> Adrián Chaves Fernández escribiu:

> Ben, e como diferenciades cando se fala do sistema de ficheiros de cando
>   se trata dunha metáfora gráfica á hora de traducir?

Xeralmente a diferencia xa ven dada polo programa. Ou iso ou nas cadeas
orixinais o usan indistintamente, en cuxo caso eu tamén o traduciría
indistintamente. Na práctica, o mellor é directory-directorio, folder-
cartafol.

Senón, sempre está  saber se ao cartafol/directorio mencionado vai accederse
por consola (directorio) ou enmodo gráfico (cartafol).

Responderlle a