Xosé escribiu:
Concordo coa idea de traducilo todo. "Touchpad" ten, ademais, o problema de como se pronuncia ese <ou> (o que non pasa con escáner e CD-ROM). Por certo, esta palabra non durará moito: dubido de que en 10 anos sigan existindo esas superficies táctiles porque daquela xa case todo serán pantallas táctiles. E iso tamén me leva a preferir "superficie táctil" sobre "punteiro táctil": agora xa é posíbel facer cousas que non equivalen a un "punteiro", como a selección múltiple (tocar en dous puntos e arrastrar para redimensionar unha imaxe, por exemplo).

Xosé

O Wednesday 11 June 2008 13:52:22 damufo escribiu:
Leandro Regueiro escribiu:
A min a opción de adaptalo á grafía galega non me convence moito.
Escáner é un caso especial, e hai outros coma cederrón que soan fatal
e ninguén usa. Unha cousa é intentar propor traducións e outra é que
se rematen usando. Non sempre imos poder facer que a xente entenda as
traducións que facemos e nalgúns casos teremonos que adaptar a eles.
Así que eu penso que ou se atopa unha tradución axeitada ou mellor non
se traduce.