Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
-antisemitismului.htm?cfnl= Gushterul From: Arhitectura d...@dsclex.ro To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Fri, February 18, 2011 7:57:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Magheru nu era trimitere la bulevard

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie Arhitectura
, 2011 8:15 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Offtopic:) Dupa ce Codruta a postat link-ul cu legionarii, apare printr-o coincidenta si pe Hotnews:) http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8318642-video-maicute-manastirea-petru-voda-canta-parintelui-justin

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie Uplink
, 2011 7:57:53 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Magheru nu era trimitere la bulevard, baruri, curve, etc, ci la un anumit nivel intelectual. Problema cu scoaterea Religiilor nu se poate rezolva cum zici tu. Societatea are nevoie de un anumit numar de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie ARIN
-- From: Uplink advan...@gmx.net To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wed, February 16, 2011 1:06:30 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Mai, si n-ai facut si tu un film ca sa pui pe Youtube, fara post-procesare si CGI, cu demonizatii aia care

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
- From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wednesday, February 16, 2011 12:56 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Sa stii ca nu ar fi o idee rea sa scapam de toti popii de la toate cultele :) Dar n-ar fi o idee rea ca in paralel

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Gushterul LAIR To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wednesday, February 16, 2011 1:31 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Si cine este acela care judeca faptul ca un om este

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
3 generatii ! Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: vulcan vali To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 12:03 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 12:39 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Domnule Dicu Sava Cristian, Ceea ce eu am scris exprima gandirea Ortodoxa , Patristica, nu sunt pareri personale! --- On Mon, 2/14/11

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie vulcan vali
aici. Gushterul From: vulcan vali valivul...@yahoo.com To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tue, February 15, 2011 12:42:44 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? NIMENI NU INTERZICE SA INTRE ORICINE IN BISERICA,  SE INTERZIC

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
From: Arhitectura d...@dsclex.ro To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Thu, February 17, 2011 10:00:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Foarte frumos ! :) Hai sa o iau pe limba ta. Ce pui coane in locul RELIGIEI, ca s-au strofocat

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
De ce iti plac tie roscatele si nu blondele ? - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Friday, February 18, 2011 9:13 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Ramane totusi intrebarea: de ce e Biblia mai

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-17 Fir de Conversatie dan G
Cred ca asta ar trebui sa iti dea o indicatie ca nu prea imi pasa despre subiect, doar discut subiectul pentru ca l-a deschis cineva. Cred ca am mentionat ca sunt plecat de ani buni, asa ca nu particip in nici un fel, in activitatile din Romania , decat la nivel de observator si comentarii. Am

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-17 Fir de Conversatie Uplink
... :) (si n-am nimic cu Ioan Ianolide sau altii) Gushterul *From:* vulcan vali valivul...@yahoo.com valivul...@yahoo.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
lepadat se parintele daniil fara sa cercetam cazul! --- On Tue, 2/15/11, dan G d...@ghiocel.com wrote: From: dan G d...@ghiocel.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Tuesday, February 15, 2011, 6:24 AM

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Arhitectura
-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 4:07 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Citation needed. Da si tu o sursa pentru

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Arhitectura
://arid.wordpress.com - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 5:21 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? In RO in loc de popi pedofili ai de-altele: preotii ortodocsi fura din

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
: Monday, February 14, 2011 2:24 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere. Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii. Cu toate ca o sa vezi mereu ca daca un lucru este

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Monday, February 14, 2011, 5:03 PM    Doamna nedelcu,     Sunt cu totul de acord cu ultima dumneavoastra afirmatie. Dar nu cred ca dl. Vali are vr'o vina

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
Nu ai nimic impotriva catolicilor, decat ca nu vrei sa-si ia proprietatile inapoi daca au avut, ca liderul lor e nush cum, ca au alea trei erezii (eu nici nu le-am numarat). Daca au avut proprietati si le-au fost confiscate, de ce sa nu li se dea inapoi? Tie ti-ar conveni sa ti se confiste o

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
Discutia era de ce vine papa in vizita. Cum nu mai stau de multi ani in Romamia, habar nu am ce vreti sa ii dati si nici nu ma prea intereseaza. Dar observ ca aici catolicii fac tapaj mare despre proprietatile pe care le vor inapoi. Dati-le toata tara daca vreti, este tara voastra, va spalati

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
Mie-mi place cum sari dintr-o extrema intr-alta. Intai nu le dati nimic si apoi dati-le toata tara. Nu ma semnez cu numele pentru ca n-are rost. Nu mai vreau sa dau prin Bucuresti din motive personale pe care nu vreau sa ti le detaliez. Nici nu stii cat de mult as vrea sa schimb Romania din

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
- Original Message - *From:* Uplink advan...@gmx.net *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Tuesday, February 15, 2011 5:21 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? In RO in loc de popi pedofili ai de-altele: preotii ortodocsi fura din biserica, dau jos

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
cazul! --- On *Tue, 2/15/11, dan G d...@ghiocel.com* wrote: From: dan G d...@ghiocel.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Tuesday, February 15, 2011, 6:24 AM Hahaha! Suna foarte interesant! Plecat de atata vreme

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
...@gmx.net To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wed, February 16, 2011 1:06:30 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Mai, si n-ai facut si tu un film ca sa pui pe Youtube, fara post-procesare si CGI, cu demonizatii aia care plutesc in aer. N-ai chemat ProTV-u' sa

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
: From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Wednesday, February 16, 2011, 1:31 PM   Si cine este acela care judeca faptul ca un om este posedat sau nu

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
://ariod.wordpress.com       - Original Message - From: Gushterul LAIR To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Monday, February 14, 2011 1:59 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Acum nu trebuie sa te iei dupa toate prostiile care au

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
, February 15, 2011 12:42:44 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? NIMENI NU INTERZICE SA INTRE ORICINE IN BISERICA, SE INTERZIC RUGACIUNILE IN COMUN ! ANATEMELE NU SUNT BLESTEME, ELE DELIMITEAZA GRANITA ADEVARULUI FATA DE MINCIUNA! --- On Mon, 2/14/11, Arhitectura d

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
From: vulcan vali valivul...@yahoo.com To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata suntem

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
...@yahoo.com To: protest-ro@yahoogroups.com; gusht...@yahoo.com Sent: Wed, February 16, 2011 4:49:12 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? 1. demonizatii se manifesta numai in preajma obiectelor sfinte( biserica, icoane sf moaste, Sf Cruce, etc) 2 fata

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
, February 15, 2011 11:43:51 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? As vrea sa va raspund in legatura cu cazul din Moldova, cand a fost exorcizata o fata! Este vorba de cazul parintelui Daniel Corogeanu! Pentru ca am fost interesat de caz, am urmarit toate

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata suntem in necunostinta de cauza! Biblia nu e totul! Nici carte magica nu e! Si ti-am spus ca aici e vorba de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
...@yahoo.com * wrote: From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com gusht...@yahoo.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Wednesday, February 16, 2011, 2:12 PM Imi pare rau, dar gresesti iar. Biblia este tradusa in diverse limbi

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
altii) Gushterul *From:* vulcan vali valivul...@yahoo.com mailto:valivul...@yahoo.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
nimic cu Ioan Ianolide sau altii) Gushterul *From:* vulcan vali valivul...@yahoo.com valivul...@yahoo.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata suntem in necunostinta de cauza! Biblia nu e totul! Nici carte magica nu e! Si ti-am spus

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
...@yahoo.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata suntem

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie Uplink
le debiteaza. Gushterul -- *From:* dan G d...@ghiocel.com d...@ghiocel.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Mon, February 14, 2011 5:04:28 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? M-am uitat la videouri! Destul de bune

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie Uplink
Daca as avea chef, as da threadul inapoi pana la mailul Gushterului in care adresa anticipat intrebarea ta despre infailibilitatea papala. Da' n-am chef. O sa trebuiasca sa depui tu efortul asta. Stiu ca e greu. Incearca :) Cat despre aparator al papistasilor... asta te deranjeaza pe tine. Daca

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie dan G
Nu prea ma intereseaza ce veleitati de Dumnezeu are cretinu' ala de papa. Am crezut ca vrei sa iti expui v'un punct de vedere. Nu, nu o sa depun nici un efort, m-am lamurit cine sunt pupincuristii, nu ma mai intereseaza subiectul. Nu ma deranjeaza aparatorii papilor, daca sunt catolici. Ma

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie Uplink
Nu sunt catolic. Nu sunt afiliat la nici o biserica. Daca maine vine un catolic si spurca Biserica Ortodoxa ma iau si de el. La fel daca vine orice pocait si-mi spune povestea mantuirii sufletului din punctul lui de vedere. Din cand in cand dau peste cate o persoana care chiar stie despre ce

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie dan G
Da, imi vin si mie tot felul pe la usa, care in general incheie cu faptul ca or sa se roage pentru mine si pentru ratacirile mele. Sincer, nu am nimic contra catolicilor, pot sa o dovedesc cu faptul ca mi-am trimis cei trei baieti la un liceu catolic, in ciuda faimei proaste pe care o au pe

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
: Mon, February 14, 2011 5:04:28 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? M-am uitat la videouri! Destul de bune si de coerente. Inteleg ca biserica ortodoxa romaneasca dintr-o politete rau inteleasa, incearca sa se poarte cu manusi cu acesti dusmani ai

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
@yahoogroups.com Sent: Sunday, February 13, 2011 10:42 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar... citind despre schisma est-vest, parca am

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
- Original Message - From: Gushterul LAIR To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Sunday, February 13, 2011 11:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Ce scrii tu cu caps mai jos n-am auzit in viata mea, este o formulare extrem de violenta

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Acum nu trebuie sa te iei dupa toate prostiile care au ca sursa Ioan Vladuca... sau altii care sustin astfel de termeni. Biserica Catolica (chiar daca ei vor sa o denatureze spunandu-i adunatura) este Biserica

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
Message - From: Codruta N To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:00 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Mai, Vali! am trecut peste o gramada de aberatii (cu care vad ca ii asasinezi pe co-listeni intr-un debit

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
prostia ! Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Codruta N To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:07 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Cat

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
in aceasta situatie concreta este PROPAGANDA antireligioasa. Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Codruta N To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
, 2011 2:24 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere. Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii. Cu toate ca o sa vezi mereu ca daca un lucru este facut ca placere, este pacat

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Si imi spui si mie cu ce te duce la pierzanie lista de diferente intre catolici si ortodocsi? Faptul ca ortodocsii pupa icoane in relief si catolicii au statui? Nu ma gandeam ca felul in care modelezi un metal te duce

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
*Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere. Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii. Cu toate ca o sa vezi mereu ca daca un lucru este facut ca placere, este pacat automat

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
...@yahoo.comgusht...@yahoo.com * wrote: From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com gusht...@yahoo.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM Unde scrie asta in Conciliul de la Vatican

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
://arid.wordpress.com - Original Message - *From:* Codruta N sustr...@gmail.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
:13 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici? - de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
, February 14, 2011 5:57:01 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? In sfarsit, ai punctat si domnia ta ! DA ! CIOLANUL lumesc este de 2.000 de ani o mare problema ! Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
- Original Message - *From:* Codruta N sustr...@gmail.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
mailto:protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
*From:* dan G d...@ghiocel.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Mon, February 14, 2011 5:04:28 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? M-am uitat la videouri! Destul de bune si de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Uplink
N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar... citind despre schisma est-vest, parca am citit ca fiecare i-a excomunicat pe ailalti. Catolicii i-au excomunicat pe ortodocsi in masa, iar ortodocsii au facut la fel

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM   N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
...@yahoo.com To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Sun, February 13, 2011 10:48:30 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Multumesc pentru raspuns! Dar lucrurile nu stau tocmai asa, daca urmarim istoria iata ce spune. si nu are legatura cu asa zisa mare schizma! Nu de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! --- On Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com wrote: From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
vali valivul...@yahoo.com To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Mon, February 14, 2011 12:03:51 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? pentu detalii intrati pe site-ul http://apologeticum.wordpress.com/?s=papa http://apologeticum.wordpress.com/2010/02/19

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Uplink
gusht...@yahoo.com* wrote: From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM Unde scrie asta in Conciliul de la Vatican? Doctrina infailibilitatii papei

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
Perfect deacord, nu uram pe eretic, ci erezia lui!   Dogma Infaibilitatii papale a fost proclamata de papa Grigorie VII Hildebrand, dogma intarita de toti papii pana in prezent! 1076 la sinodul de la Weurms papa se proclama singur episcop al bisericii universale, toti ceilati epiiscopi

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
: Uplink advan...@gmx.net To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Mon, February 14, 2011 1:33:25 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Mie-mi place bucata asta: TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE CREDINTA LUI, DAR NICIODATA SA NU NE

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
, NOI SA FIM SANATORI, SA NE 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! --- On Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com wrote: From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
@yahoogroups.com Sent: Mon, February 14, 2011 1:09:51 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Perfect deacord, nu uram pe eretic, ci erezia lui! Dogma Infaibilitatii papale a fost proclamata de papa Grigorie VII Hildebrand, dogma intarita de toti papii pana

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
: From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM Unde scrie asta in Conciliul de la Vatican

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici? - de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e mai buna decat cealalta? DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM Unde scrie asta in Conciliul de la Vatican? Doctrina infailibilitatii

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
de care esti pedepsit vesnic? Gushterul From: Codruta N sustr...@gmail.com To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tue, February 8, 2011 2:13:52 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Sigur, Hai sa intoarcem intrebarea cu sarbatorirea Sfintului Pasti cum vrei tu! Vrei sa spui ca nu stii raspunsul? Vorbind despre burlacia preotilor, hai sa stam stramb si sa judecam drept, Ce crezi tu ca este mai bine pentru o parohie si pentru un sat, sa aiba un popa catolic in calduri care

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
avut dreptate. Gushterul *From:* dan G d...@ghiocel.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Mon, February 14, 2011 1:59:08 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Nu fi fraier! Acuzatia asta de ura este doar un tertip ca sa iti inchida gura si sa omoare

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
/13/11, Uplink /advan...@gmx.net/* wrote: From: Uplink advan...@gmx.net Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM N-am mai postat de o suta de mii de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
' --- On *Sun, 2/13/11, Uplink /advan...@gmx.net/* wrote: From: Uplink advan...@gmx.net Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Schisma este doar o manifestare superficiala a diferentelor si directiilor fundamental diferite intre cele doua biserici. Dan G On 2/13/2011 12:42 PM, Uplink wrote: N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici),