplica?

[protest-ro] de ce nu se mai intalneste modelul Harun al Rashid ?

2011-07-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
ma refer la obtinerea de feedback din viata reala, la luat pulsul strazii! vineri, la inaugurarea noilor statii de metrou, Boc nu stia cum se introduce cartela! In Occident sunt multi ministrii sau membri ai Guvernului care merg la servici cu metroul sau cu bicicleta. Insa aici nu e

[protest-ro] intretinerea nu este gratuita

2011-07-03 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
verde sau ca nu este gratuita la productie! DC? T Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! Cînd se suie scroafa în pom Cine tace nu e om. --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote: Da, se constata ca la aplicarea pe scara mare, energiile verzinu sunt chiar asa de

[protest-ro] energie

2011-07-03 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
In anii ‘80 citisem studiul francez ce spunea ca, din cauza naturii distribuite, eolienele si panourile solare, FABRIACAREA lor necesita mari cantitati de materiale, nu este scutita de accidente si de poluare. Acolo nu spunea si de costurile de exploatare ... Intretinerea se refera in special

[protest-ro] industria care a fost

2011-07-04 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
sigur ca imi era mia familiara Electronica decat Thenoton, dar si fabrica de la iasi era importanta, de prin ‘72 se facuse specializare, la Electronica se faceau televizoare, iar la iasi radioreceptoare si camere video Oltcit era combinatia cu CItoen, si nu aplecat, dupa Revolutie a fost

[protest-ro] cu chimicalele asa spunea si eu

2011-07-04 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote: In anii ‘80 citisem studiul francez ce spunea ca, din cauza naturii distribuite, eolienele si panourile solare, FABRIACAREA lor necesita mari cantitati de materiale, nu este scutita de accidente si de poluare. Acolo nu spunea si de costurile

[protest-ro] NU A MAI RAMAS NIMIC

2011-07-04 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Spuneam de chimicalele periculaose ca NU generau o poluare mare, deoarece erau folosit in circuit inchis IPRS nu mai exista de mult oricum nu ar fi avut capacitatea sa faca fotocelule pentru toata tara, dintr-o placheta de siliciu monocristalin de 3 inci din care se faceau mii de tranzistoare

[protest-ro] cum a mers RCD la inceput?

2011-07-04 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
trebuie sa fie greu, sa pui la punct o fabrica pornind de la zero desigur, nu chiar de la zero, atunci exista o baza de specialisti, care acum nu mai este disponibila mda, acum Flash-urile de 8 GB sunt curente, daca ai o memorie de capacitate mai mica, insemna ca este veche! care 16K? cel

Re: [protest-ro] baterii cu plumb

2011-07-04 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu, sunt puincurist si lingator de cacadele, in opinia Dlui Dan-Calin! evident ca am facut Facultatea! inainte de 1989 incercam aliaje de lipit pe baza de indiu, unde detine monopol de facto firma Indium Corporation of America, dar nu pe motiv de toxicitate, ci ca sa obtinem o temperatura de

[protest-ro] Ford in anii '30

2011-07-04 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
mi-am inchipuit, prin eliminare! in anii ‘60 nu era Ford, iar in anii ‘50 nu avea cum sa fie o firma americana in Romania socialista da, nu cred ca se PRODUCEAU masini Ford aici, dar avea perfect sens, cel care se ocupa cu distributia, cu vanzarile, sa aiba si ateliere de intretinere, de

[protest-ro] da-o incolo!

2011-07-05 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Fordul T este din 1919! cel putin asa tin minte, sa nu fiu iar acuzat ca “masluiesc din tastatura” Desigur ca pe vreama aia nu apareau in fiecare an noutati, dar totusi era un model preistoric, chiar in anii ‘30 puteai sa te astepti la ceva mai bun! From: dan G Sent: Tuesday, July 05, 2011

[protest-ro] revolutia consumerismului

2011-07-05 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
imi pare rau sa aud de Radu Voinea! oarecum indepednent de revolutia noastra, in anii ‘80 a avut loc si o revoltie in electronica da, chiar in anii ‘80 oamneii duceau la reparat aparatele radio si TV, iar o interorinderea mare, IIRUC, cu asta se ocupa, depanarea calculatoarelor si

[protest-ro] HP era SF

2011-07-05 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
/IEPER, Dan G On 7/4/2011 9:18 PM, M Cristian Ioan wrote: trebuie sa fie greu, sa pui la punct o fabrica pornind de la zero desigur, nu chiar de la zero, atunci exista o baza

[protest-ro] Chiar!

2011-07-05 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
dar discutia a devenit cam OT singur ca da, cum stie orice gospodina, teflonul ce captuseste tigaia este negru sau maro, in vreme ce acela folosit la IPRS era cu certitudine ALB! cu industira de varf, lucrurile erau clare de pin 1986: pentru circuitele VLSI sau procesor pe 16 biti,

[protest-ro] suntem si noi in randul lumii!

2011-07-09 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
prin 1992-94 cei care se intorceau din calatoriile in Occident ne spuneau cum gasetsi aruncate pe strada, asteptand sa vina Salubritatea sa le ridice, televizoare si calculatoare evident reparabile, si care erau cu cel putin un deceniu inaintea celor de care dispuneam noi pe atunci ni se parea

[protest-ro] panorui pe blocuri

2011-07-09 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
pina la vila arhitectului, ar fi de montat panorui pe fatadele blocurilor! Statul de ce nu sprijina treba asta? Acum a venit canciula, si mi-a picat fisa: terasele blocurilor existente accepta un numar redus de panorui solare, dar fatadele blocurilor ofara o suprafata mare pentru montarea lor,

[protest-ro] se mai inatmpla!

2011-07-09 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
- cu mesajel dublate, se intampla, si din vina conexiunii, dar si a clientului de mail. Este tipica faza ca mesajul nu pleaca, il mai trimiti o data, inca o data, in realitate plecase dar conexiunea iti spunea ca nu. iar cleintul de mail nu le-a stes din folderul Outbox - cu durata mare de

[protest-ro] unul singur!

2011-07-09 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-inca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html

[protest-ro] nu acum

2011-07-10 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu am stabilitb deja ca sunt lingator de cacadele? afara sunt 38oC, inauntur 27oC, deja ma intreb cum faca sambat viitoare la alt cimitir, pomemirea pt mama From: dan-calin Sent: Saturday, July 09, 2011 9:45 PM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: [protest-ro] Re: eroare plus delete .

[protest-ro] nu acum

2011-07-10 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
am spus de paouri tocmia din cazua caldurii Soarelui , care acum e doar un factor perturbator daca erau panouri, mai interceptau din caldura! From: dan-calin Sent: Saturday, July 09, 2011 11:46 PM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: [protest-ro] Re: verdelenu este chiar asa de verde

[protest-ro] multumesc!

2011-07-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
prea stiu in ce consta reabilitatea termica a blocurilor. Dan G On 7/9/2011 11:07 AM, M Cristian Ioan wrote: pina la vila arhitectului, ar fi de montat panorui pe fatadele blocurilor! Statul de ce nu sprijina treba asta? Acum a venit canciula, si mi-a picat fisa: terasele

[protest-ro] sponsorii

2011-07-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
este o problema, faptul ca Statul sponsorizeaza 90%! evidnet ca vor intra numai firmele “agreate”, care dau para-ndarat cui trebuie! DACA Statul sponoriza doar 30%, sa zicem, atunci era pe banii nostri, ai locatarilor, iar administratorul ar fi cautat o firma care sa nu ceara prea mult si care

[protest-ro] obiectiile sunt valabile

2011-07-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
- Original Message - From: M Cristian Ioan To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Saturday, July 09, 2011 9:07 PM Subject: [protest-ro] panorui pe blocuri pina la vila arhitectului, ar fi de montat panorui pe fatadele blocurilor! Statul de ce nu sprijina treba asta

[protest-ro] subiectul trebuie sa fie SUbiectul mailului?

2011-07-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
deci, chiar daca dau reply la subiectul n, noul subiect este n+1, explica despre ce vorba in mailul curent, du de ce a fost vroba in cel anterior corelatia intre panorui si faptul ca nu ma duc acum la Straulesti (pt poze, ati vrea Dvs. sa fie definitiv!) este ca E FOARTE CALD! a zis ieri ca

Re: [protest-ro] Re: panorui pe blocuri

2011-07-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
termica a blocurilor. Dan G On 7/9/2011 11:07 AM, M Cristian Ioan wrote: pina la vila arhitectului, ar fi de montat panorui pe fatadele blocurilor! Statul de ce nu sprijina treba asta? Acum a venit canciula, si mi-a picat fisa: terasele blocurilor existente accepta un numar

[protest-ro] m-am inscris in pedesere!

2011-07-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
vad ca am spus despre umezeala si respriatie EXACT acelsi lucru precum DC? T - cu circa 6 ani in urma era moda izolarii cu politrieen PE INTERIOR. Pe linga reducerea dimensiunii cmerelro, aparea si faza asta cu mucegaiul - ferestrele de lemn sau cu tamplarie metalica erau foarte “permisive”,

[protest-ro] IGRASIE

2011-07-11 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
pun Subiectul “igrasie,” pt ca acum despre AST discuta igrasia nu vine nici de la panourile de pe bloc, subiectul meu initial, nici de la umiditatea prinsa in interiorul apartamentului etansat, ci din subsol, urca prin capilaritate stiu, pt ca a lucrat tata la INCERC prin 1970 incercau

[protest-ro] OK, promit sa pastrez subiectul

2011-07-12 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
From: dan G 2.6. Re: panorui pe blocuri From: dan G 2.7. Re: panorui pe blocuri From: dan G 2.8. Re: panorui pe blocuri From: dan G 2.9. Re: panorui pe blocuri From: dan G 2.10. Re: panorui pe blocuri From: M Cristian Ioan 3.1. multumesc

Re: [protest-ro] Re: netiquette

2011-07-12 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
OK dau replay la criza From: dan-calin Sent: Tuesday, July 12, 2011 9:05 PM To: protest-ro@yahoogroups.com Subject: [protest-ro] Re: netiquette Daca vreti un alt subiect, atunci in loc de Re:, scrieti mesajul dvs. si gata. cum este cel cu criza trimis de mine si care deschide un nou

Re: [protest-ro] Vine marea criza mondiala

2011-07-12 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Romania nici nu a iesit inca din precedenta criza nu imi pun problema “ce or sa se faca italienii?” ci ce ne facem noi, Europa? cine este de vina? ce or sa faca bancile salavate, daca ecomomiile MULTOR tari vor fi la pamant? pe cine or sa mai parazitezte? ce va face CHina , daca UE si SUA

Re: [protest-ro] IGRASIE

2011-07-12 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
solutia:) Gushterul From: M Cristian Ioan cristio...@gmail.com To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, July 12, 2011 8:23 AM Subject: [protest-ro] IGRASIE pun Subiectul “igrasie,” pt ca acum despre AST

Re: [protest-ro] izolare pereti

2011-07-14 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
sigur ca da, tot un fel de celule solare sunt! cred ca panourile vegetale ar fi binevenite, ar aduce – la propriu – un aer proaspat straniu, aici nu am auzit absolut nimic despre asa ceva, daca macar unul singur din tara si-ar fi pus, trebuia sa apara la stiri! varianta clasica ete cu plante

Re: [protest-ro] IGRASIE

2011-07-15 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
tata a fost la INCERC cam prin 1965-72 m-am uitat pe situl lor, acum sunt specializati pe expertize seismice dar despre metoda electrica anti-igrasie se gaseas date pe Internet, se cheama “electro-osmotica” se foloseste tesiune joasa, si niste electrozi de titan, care nu cred ca era

Re: [protest-ro] Vine marea criza mondiala

2011-07-15 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
dar de data asta are ceva dreptate pedesereul! cine e de vina ca America intra in incetare de plati? (nu am inteles insa LA CINE sunt ei datori) da, cred ca Rusia si respectiv China o vor duce ceva mai bine, fie si numia pentru faptul ca nu au facut chiar atatea “bule” care acum se sparg ca

Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-15 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
eu am Avira, iar la servici M$ Security essentials am folosit si AVG gratuit, in schimb Bitdefender cu licenta pe un an mi-a placut mai putin dar nicun antivirus nu este perfect, iar virusii noi, desigur, au succes in atac tocmai pt ca reusesc ss se ascunda fata de motoarele de detectare!

Re: [protest-ro] Re: izolare pereti

2011-07-15 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
era evident ca pentru panorurile alea se alega ANUMITE plante care sunt cele maa potrivite! spre deosebire de vita de vie salbateca, ale carei frunze capata toamna culori fantastice si apoi cad, iedera ramane verde iarna nu mai este activa, nu mai face fotosinteza, nu ma creste, dar frunzele

[protest-ro] cianuristii au multi simpatizanti!

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
cateva din comentarii: 2011-07-16 02:06:23 v-a apucat pe tori patriotismul acum, dar nu cred ca pana sa ajunga rmgc la rosia montana erau 1000 de vizitatori anuali, care voiau sa vada patrimoniul, unii nicinu auzisera de aceasta zona talem 2011-07-16 02:13:15 interesanta ingrijorare, pana

Re: [protest-ro] Re: Vine marea criza mondiala

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
1. unele tari petroliere au inceput sa renunte la dolar in favoarea Euro Daca am fi fost acusi trei ani, se putea spune “bine fac!”, dar acum? nu doar Grecia este in criza, ci si Portugalia, urmeza Italia, nici nu mai conteaza ce face Romania! ce motivatie are un stat ce exporta masiv o

Re: [protest-ro] Re: izolare pereti

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
1. De ce la NASA? Chiar daca nu era criza financiara, asteptam acum sa aterizeze ULTIMA naveta americana! Si cu asta se incheie 50 de ani de prezente umana in spatiu ... Asa ca pentru Marte, trebuie facut cerere la rusi sau chinezi. In anii ‘80 europenii si japonezii aveau proiecte de vehicul

Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu e chiar asa! Sigur ca exista un decalaj considerabil intre momentul aparitiei unui nou virus si momentul cand antivirusul isi actualizeaza corespunzator baza de date si motorul. Dar eu pasa pe Update la fiecare jumatate de ora, si ma bucur cand vad ca a gasit o versiune noua si o descarca.

Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
unde este berea? aseara, dupa actualizare, am facut o scanare, si nu a gasit nimic evidtem a fost “quick scan”, cea extinsa dupreaza clar mai mult de 24 de ore, arareori gasesc tim p suficient pt asta! Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800 www.malwarebytes.org Database version: 7164 Windows

Re: [protest-ro] Re: cianuristii au multi simpatizanti!

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Stiu, am mai spus! an spus clar ca pe mine cel mai mult nu cianurile ma deranjeaza, si nici maca distrugerea unui patrimoniu unic in tara si in lume, ci HOTIA! RNGC plateste Statului o suma derizorie fata de valoarea celor cinci munti. Exprimare cam imprecisa, dar asta este realitatea, Romania

Re: [protest-ro] Re: cianuristii au multi simpatizanti!

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
cum este posibil? Stiun ca a fost declarata “zona monoindustriala”, dar cum e posibil ca acum, in Mileniul III, sa se INTERZICA orice alta activitte la Rosia? asta era posibil inainte de 1989, cins Statul comunist putea legala sa stabileasca ce se face, pentru ca era singurul investitor! dar

Re: [protest-ro] Re: Virus!!

2011-07-16 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Un astfel de virus de tip “vechi” era 848! perfec adevarat ca virusii de azi se bazeaza pe prostia utilizatorilor. dar nu cred ca sunt toti prosti, exista si virusii foarte perfizi si inteligenti. care, intre altele, raman nedetectati, si nu se manifesta imediat. pentru ca daca “iti

  1   2   3   4   >