[protest-ro] Fwd: Fwd: Fwd: ever wonder what is in fishsticks?

2010-07-19 Fir de Conversatie Dan G
- Ia te uita ce pesti gustosi vin din Vietnam Dan G Check out this video for fish you wouldn't want to touch! http://www.vimeo.com/11817894 . http://www.windowslive.com/campaign/thenewbusy?ocid=PID28326::T:WLMTAGL:ON:WL:en-US:WM_HMP:042010_1

Re: [protest-ro] Claudiu Craciun si Remus Cernea la Festivalul Fan Fest de la Rosia Montana

2010-08-12 Fir de Conversatie Dan G
Astia doi sunt de fapt tigani? claudiu craciun asta arata a indian get-beget! Ce vor de fapt atia cu verdele lor? Sunt legionari? Dan G Intreb si eu, doar curios ce se mai intampla prin Romania, ce gunoaie au mai iesit la iveala. Inteleg ca proiectul Rosia Montana merge incet-incet inainte

Re: [protest-ro] Chiar in aceste momente se incepe dislocarea abuziva a statuii lui Ioan Heliade Radulescu de la Universitate

2010-09-05 Fir de Conversatie Dan G
Cum , nici pana acum nu stii de ce asta sub coada calului ? Spera si el ca poate pica ceva, sa aiba si el mancare pe masa.! Nici 40 de ani nu are asta? Il tin parintii? Dan G On 9/4/2010 9:33 AM, Arhitectura wrote: Bravo Mosule, Te-ai intors ? Cu pingelele tocite degeaba ? Sau te-ai legat de

Re: [protest-ro] Politicienii democrati din Romania au datoria de a apara drepturile persoanelor LGBT

2010-09-19 Fir de Conversatie Dan G
Ce, arhitecturica, esti sovin? Nu iti plac poponarii si lesbienele? Lasa ca le da cernea drepturi, si o sa vezi tu pe dracu' Dan G On 9/14/2010 4:49 AM, Arhitectura wrote: Bravo Mosule, Adica CE sa faca concret ? In spirit deschis, sa se puna domnii politicieni capra, ca sa perceapa

Re: [protest-ro] Daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra !

2010-10-10 Fir de Conversatie Dan G
Stalin pe unde mai este? Ce mai face? El ar fi bun la treaba asta! Cheama-l si tu in ajutor, poate accepta! Inteleg, tu vrei imputinare serioasa! Dan G On 10/10/2010 10:18 PM, gabriel.petr...@rootsystems.ro wrote: Stai relax imputinarea populatiei nu se face de unu si de altul ... ar dura

Re: [protest-ro] Daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra !

2010-10-11 Fir de Conversatie Dan G
' pentru asta, ca tot pomenisi voios de ceva cu capu' Da, stiu, cunosc obiceiul asta romanesc , folosit in lipsa de argumente. Dan G On 10/10/2010 11:10 PM, gabriel.petr...@rootsystems.ro wrote: Nene tu esti cu capu ? E irelevant ce vreau eu sau tu ... realitatea nu tine de ce ai tu in cap. Realitatea

Re: [protest-ro] Daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra !

2010-10-11 Fir de Conversatie Dan G
Putini eroi isi sfarsesc viata in propriul pat! Ceausescu a murit prematur? Avea deja 71 de ani, nu? Dan G On 10/11/2010 6:05 PM, Gushterul LAIR wrote: A reusit?:) Stiam ca a murit impuscat... Nu stiu daca e interesant sa detii ordinea mondiala doar ca sa mori prematur... Poti sa o iei ca

Re: [protest-ro] Fw: Avort şi sterilizare pentr u salvarea planetei

2010-10-14 Fir de Conversatie Dan G
Urasti verzii, arhitecturas ipocrit? De aia ii dai atentie si il incurajezi pe remus? Dan G On 10/14/2010 10:53 AM, Arhitectura wrote:  Faptul ca domnisoara Caroline sau domnisorul Toni dispun dupa bunul lor plac de trupul lor este absolut normal in secolul XXI. Probabil ca la 85 de ani

Re: [protest-ro] Iamail are nevoie de invitatie ca sa intre in Romania !

2010-10-20 Fir de Conversatie Dan G
invitatie? Parca Oleg Brega zicea ca trebe invitatie! Hai, fa si tu o treaba ca lumea, sunt asa de plictisit de treburi de mantuiala! Dan G On 10/19/2010 12:26 PM, Arhitectura wrote: *Lista revizuita( a statelor pentru ai ca(ror ceta(teni este necesara( îndeplinirea procedurii invitatiei la

Re: [protest-ro] Cine are nevoie de invitatie ca sa intre in Romania !

2010-10-20 Fir de Conversatie Dan G
niste agremente de frontiera, dar presupun ca asta este prea putin prea limitat. Dan G On 10/20/2010 4:32 AM, catalin tuncu wrote: Pentru Republica Moldova este nevoie de invitatie. Stiu sigur acest lucru pentru ca am rude acolo. Catalin Tuncu *From:* Dan G d...@ghiocel.com *To:* protest-ro

Re: [protest-ro] Cine are nevoie de invitatie ca sa intre in Romania !

2010-10-22 Fir de Conversatie Dan G
Ai ghicit! De fapt, eram curios sa vad ce esti in stare, mai degraba ce nu esti in stare. M-am lamurit , arhitecturica! Nu este nevoie sa te mai ostenesti! Dan G On 10/21/2010 4:18 AM, Arhitecturica wrote:  De ce nu cauti tu pe internet singur ? Nu sti sau ti-e lene ? - Original

Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul ch inezesc din America ?

2010-11-19 Fir de Conversatie Dan G
Ce bine imi pare ca arhitecturica este ingrijorat de soarta Americii! Ne simtim si noi mai bine, ca cineva o sa ne ajute cand o sa fim la ananghie. Dan G On 11/18/2010 5:29 AM, Arhitecturica wrote: Trezoreria SUA a anuntat marti ca( Beijingul a mai cumpa(rat un pachet de obligatiuni

Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul ch inezesc din America ?

2010-11-19 Fir de Conversatie Dan G
haitienii este doar un zvon fals! Sunt asa niste negri puturosi, nici o holera ca lumea nu au fost in stare sa aduca. Trebe sa ii trimita inapoi ca sa aduca una mai tsapana. Dan G On 11/19/2010 2:41 AM, Arhitectura wrote: Da Mestre, In mod cert o sa trimit niste Frectie Diana pentru creiere de lemn

Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul ch inezesc din America ?

2010-11-19 Fir de Conversatie Dan G
palinca Se gaseste miere pe aici, de obicei iau cutii de cateva kilograme, naturala. Voi ce aveti, tot de-aia fiarta si indulcita cu zahar? Mi-am inceput si eu o stuparie in curte, dar prea multe probleme cu mustele Dan G On 11/19/2010 5:43 AM, Arhitecturica wrote: Mestere, Intrucat OMS (afli

Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul ch inezesc din America ?

2010-11-20 Fir de Conversatie Dan G
cartile lui Cronin?) Dan G On 11/20/2010 4:41 AM, ARIN wrote: A, deci medicamentele nu trebuie sa aiba un efect real? Interesant Pai atunci - de ce naiba le mai cumparam? Codruta *From:* Dan G mailto:d...@ghiocel.com Architecturica, Nu o mai intoarce acum ca

Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul ch inezesc din America ?

2010-11-20 Fir de Conversatie Dan G
Ce tot te plangi, Bulica arhitecturica? Nu vezi ca n-ai murit? Dan G On 11/20/2010 5:12 AM, Arhitecturica wrote: Le cumparam ca sa umplem buzunarele unor excroci ! Acum 5-6 ani era pe net um material scris despre XXX in care se afirma ca tipul XXX a primit premiul Nobel pentru lucrari in bio

Re: [protest-ro] Nuremberg trials left a lasting legacy

2010-11-21 Fir de Conversatie Dan G
Da, asa faceau si romanii si mongolii dupa ce invingeau, asasinau liderii popoarelor cucerite. Traditie vec he si solida. Dan G On 11/21/2010 12:59 AM, raresciob...@mail15.com wrote: Nuremberg trials left a lasting legacy November 20 marks the 65th anniversary of the start of the Nuremberg

Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul ch inezesc din America ?

2010-11-21 Fir de Conversatie Dan G
' popa ala catolic apartamentul la etaj, cu balcon? Am inteles ca dupa ai jinduia, de aceea a aprobat cladirea. Intrebare cu Malachi a fost doar retorica, de fapt Da, am citit chiar ieri de Noua Dreapta in Brasov. Asa trebuie inceput, putin cate putin. Dan G On 11/21/2010 2:54 AM, Arhitectura wrote

Re: [protest-ro] Belarus: Moarte suspecta a unui eminent om de stiinta specializat in Cernobil

2010-11-21 Fir de Conversatie Dan G
Hahaha! Dupa atatia ani , in sfarsit gasesc pe cineva care inca foloseste termenul de masina mica ca pe vremuri! Dan G On 11/21/2010 8:39 AM, Codruta N wrote: Ba chiar MERG cu masina mica - si chiar foarte mult - numa' ca masinile nu-s ale mele (nici nu merg constant cu aceeasi masina

Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul ch inezesc din America ?

2010-11-22 Fir de Conversatie Dan G
demonstratii. Dan G On 11/22/2010 4:56 AM, Arhitectura wrote: Apartament ? Cu Balcon ? Nu neica, a primit exact de ce avea nevoie mai mare, si jinduia de ani de zile, o prin dos. - Original Message - *From:* Dan G mailto:d...@ghiocel.com *To:* protest-ro@yahoogroups.com

Re: [protest-ro] dilema... :-?

2010-12-01 Fir de Conversatie Dan G
Cum de nu stii? A fost data Dezlegare la carnati! Dan G On 12/1/2010 7:15 PM, Codruta N wrote: Ieri a fost Ziua Romaniei iar romanii pretind in marea majoritate ca sunt un popor ortodox, BOR a fost decretata biserica nationala, peste tot prin institutiile nationale vezi cruci peste cruci samd

Re: [protest-ro] Eu zic ... Ce tot zici tu acolo, bah Bulache semidoctu'?

2010-12-07 Fir de Conversatie Dan G
Nu i-ati ales voi? Spalati-va cu ei pe cap! L-ati omorat pe Ceausescu, aveti libertate, care mai este problema? Ce atata vaicareala ca babele? Puneti mana si faceti treaba, nu va mai jeliti atata! Dan G On 12/6/2010 9:54 PM, DCT Yahoo wrote: Guvernanti astia sint niste ticalosi fara margini

Re: [protest-ro] Eu zic sa ii fierbem incet de la picioare in sus, prin scufundare lenta in apa clocotita (Shogun)

2010-12-08 Fir de Conversatie Dan G
Bah , bulica, arhitecturica cum indraznesti sa il insulti pe dcct ul solaru' care cara soarele in casa cu oborocul? Vino-ti in simtiri! Dan G On 12/7/2010 4:28 AM, Arhitecturica wrote: :))) Bravo, Fara cei 2 lei ai tai, unul pe card si celalat in cont, in mod sigur banca o sa intre

Re: [protest-ro] Tristetea si veselia muzeelor

2010-12-10 Fir de Conversatie Dan G
echilibru, probabil. Dan G On 12/10/2010 5:56 PM, ARIN wrote: Un articol, tot al D-lui Nitulescu, care pe mine m-a amuzat-intristat :) http://revistacultura.ro/nou/2010/12/tristetea-si-veselia-muzeelor/ Codruta --- Let me, at least, to know that she'll try Then she'll be a true love of mine

Re: [protest-ro] Tristetea si veselia muzeelor

2010-12-10 Fir de Conversatie Dan G
Hahaha! Scuze, am vrut sa spun muzeele astea! Ma intreb care mai este situatia acuma, cate muzee si case memoriale au ramas, cate or sa se inchida pentru austeritate. Dan G On 12/10/2010 8:29 PM, Dan G wrote: Este o poveste si cu mezeele astea de care multi fac caz, si mai multora nu le

Re: [protest-ro] Adevarul - Evacuar e la rece în zona Berzei

2010-12-11 Fir de Conversatie Dan G
, gata, ati facut una, alta mama nu mai face! Cred ca adoptarea adanca a principiilor mioritice de vaicareala, lamentari si oftaturi ar cam trebui sa rezolve lucrurile, nu? Dan G On 12/11/2010 3:14 AM, ARIN wrote: De destul de multi ani atrag atentia ca sunt in pregatire (acum, deja, sunt

Re: [protest-ro] Adevarul - Evacuare la rece în zona Berzei

2010-12-15 Fir de Conversatie Dan G
eu, romanu' nu se teme de nameti! Apropos, ce mai fac papistasii lu' vasilica, mai bat clopotele? Am auzit ca vine insusi papa la Bucuresti sa demoleze turnul cu manutsele lui Vezi ca am boala pe magarii care insulta Bucurestiul numindu-l bucale Dan G On 12/14/2010 7:46 AM, Arhitectura wrote

Re: [protest-ro] APEL URGENT !

2010-12-19 Fir de Conversatie Dan G
Doar l-a muscat? Nu si-a rupt si ea o bucatica? Dan G On 12/19/2010 5:38 AM, Arhitectura wrote: *_APEL URGENT !_* *M-am saturat de toate mailurile si apelurile telefonice pe care le-am primit dupa ce cateaua mea a muscat un tigan** !!!* *Repet inca o data si sper sa sa fie pentru ultima

Re: [protest-ro] iarna la americanii grei...

2011-01-04 Fir de Conversatie Dan G
Nu prea stiti voi pe acolo ce este aia iarna! Sigur, nu comenta idiotule, mergi pe principiul Daca taceai, intelept ramaneai! Dan G On 1/4/2011 11:05 AM, DCT Yahoo wrote: http://www.youtube.com/watch?v=SDXk37XgFPIfeature=related http://www.youtube.com/watch?v=SDXk37XgFPIfeature=related

Re: [protest-ro] Re: Mironositele

2011-01-04 Fir de Conversatie Dan G
De ce te iei, bah arhitecturica, de saracu dcct? Ce, faci mishto de Valea Soarelui? Stii tu de cati ani saracu' dcct cara soarele cu oborocul sa il aduca in Valea Soarelui? Dan G On 1/4/2011 11:25 AM, Arhitectura wrote: Mai baiatule, Ca la ce prosti spui, nu iti mai recunosc nici macar

Re: [protest-ro] Re: Mironositele

2011-01-04 Fir de Conversatie Dan G
dcct este ateu si nu stie ce e alea insemne crestine Dan G On 1/4/2011 2:11 PM, Gushterul LAIR wrote: Moise nu suporta insemnele _crestine_?:))) Dumneata stii ce inseamna crestinism, sau ai luat un citat de pe wiki tradus cu Google si ni-l servesti fara apa rece? Crestinismul a aparut DUPA

Re: [protest-ro] Campania a început cu 152.785 vizionări pe Facebook în prima zi!

2011-01-12 Fir de Conversatie Dan G
Se presupune ca numarul mare de vizite este un semn ca lumea il baga in seama . In general unul bagat in seama atrage bani de reclame. Din asta se fac banii pe Internet. Asta este si idea portalurilor Dan G On 1/11/2011 7:12 AM, Puscasu Vlad wrote: Eu nu cred in chestiile astea. Ce a castigat

Re: [protest-ro] Re: duel injineru contra hitectu'

2011-01-13 Fir de Conversatie Dan G
Bah dcct, de ce il manjesti degeaba pe arhitecturica? El nu fura! Poate clientii / verisorii lui pentru care proiecteaza case cu turnulete, fura. Da' nu trebe sa fure ca sa plateasca hitectu' ? Ce, tu crezi ca turnuletele sunt pe degeaba? Dan G On 1/13/2011 11:06 AM, dan-calin wrote: DC. Nu

Re: [protest-ro] Re: ce pericol pt democratie!?

2011-01-13 Fir de Conversatie Dan G
daca esti in stare Dan G On 1/13/2011 7:05 AM, Arhitecturica wrote: Domnu' inginer, Apropo, inginer de CE ? De Saibe si Suruburi ? De la celebrul TCM ? Cand ai proiectat ultimul motor de TV, in ' 87 ? Stai matale cuminte ca nu o sa faci in Valea Soarelui nici macar cotete de caini, ca mine ! Nu

Re: [protest-ro] Re: ce pericol pt democratie!?

2011-01-14 Fir de Conversatie Dan G
grajduri multe. Nu am vazut grajduri in pozele pe care le-ai postat, nu ai sau nu ai vrut sa te dai de gol? Pentru dcct si valea soarelui, ai proiectat ceva? Dan G On 1/14/2011 2:23 AM, Arhitecturica wrote: Floricica, Cotete de caini nu am proiectat. Dar grajduri pentru vite, chiar mai multe

Re: [protest-ro] ,,Planning familial,, sau cum sa iti planifici imbolnavirea

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Prostila, scaderea valorii vietii umane, incepe cu avortul si se duce in sus spre adulti. Avortul este treapta cea mai devreme de desensibilizare a omului in relatie cu ceilalti oameni din jur. Dan G On 1/22/2011 10:55 AM, Arhitectura wrote: Dar cosmeticalele nu ? Dar azotatii din mezeluri

Re: [protest-ro] Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
faci nimic pe aici. Dcct are o meserie buna, este o gramada de soare pe aici prin California, prin Nevada, Arizona, Florida! Oboroc sa ai, ca sa il poti cara unde trebe. Dan G On 1/23/2011 4:22 AM, Arhitectura wrote: Vreti sa spuneti fara inginerii romani facuti pe banda rulanta, conform

Re: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Arhitectii aici bat shitsa pe case. Dan G On 1/23/2011 5:29 AM, dan-calin wrote: Inginerii bine pregatiti sint suficient de bine educati tehnic ca sa se poata adapta la orice conditii si activitati. Mai ales inainte de 89, pregatirea unui inginer era foarte vasta acoperind nu doar domeniul

Re: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
De ce te iei de arhitecturica, bah, dcct? A facut si el o scoala, este posibil ca este in stare sa proiecteze si el v'un gard sau v'o hazna, acolo! Dan G On 1/23/2011 12:22 PM, dan-calin wrote: Am intilnit doi arhitecti destepti. Restul, citeva sute, prosti de bubuie. Fixisti. Limitati. Unii

Re: [protest-ro] Re: HN - Un contract de munca flexibilizat si pasaportul de somer

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Ce, bah arhitecturica, nu-ti place baseasca? Am auzit ca a facut numai bine de cand este regele romanilor si tsiganilor. Dan G On 1/23/2011 5:40 AM, Arhitectura wrote: Din partea mea, liber de la imparatie sa il votati pe Basescu in continuare, daca va plac animalele marine. :))) Cu stima

Re: [protest-ro] Vaccinul nu e solutia

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Prepeleac . Ai citit povestea sau esti prea neted pentru de-astea? Spune-mi daca Danila Prepeleac este prea dificil pentru glagoria ta si o sa iti povestesc la ce ma refer. (Chestia cu calu' !) Dan G On 1/22/2011 11:09 AM, Arhitecturica wrote:  Dar aspirina e necesara ? :))) Domnule, discutii

Re: [protest-ro] Re: [cafenea_pentru_politici] Incomensurabila prostie guvernamental-prezidentiala...

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Io credeam ca in Romania este pe baza de ca la noi, la nimenea! Dan G On 1/23/2011 2:43 AM, Puscasu Vlad wrote: Vreau si eu sa adaug ceva legat de aceasta politica.Anume ca ori ce o fi mi-e tot una Partidul indiferent cum s-o numi el. Insa ma exaspereaza cum vicepresedinte al Guvernului ajunge

Re: [protest-ro] ,,Planning familial,, sau cum sa iti planifici imbolnavirea

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Care Vanghelie? Primarul de la sectorul nu'stiu care? Nu, nu il cunosc. Cred ca ti-am mai spus, redescoper limba romana dupa 30 de ani de nefolosire. Dan G On 1/23/2011 12:44 PM, Arhitectura wrote: Domnu inginer, Ati citat din Vanghelie ? Daca nu, frazele aste doua dati-le unui profesor de

Re: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Arhitectu' de care vorbesc si care si-a echivalat diploma si lucreaza ca arhitect, este mandru ca a venit in America a pornit de jos si a reusit sa isi faca o viata decenta. Batutul shitsei pe casa este o mandrie si o lauda.. Dan G On 1/23/2011 1:43 PM, Arhitectura wrote: Sita ? Si inginerii

Re: [protest-ro] Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
) Dan G On 1/23/2011 12:48 PM, Arhitectura wrote: Pai fa-i o chemare lui dcct in California ! Si fa si o comanda de oboroace la Nasa ! Ca altii nu cred ca mai stapanesc tehnologia fabricarii lor, prin America ! Si asteapta ... pana iti aduce dcct ceva soare in casa ! :))) Cu stima, Dicu-Sava

Re: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Iar bati campii? Cum crezi ca arhitecturica poate sa proiecteze asa ceva? Cere-i si tu ceva mai simplu, poate un cotet pentru gaini, poate o casuta pentru un caine! Haznalele doar le goleste, nu le proiecteaza. Dan G On 1/23/2011 3:34 PM, dan-calin wrote: Eu in facultate nu am umblat ca Ion

Re: [protest-ro] Re: HN - Un contract de munca flexibilizat si pasaportul de somer

2011-01-23 Fir de Conversatie Dan G
Scuze, nu prea sunt familiar cu politica romaneasca. Deci, sa inteleg ca baseasca iti place si l-ai votat? Dan G On 1/23/2011 1:36 PM, Arhitectura wrote: Ai inteles gresit. Ca intodeauna ! :))) Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://www.dsclex.ro http://arid.worldpress.com

Re: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

2011-01-24 Fir de Conversatie Dan G
a unor parliti de arhitecturei ca tine! Dan G On 1/24/2011 4:36 AM, Arhitecturica wrote: Da, domnu inginer, Aveti dreptate, suntem niste boi si niste prosti. Toti ! Numai matale sti cu decurge chestia cu trestia. Sa ne mai scri cand o sa te ALEAGA sef de tura la pedeserei. Pana atunci poate faci

Re: [protest-ro] Re: HN - Un contract de munca flexibilizat si pasaportul de somer

2011-01-24 Fir de Conversatie Dan G
Da, sunt convins ca iti place obama si gasca lui de putori comuniste, sunt pe genul tau. Noua pe-aici nu ne prea place comunismul, dar vad ca voi acolo sunteti disperati sa il aduceti inapoi. Dan G On 1/24/2011 4:54 AM, Arhitectura wrote: Nu dragule, Mie imi place Obama, de nu mai pot dupa el

[protest-ro] Fwd: Cainii stapanesc orasele si ne mananca de vii!

2011-01-28 Fir de Conversatie Dan G
http://muscatdecaini.wordpress.com/2011/01/28/cainii-stapanesc-orasele-romaniei-si-mananca-oameni/

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
acum intesata de poponari si pedofili, precum bisericacatolica? Multumesc pentru vesti! Dan G On 2/7/2011 4:13 PM, Codruta N wrote: Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici? - de UNDE ar trebui sa

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Hahaha! Asta este toata diferenta pe care esti tu capabil sa o intelegi? Dan G On 2/13/2011 4:31 PM, Gushterul LAIR wrote: Si imi spui si mie cu ce te duce la pierzanie lista de diferente intre catolici si ortodocsi? Faptul ca ortodocsii pupa icoane in relief si catolicii au statui? Nu ma

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Bucuresti. Cu ocazia conflictului privind Catedrala Sfantul Iosif, am constatat cu uimire cum tot bucuresteanu pupincurist a iesit la demonstratie sa protejeze biserica papii, dar cand era vorba de patrimoniul bucurestean, nu venea nimeni. Mai sa fie! Io-te ce chestie! Dan G On 2/13/2011 2:03 PM

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
M-am uitat la videouri! Destul de bune si de coerente. Inteleg ca biserica ortodoxa romaneasca dintr-o politete rau inteleasa, incearca sa se poarte cu manusi cu acesti dusmani ai crestinismului. Dan G On 2/13/2011 12:50 PM, vulcan vali wrote: *HRISTOS SPUNE IN EVANGHELIE: « CINE SPUNE CA NU

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Schisma este doar o manifestare superficiala a diferentelor si directiilor fundamental diferite intre cele doua biserici. Dan G On 2/13/2011 12:42 PM, Uplink wrote: N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
De ce te iei da iel, bah arhitecturica? Mi-a placut faza cu amorul trupesc care este pacat. Imi aduce aminte de vremurile comuniste! Dan G On 2/14/2011 7:55 AM, Arhitectura wrote: Gustere, Zau ca este pacat sa ramai la Biblia Hazlie. Sunt o gramada de carti impartiale unde o sa gasesti

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
se refera la ei. In Romania sunt putini popi papistasi, de aceea probabil nu se aude si nu se stie de cazurile de pedofilie. Plus ca probabil le este frica si rusine si probabil papistasii cam stau in banca lor. Dan G On 2/14/2011 6:07 PM, Uplink wrote: Citation needed. Da si tu o sursa pentru

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
. Cate cazuri de astea sunt acum in Romania in fiecare luna? Sunt mai multe de vreo zece mii ? Dan G On 2/14/2011 7:21 PM, Uplink wrote: In RO in loc de popi pedofili ai de-altele: preotii ortodocsi fura din biserica, dau jos ferestrele din lemn care au fost puse acolo cu secole in urma si pun

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
' ala de pspa (nazist dupa cum spun unii)?? Dan G On 2/14/2011 12:10 AM, Gushterul LAIR wrote: (acest mesaj este pentru cei care au vazut conferinta in cauza) Hai sa o zicem pe scurt: domnul teolog a avut de vanzare o carte scrisa de el. Asta pentru cei care nu au vazut si restul conferintei

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie dan G
catolic, nu? Dan G On 2/15/2011 3:26 PM, Uplink wrote: Daca as avea chef, as da threadul inapoi pana la mailul Gushterului in care adresa anticipat intrebarea ta despre infailibilitatea papala. Da' n-am chef. O sa trebuiasca sa depui tu efortul asta. Stiu ca e greu. Incearca :) Cat despre

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie dan G
catolica de la Sf. Iosif? Dan G On 2/15/2011 8:11 PM, Uplink wrote: Nu sunt catolic. Nu sunt afiliat la nici o biserica. Daca maine vine un catolic si spurca Biserica Ortodoxa ma iau si de el. La fel daca vine orice pocait si-mi spune povestea mantuirii sufletului din punctul lui de vedere. Din

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
Bucurestiul? Este ceva care iti place din tara aia, sau balesti doar cu jind la strainataturi.. Dan G On 2/16/2011 1:28 AM, Uplink wrote: Nu ai nimic impotriva catolicilor, decat ca nu vrei sa-si ia proprietatile inapoi daca au avut, ca liderul lor e nush cum, ca au alea trei erezii (eu nici nu le-am

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
Si , dupa ce ai citit-o de atatea ori, asta este tot ce ai inteles din Biblia aia? Cam slabut, baiete! Dan G On 2/16/2011 12:32 PM, Gushterul LAIR wrote: Nu suntem in necunostinta de cauza, ci esti in necunostinta de cauza. Nu mai stiu de cate ori am citit Biblia si daca am uitat Dupa ce

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
o citesti tu? Chiar ma faci curios! Bine o sa iti spun impressile dupa ce ma uit prin linkurile astea! Dan G On 2/16/2011 8:07 PM, Uplink wrote: Inseamna ca si nenea asta: http://en.wikipedia.org/wiki/Bart_D._Ehrman , care vorbeste aici: http://www.youtube.com/watch?v=m11-G-da8D0 e cam

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
. Incaodata, a fost un triumf grozav pentu Biserica Ortodoxa, dar presupun ca treaba asta te depaseste. Dan G On 2/16/2011 9:42 PM, Uplink wrote: Daca nu te uiti poti sa taci din gura. Multumesc. 2011/2/17 dan G d...@ghiocel.com mailto:d...@ghiocel.com Hahaha! Uitasem pupincurismul

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
Niche market Dan G On 2/16/2011 8:07 PM, Uplink wrote: Inseamna ca si nenea asta: http://en.wikipedia.org/wiki/Bart_D._Ehrman , care vorbeste aici: http://www.youtube.com/watch?v=m11-G-da8D0 e cam slabut. Doar n-are decat in PhD in religie. Habar n-are ce spune. 2011/2/17 dan G d

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-17 Fir de Conversatie dan G
Romaniei. Dan G On 2/16/2011 2:54 AM, Uplink wrote: Mie-mi place cum sari dintr-o extrema intr-alta. Intai nu le dati nimic si apoi dati-le toata tara. Nu ma semnez cu numele pentru ca n-are rost. Nu mai vreau sa dau prin Bucuresti din motive personale pe care nu vreau sa ti le detaliez. Nici nu

[protest-ro] Fwd: [RomaniaGroup] Miscarea Verzilor din Romania sustine Gay Pride din Budapesta si cere autoritatilor maghiare sa permita desfasurarea acesteia

2011-02-18 Fir de Conversatie dan G
Ia uite pe cine protejati si tratati cu manusi! Unde esti arhitecturica? Tot il mai iubesti pe asta? Tu te mai duci la Gay Pride, arhitecturasule, ca doar aveti si voi d-aia in Bucuresti.? Dan G Original Message Subject: [RomaniaGroup] Miscarea Verzilor din Romania sustine

Re: [protest-ro] Re: Patriarhia BOR apara invatamantul religios din Romania de atacurile ateilor de la ASUR !

2011-02-18 Fir de Conversatie dan G
Tu esti bineinteles un cretin! Unde gasesti profesori ne-preoti ca sa predea obiectiv si impartial religia? Sau speri sa faci o retea de cretin ateisti care sa batjocoreasca religia si sa spele pe cap copiii in ateism. Da, stiu, vrei sa intorci comunismul inapoi! Dan G On 2/18/2011 1:19 PM

[protest-ro] Hahaha! Moderation????

2011-02-19 Fir de Conversatie dan G
Nu-ti mai face probleme cu mine! O sa ajut sa nu te ostenesti prea tare moderandu-ma! M-am pus pe No mail asa ca nu o sa iti mai primesc gunoaiele si nu o sa mai fiu tentat sa raspund la toate porcariile neromane si neortodoxe. Dan G

[protest-ro] Re: YouTube - The Beast As Saint: The Truth About Martin Luther King Jr. (With CC: Duration 21 mins.)

2011-02-21 Fir de Conversatie dan G
Ia uitati-va si invatati baieti cum se scrie si se face istoria! Dan G In honor of Black History Month (February) On 2/21/2011 9:42 AM, Hurles1 wrote: http://www.youtube.com/watch?v=EELhEguhU8M

Re: [protest-ro] nu exista incalzire globala :)

2011-03-09 Fir de Conversatie dan G
Gata? S-a topit tot? Ce bine, nu imi place gheata! Dan G On 3/9/2011 2:16 PM, Asociatia Arin wrote: http://www.youtube.com/watch?v=JMQ21p93JZcfeature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=JMQ21p93JZcfeature=player_embedded Merci... stie el cine ;) Codruta

Re: [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE ABSOLUT INCREDIBILE

2011-03-20 Fir de Conversatie dan G
Dupa mizeria si teroarea anilor 50, societatea romaneasca de-abia incepuse sa se refaca in anii 60 si 70, intr-o structura, ordine si disciplina. Societatea se elibera, si avansa, la scoala se invata, pe santiere se construia si reconstruia tara. Dan G On 3/20/2011 7:48 AM, Arhitectura wrote

Re: [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE ABSOLUT INCREDIBILE

2011-03-20 Fir de Conversatie dan G
Intelegand ca ai inceput scoala de-abia in timpurile burghezo-mosieresti, pe ce baza vorbesti tu despre scoala de pe vremurile bune? Presupun ca ati visa voi sa aveti acum scoala care era pe acele vremuri. Dan G On 3/20/2011 6:27 AM, Uplink wrote: Ca tot ai mentionat scoala romaneasca, mi-am

Re: [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE ABSOLUT INCREDIBILE

2011-03-20 Fir de Conversatie dan G
Decaderea scolli romanesti a inceput dupa anii '70 cand au inceput presiunile pe profesori sa treaca toate loazele. Unde ai facut liceul? Esti bucurestean? Dan G On 3/20/2011 7:48 AM, Arhitectura wrote: Nu era de loc la fel ! Te rog sa ma crezi ca se facea carte, era ORDINE, era DISCIPLINA si

Re: [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE ABSOLUT INCREDIBILE

2011-03-21 Fir de Conversatie dan G
tot ce mai era de valoare prin tara. Da, din nou, ai dreptate, instinctele fanariote au iesit la drumul mare. Nu stiu cebaliverne ti-au turnat si cine ti le-a turnat. Apropos, ce facultate ai incercat si de ce nu ai terminat-o? Esti bucurestean? Dan G On 3/21/2011 1:53 AM, Uplink wrote: Stii

Re: [protest-ro] Crucifixele in scoli !

2011-03-22 Fir de Conversatie dan G
Pa bune! Ai cumva doinele lui Eminescu necenzurate? Trimite-mi-le si mie, nu le-am citit niciodata. Ce mai face Le Pen in Franta, nu am mai auzit nimic despre el! Dan G On 3/21/2011 7:43 AM, Arhitectura wrote: Romanii au intodeauna toleranti. Pana cand li s-a pus latul de gat si ca si cum nu

Re: [protest-ro] Crucifixele in scoli !

2011-03-22 Fir de Conversatie dan G
Pa bune! Ai cumva doinele lui Eminescu necenzurate? Trimite-mi-le si mie, nu le-am citit niciodata. Dan G On 3/21/2011 7:43 AM, Arhitectura wrote: Dicu-Sava Cristian

Re: [protest-ro] Crucifixele in scoli !

2011-03-23 Fir de Conversatie dan G
Multumesc de informatii. Sa inteleg ca Doinele lu' Eminescu pa care le gaseste gogolea sunt alea necenzurate? Sa inteleg ca fata lui Le Pen o sa urmeze dupa Sarcozi? Dan G On 3/23/2011 9:16 AM, Arhitectura wrote: Domnu Floricica, V-am spus de multe ori. Mergeti la sanatoriu, faceti tratamente

Re: [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE ABSOLUT INCREDIBILE

2011-03-27 Fir de Conversatie dan G
si eu cu folosirea cuvintelor romanesti. Dan G On 3/27/2011 4:43 PM, ARIN wrote: D-le Ghiocel, daca mai insultati mult oamenii pe lista asta, va promit o moderare pe cinste! Ei, asta-i! credeti ca am ceva numai cu Dl. Dicu si cu Dan Calin? Va inselati! nu agreez in general inlocuirea

Re: [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE ABSOLUT INCREDIBILE

2011-03-28 Fir de Conversatie dan G
stergi de pe lista oricand, ca doar asa se face la satra, ori la mahala,, este doar lista TA ( TA TA TA TA TA!!! ), dar nu cred ca o sa imi prea bat capul cu asta. Dan G On 3/27/2011 11:12 PM, Codruta N wrote: Ba nu va trebui sa fac decat ce vreau EU sa fac! Lista e infiintata de MINE, asa ca

Re: [protest-ro] Si oamenii faini pot face politica - interviu pentru Ziare.com

2011-03-29 Fir de Conversatie dan G
remusu asta o fi musulman si o fi avand visul lui Ali Se mai stie bancul ala vechi de vreo 50 de ani? On 3/28/2011 8:48 AM, Arhitectura wrote: Bravo Mosule, E greu, dar intr-un final apoteotic poate c-o sa intelegi ca violenta comentariilor nu este referitoare la subiect ci la AUTOR !!! Fi

Re: [protest-ro] Expert rus in energie atomica: Situatia de la Fukushima, mai grava decat cea de la Cernobil

2011-04-02 Fir de Conversatie dan G
Mama, mama, ce parere proasta ai despre umanitate! Ce pacat ca inginerii astia prosti nu te-au consultat inainte de a se apuca de treaba! O multime de vieti ar fi fost salvate! Dan G On 4/2/2011 5:51 PM, Gushterul LAIR wrote: Mironova is founder of the Movement for Nuclear Safety:) Nu zic ca

Re: [protest-ro] Expert rus in energie atomica: Situatia de la Fukushima, mai grava decat cea de la Cernobil

2011-04-03 Fir de Conversatie dan G
propaganda? Dan G On 4/3/2011 8:17 AM, Codruta N wrote: Da' de cand inginerii slabi si investitorii turbati de lacomie inseamna musai umanitatea? Codruta *From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com Mama, mama, ce parere proasta ai despre umanitate! Ce pacat ca inginerii astia prosti nu

Re: [protest-ro] România trimite un detaşament de ţigani în Japonia ca să dezmembreze centralele nucleare

2011-04-03 Fir de Conversatie dan G
Si, tsiganii astia sunt vanduti japonezilor drept romani furaciosi ? Dan G On 4/3/2011 6:13 PM, arin wrote: Surpriză de proporţii pentru ţiganii care au fost surprinşi în ultimele zile la furat de fier vechi: în loc să se aleagă cu dosar penal, aceştia au fost înregimentaţi de autorităţi într

Re: [protest-ro] România trimite un detaşament de ţigani în Japonia ca să dezmembreze centralele nucleare

2011-04-04 Fir de Conversatie dan G
Chiar, ce mai face dimofte ala? Cu niste ani in urma batea campii pe o lista pe care eram si eu, cred ca era cafeneaua_politica, moarta acum din cauza imbecilitatii proprietarului (un drd cica! ) Dan G On 4/4/2011 7:47 AM, Arhitectura wrote: Stiu. :) De aceea am si corectat postul, pentru ca

Re: [protest-ro] baune prostia

2011-04-17 Fir de Conversatie dan G
Nu inteleg nemultumirea ta! Vrei sa spui ca o bere este prea putin? Care este pretul real? Doua beri? Dan G On 4/17/2011 5:23 PM, DCT Yahoo wrote: Ziarista din Australia este ori proasta de baune, ori bate cimpii. Ce mita poti sa dai daca intrebi si groparul ii spune sa o ia pe prima la

Re: [protest-ro] VEZI cat costa un kilometru de autostrada in alte tari

2011-04-18 Fir de Conversatie dan G
masini, foarte frumoase si luxoase. Dan G On 4/17/2011 12:08 PM, DCT Yahoo wrote: No comment! VEZI cat costa un kilometru de autostrada in alte tari: http://www.citynews.ro/mures/eveniment-29/vezi-cat-costa-un-kilometru-de-autostrada-in-alte-tari-116104/ DC? T Dubito ergo cogito, cogito ergo

Re: [protest-ro] Lui Crin i-a fost lene sa respecte Clujul

2011-04-18 Fir de Conversatie dan G
Ce este protocolul usl si de ce trebuie semnat si de ce de antonescu asta? Ce legatura are cu respectul pentru Cluj? Dan G On 4/17/2011 12:16 PM, DCT Yahoo wrote: Un articol de rahat. Nu spune cind, nu spune de ce, doar da cu parul in oale! Ce imi plac editorialistii de atitudine! Logica este

Re: [protest-ro] Singura .....

2011-04-25 Fir de Conversatie dan G
La mintea ta , merge! Dan G On 4/25/2011 2:55 AM, Arhitectura wrote: In sfarsit ! Singura explicatie posibila pentru schimbarile geologice si climaterice ! www.dsclex.ro/1/_IA4_Scrat_Continental_Crack.wmv_ http://www.dsclex.ro/1/IA4_Scrat_Continental_Crack.wmv Cu stima, Dicu-Sava Cristian

Re: [protest-ro] Re: Osama a fost ucis

2011-05-03 Fir de Conversatie dan G
Hahaha! In sfarsit recunosti si tu ca te uiti la televizor ca vitelul la poarta noua si nu pricepi nimic! Mishto marturisire! Dan G On 5/3/2011 12:52 PM, dan-calin wrote: Cind s-a intimplat 11 septembrie 2001, priveam la TV si nu intelegeam de ce s-au prabusit turnurile. Era ilogic. Era

Re: [protest-ro] Papa, incalzirea globala si niste poze interesante

2011-05-08 Fir de Conversatie dan G
Da, s-a trezit si cretinu' ala de papa sa dondane , dar trebuie tinut seama ca astia si-au bagat coada in politica de multe sute de ani. Dan G On 5/8/2011 4:31 PM, Uplink wrote: http://arstechnica.com/science/news/2011/05/anthropocene-vatican-climate-change-group-coins-name-for-our-era.ars

Re: [protest-ro] Bună dimineața, domnule Blaga...

2011-05-08 Fir de Conversatie dan G
Unde l-ai mai gasit si pe cretinul asta? Asta este si crezul tau? Dan G Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups Links * To visit your group on the web, go to: http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/ * Your email

[protest-ro] Re: [Romania Club] Rosia Montana vrea sa munceasca!

2011-05-11 Fir de Conversatie dan G
Nu mai imi amintesc bine povestea, dar nu a murit Hagi Tudose cu aurul in brate? Astia din Rosia Montana sunt disperati sa moara ca Hagi Tudose cu aurul in brate, ei si urmasii lor? Moartea la locul de munca? Asta este ultima chestie burghezo-mosiereasca? Dan G On 5/11/2011 11:46 AM

Re: [protest-ro] Re: [Romania Club] Rosia Montana vrea sa munceasca!

2011-05-12 Fir de Conversatie dan G
Deci am cam avut dreptate se pare! Dan G On 5/11/2011 10:35 PM, Arhitectura wrote: Domnu Floricica, Ultima chestie burghezo-mosiereasca este sa-ti faci iaz de cianura in curtea casei si sa mori cu spume la gura, dar fericit ca aurul este in Canada ! Sau Israel ? Ca nu mai stiu ce etnie

Re: [protest-ro] Re: Psihoza incalzirii globale

2011-05-22 Fir de Conversatie dan G
De ani de zile saracu' dsk se straduieste sa proiecteze un cotet pentru cataua lui, dar fiindca a fost o putoare in scoala de arhitectura , nu este in stare nici macar atata sa faca, asa ca cataua trebuie sa se descurce singura. Dan G On 5/22/2011 3:17 AM, dan-calin wrote: Domnule DSK, Ce

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-05-23 Fir de Conversatie dan G
Lasa-l pe saracu' dsk, nu te mai lua de el . Este si el un arhitecturash prost acolo, nici un cotet nu a fost in stare sa faca in cariera lui! Sa nu faci greseala sa ii ceri sa proiecteze ceva pentru Valea aia a ta, ca nu este in stare. Dan G On 5/23/2011 6:51 AM, dan-calin wrote: Domnule

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-02 Fir de Conversatie dan G
Scuze, ai dreptate, Lenea e cucoana mare!.Doar fac Reply si nu imi prea bat capul cu ce atarna de mesaj. Cine se dau mari specialisti ? Putsulachii astia? Da, am observat si ma amuza, dar am inteles ca prin Romania datul mare este legea. Dan G On 6/2/2011 12:21 PM, ARIN wrote: Frt

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-02 Fir de Conversatie dan G
Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe dealul popoului? Dan G On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote: Cam asa ceva :) 2011/5/29 Arhitectura d...@dsclex.ro mailto:d...@dsclex.ro Si acum iti dai doctoratul cu lucrarea: Alzheimer si Dementa senila la internautii

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-02 Fir de Conversatie dan G
este de mirare, este negresa, l-ati adus si pe Michael Jackson sa va cante! Cand l invitati si pe obama? Iubiti tare la negrii, nu-i asa? Dan G On 6/2/2011 10:49 AM, Uplink wrote: Eu stiam de romgleza, da' hai fie. Cuvantul Whoopie de obicei vine urmat de Goldberg in capul meu. Eu, cretinul

  1   2   3   4   5   >