2009/5/18 damufo <dam...@gmail.com>

> Leandro Regueiro escribiu:

> Discutámolo pois!
> Eu penso que se o concepto é o mesmo e que son sinónimos habería que
> decantarse por usar un termo para facilitar a comprensión do usuario máis
> novato.

Nun computador, non houbo cartafoles ata a chegada dos contornos gráficos,
onde se empregou a metáfora visual do cartafol para simbolizar os
directorios.

Eu deixaría as cousas como están: interface gráfica -> cartafol. Interface
de texto, scripts, traballando en consola, etc, etc -> directorio.

A non ser que se lle queira chamar directorio sempre, que estaría a favor...